Gå til innhold

Hvilken personlighet ville du valgt å hatt av disse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i 20 årene nå, og vet fremdeles ikke helt hvem jeg vil være. Man skal jo være seg selv, og ikke kopiere, men jeg liker ikke helt enkelte sider av meg selv. Jeg kan starte med å beskrive den jeg egentlig er;

Den litt tilbaketrukne, stille personen, med en del humørsvingninger men jeg har også rettferdighetssans. Jeg er opptatt av miljøet og at kan ikke fordra sløsing. 

Her er personlighetene jeg ser opp til/kunne tenkt meg å være:

Den behagelige stabile. Type Snusmumrikken.
Jeg kjenner en som er sånn. Altid stabil, harmonisk og en alle kan betro seg til. Aldri noe drama. Han fikk også en jobb han ikke var utdannet innen, men fordi han var tillitsvekkende så fikk han en jobb med mye ansvar.

Humørsprederen
Har en kollega som er sånn. Alltid overskuddsenergi, Alltid godt humør selv om ting kan være kjedelig. 

Den morsomme
Kan lage bra med drama. Får folk til å le. Alltid noe morsomt å si. Kan være slem mot folk hun ikke liker..inndirekte. Tar seg selv lite høytidlig, og er ikke særlig lett å mobbe tilbake. Ikke redd for å si hva hun mener.

Skandalepersonen
Den som er ekspert i å "rote seg bort" i ting. Kan havne ut for småkriminelle ting. Ville fort vært skrevet om hver uke i sladderbladene om hun var kjendis. Ikke redd for å prøve ut nye ting. 

Den pliktoppfyllende, vellykkede.
Den som klarte å ta skolen med en gang, og fikk god jobb. Engasjert i det meste. Liker å hjelpe andre. Voksen for alderen.

Den ordentlige
Den som gjerne er født inn i det du kaller "finere" familie. Følger sosiale normer. 

Anonymkode: d7633...3d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville vært den pliktoppfyllende, vellykkede.

Skrevet

Pliktoppfyllende/trauste. menn har som regel begge hvis de har "en av dem" hvis du skjønner

Anonymkode: 127e5...75a

Skrevet

Ut i fra dine beskrivelser, så ville jeg helst vært den behagelige stabile :) 

Anonymkode: b4166...d42

Skrevet

Jeg er i 20 årene nå, og vet fremdeles ikke helt hvem jeg vil være. Man skal jo være seg selv, og ikke kopiere, men jeg liker ikke helt enkelte sider av meg selv. Jeg kan starte med å beskrive den jeg egentlig er;

Den litt tilbaketrukne, stille personen, med en del humørsvingninger men jeg har også rettferdighetssans. Jeg er opptatt av miljøet og at kan ikke fordra sløsing. 

Jeg kjenner en som er sånn. Altid stabil, harmonisk og en alle kan betro seg til. Aldri noe drama. Han fikk også en jobb han ikke var utdannet innen, men fordi han var tillitsvekkende så fikk han en jobb med mye ansvar.

Humørsprederen
Har en kollega som er sånn. Alltid overskuddsenergi, Alltid godt humør selv om ting kan være kjedelig. 

Den morsomme
Kan lage bra med drama. Får folk til å le. Alltid noe morsomt å si. Kan være slem mot folk hun ikke liker..inndirekte. Tar seg selv lite høytidlig, og er ikke særlig lett å mobbe tilbake. Ikke redd for å si hva hun mener.

Skandalepersonen
Den som er ekspert i å "rote seg bort" i ting. Kan havne ut for småkriminelle ting. Ville fort vært skrevet om hver uke i sladderbladene om hun var kjendis. Ikke redd for å prøve ut nye ting. 

Den som klarte å ta skolen med en gang, og fikk god jobb. Engasjert i det meste. Liker å hjelpe andre. Voksen for alderen.

Den ordentlige
Den som gjerne er født inn i det du kaller "finere" familie. Følger sosiale normer. 

Vil nok havne under snusmumrikken. Ønsker å være vellykket, morsom (i små mengder - jævlig irriterende med folk som alltid skal være morsom), ordentlig (storfornøyd med familien min, elsker dem alle oppriktig, men skulle ønske jeg hadde en forelder som jeg kunne idolisert og sett opp til, som jobbet og fullførte ting), humørspreder (beundrer folk som stråler av lykke og godt humør). 

Anonymkode: 5110b...239

Gjest FruPotter
Skrevet

Oi, hm... Jeg er faktisk en blanding av alle, forutenom det å lage drama. Er så langt fra damatisk som det går an å bli haha.

MÅTTE jeg valgt ville jeg vært... humørsprederen. Skulle gjerne hatt masse energi og følt glede i de fleste situasjoner/sett det positive i flere ting. :) Hadde jeg faktisk likt veldig godt, det. 

Skrevet

Jeg vil være meg selv, ergo en hybrid av alle de tingene

Skrevet

Den pliktoppfyllende høres jo fin ut, men jeg har nok tapt der allerede. Så.. Snusmumrikken, tror jeg.

Gjest Margit Spat
Skrevet

Jeg er/var den pliktoppfyllende og vellykkede, og gikk på veggen så det sang av «flink pike-syndromet» kombinert med en arbeidsgiver som på det groveste utnyttet at jeg hadde denne egenskapen (den er nemlig gjerne kombinert med ekstremt mye perfeksjonisme og dårlig samvittighet), så den vil jeg ikke anbefale.

Jeg ønsker meg litt mer av den behagelige, stabile. 

Skrevet

Humørsprederen

Den morsomme

Skandalepersonen

Den ordentlige

Vil tro jeg er en blanding av den behagelige stabile, den morsomme, den pliktoppfyllende og den ordentlige. Trives godt med det, men kunne tenkt meg å bli mer tøff og "respektert".

Det er ikke mye positivt med å være en skandaleperson, hvert fall ikke når du har nådd en viss alder. Det er kult å prøve ut nye, forskjellige ting, være litt impulsiv og gå i mot strømmen, men ser ikke hva som er positivt med å rote seg bort i negative/småkriminelle ting osv.

Anonymkode: 2f9b3...a83

Skrevet

Hvilke skjema må man sende inn for å velge en sånn en? Pass deg,ellers blir du den som "prøver for hardt". 

Bare vær deg selv er en klisje, men det er en grunn til at det blir sagt så ofte også. Du kan være morsom og ordentlig. Du SKAL være pliktoppfyllende på jobb(mener jeg,men mindre du er under 18). Du kan faktisk være ordentlig og tabbe deg ut samtidig også. Verden er grå!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...