Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv liker jeg ikke å få gaver,...(jeg hater overraskelser!). Hvert år (de siste 4-5-6 årene) har jeg bedt min familie om å ikke kjøpe gave til meg, da jeg har det jeg trenger, men likevel får jeg gaver i haugevis,...

I år skal jeg ønske meg "pengedonasjon" til en eller annen god organisasjon.

Jeg liker å handle julegaver til barn, men julegaver til voksne folk (søsken, foreldre, besteforeldre) er ett mareritt å finne,... :-?

Liker du å få gaver? Liker du å gi gaver?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker å gi, synes det er kos å få også. :D

Gjest Anonymous
Skrevet

:o

jeg elsker å få gaver!

Men når jeg tenker meg om så får man jo mye dill også. Og det kunne jeg lett klart meg uten.

Gjest Madam Felle
Skrevet

Både elsker å gi, og å få gaver. :sjarmor:

Skrevet

JA!

Spesiellt når det er noe jeg har ønska meg, eller jeg får penger som jeg kan kjøpe noe som jeg ønsker meg for!

Elsker å finne ut hva jeg skal gi til de enkelte, og pakker dem inn så fint at de nesten ikke tør åpne gaven!

Skrevet

Jeg elsker å få gaver, og jeg elsker når det er lagt flid i innpakningen til og med :-)

Skrevet

Jeg elsker både å gi og få.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja det er det kjekkeste med hele julen gavene.Men blir og sur om de gir meg det jeg ikke vil ha!!

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

I utgangspunktet er jeg glad i å både gi og få gaver, men akkurat i forbindelse med julen synes jeg fort det får en bismak av altfor mye penge-/gavemas hvor en skal gi noe til alle enten de trenger det eller ei. De siste årene har jeg derfor begrenset gavene til tantungene, kjæresten og den nærmeste familien. Vennene får derimot beskjed om at gavepengene deres er gitt til Bymisjonen, noe som faktisk har blitt godt mottatt.

Skrevet

Jeg synes det er bedre å gi enn å få... elsker å se folk bli glade :rosasmil:

Skrevet

Jeg liker både å gi å få gaver!

Skrevet

Samme her. :-)

Skrevet

:Nikke:

Skrevet

Gavene fra ungene mine er de desidert beste gavene jeg får. Har 2 sønner som plutselig kan kommer hjem med en gave til meg om de er på handlesenteret med kamerater. Til jul og bursdager har jeg i lange tider fått Ritzenhoff-glass fra dem - til 40-årsdagen min hadde de vært på parfymeri og sagt at de skulle ha en parfyme til moren som fyller 40 :hjerter:

Noen gaver er like vanskelige hvert år (svigerforeldre, tanter, besteforeldre, venninnens store barn) mens noen gaver er bare kos å finne på (sønnene mine, mannen, venninnen)

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg både liker å gi og få gaver

Skrevet

Jeg skjønner trådstarter litt. Jeg elsker å få gaver jeg blir positivt overrasket over, men det er ikke noe verre enn å sitte på julaften med alles øyne på seg og åpne noe som er flaut/ikke min stil/fullstendig malplassert og så fake glede.

Og like ille er det å se noen åpne en gave du har gitt og så se på uttrykket deres at du har bommet, men at de forsøker å fake glede. *cringe*

Skrevet

Liker veldig godt gavene ,både å kjøpe og få. Koser meg veldig og syns for det meste at de rundt meg er veldig flinke til å finne på saker og ting.

Men mest av alt liker jeg forbredelsen og pyntingen og den stille og rolige atmosfæren i heimen i jula.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...