Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kjøper man til mamma? En dame på 60 år, har det meste og ønsker seg ingenting. Veldig enkelt. Har budsjett på ca 500 kr. 

Alt av forslag er velkommen!!

Anonymkode: ee6e9...15a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dyr vin? Jeg har tenkt å lage hjemmelaget godteri til familien :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har kjøpt en gammel tv serie til mamma. Det er en serie jeg vet hun likte godt og hun har sakt at hun skulle ønske hun kunne se den igjen. 

En liten "kosekurv"? Med litt godt og kanskje noen hudpleieprodukter, te/god kaffe ol.? 

Anonymkode: 8d8e3...8f7

Skrevet

Elektrisk tannkost. Min mor på 55 får det 👍🏻 

Skrevet

Mamma skal få tøfler tenker jeg.

Ellers hva med gavekort på fotbehandling/massasje e.l.? Mamma pleier å bli veldig glad for fotbehandling i hvertfall

Anonymkode: 3fe5b...b73

Skrevet

God kaffe, litt dyrere vin, og skikkelig god konfekt? Type konditorigreier du ikke får på vanlig butikk.

Anonymkode: d0c7a...c53

Skrevet

En vin + noe godt i en kurv var en god idè. 

Takk!

Anonymkode: ee6e9...15a

Skrevet

Mamma har ønsket seg: 

Vichy anti rynkekrem

Kunsten å høre hjerteslag (bok)

Concealer

Ellers forslag:

Delikatesse-konfekt (sjokolade, marsipan), pynt, armbånd, spabehandling.

Anonymkode: 3ba05...82f

Skrevet

Mamma ønsker seg bok/ bøker og Kari traa ull😊😊 tenkte å kjøpe noe smått utenom også😊😊

Skrevet

Jeg pleier å fylle en kurv med litt eksklusive matvarer, gode oster, te og sjokolade. Legger også i en god krem og kanskje en god dusjsåpe😊 da får hun iallefall noe som blir brukt isteden for at det opptar plass og støver ned

Skrevet

Et bilde av deg som barn på et lerret, det har jeg kjøpt til mamma :) Hun er dog nesten 20 år yngre men jeg tror alle mødre enten de er 30 eller 80 vil bli glade for å få et fint bilde av barnet sitt som dem kan ha for alltid :)

Anonymkode: 9528c...dc9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...