Strikkemamsen Skrevet 25. november 2015 #1 Skrevet 25. november 2015 Noen som har tips til meg? Hadde blitt veldig glad 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #2 Skrevet 25. november 2015 Noen som har tips til meg? Hadde blitt veldig glad Hva liker han/ er han glad i å holde på med?Er det en ferdig-kalender du tenker på? Anonymkode: a2e94...d2c 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #3 Skrevet 25. november 2015 Kjøp en stor pakke lego teknikk og del opp? Anonymkode: decd0...573 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #4 Skrevet 25. november 2015 Kjøp en stor pakke lego teknikk og del opp?Anonymkode: decd0...573Smart!Lego har også esker som er beregnet som julekalender. Så de på tilbud på en Notabene bokhandel nylig Anonymkode: a2e94...d2c 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #5 Skrevet 25. november 2015 "NOTABENE:Vi har nåCity og Friends Lego julekalender til 149,- ogStar Wars Lego julekalender til 249,-"(Vet ikke om Star wars lego passer til aldersgruppen) Anonymkode: a2e94...d2c 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #6 Skrevet 25. november 2015 Jo, den passer fra 6-14 år http://lekmer.no/leker/adventskalendere/kjente-karakterer/lego-star-wars-julekalender-2015?utm_source=Kelkoo&utm_medium=CPO&utm_campaign=tradedoublerhttp://www.kelkoo.no/v-168001-adventskalender/merke/lego Anonymkode: a2e94...d2c 1
Blosa Skrevet 25. november 2015 #7 Skrevet 25. november 2015 En liten sjokolade hver dag får min 13 åring. Usunt ja, men han spiser nesten ikke godteri ellers i året og gleder seg lenge til julekalenderen 👍🏻👍🏻
Cashbah Skrevet 25. november 2015 #8 Skrevet 25. november 2015 Hva er galt med de vanlige sjokoladekalendrene?? Når ble foreldre så voldsomme av seg? 3
Gjest Stringfellow1 Skrevet 25. november 2015 #9 Skrevet 25. november 2015 hvorfor er det ikke bra nok med en adventskalender fra Nille, med sjokolade-biter inni?
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #10 Skrevet 25. november 2015 Hva er galt med de vanlige sjokoladekalendrene?? Når ble foreldre så voldsomme av seg? hvorfor er det ikke bra nok med en adventskalender fra Nille, med sjokolade-biter inni?Det er nok fordi "alle de andre" får kostbare kalendre med ting inni Anonymkode: a2e94...d2c 2
Summers Skrevet 25. november 2015 #11 Skrevet 25. november 2015 De er vel mindretallet som fortsatt leker med lego når de er 13.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #12 Skrevet 25. november 2015 Syns det er litt synd at en gutt får forslag om to ferdigkalendre, mens en jente mest sannsynlig hadde medført masse forslag til ulike pakker.så hva med en tråd med forslag til pakker til gutt?mine forslag:t-skjorte med kult trykk (fåes i ulike prisklasser om du vet hvor du skal lete)Treningsutstyr tilpasser budsjett og interessematboks med mange romsokker og boksere (må nevnes)hansker, luer og skjerfspill bøkerdvdabonnement netflix/hbo/viaplaypuslespill (tilpasset alder, eventuelt iq-leker)diverse godtericoolstuff.no har mye festliggavekort på ulike opplevelser Anonymkode: 31512...706 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #13 Skrevet 25. november 2015 Sjokoladekalendere er ikke bra, for sjokoladen smaker rett og slett forferdelig.I fjor hadde vi ferdigkjøpte lego-kalendere, men fant ut at de gav lite i forhold til prisen. I år lager jeg derfor egen kalendere med diverse i. Både ting de uansett trenger (nye luer, votter, ullsokker osv) og andre ting de ønsker seg (sprettball f.eks)De er vel mindretallet som fortsatt leker med lego når de er 13.Nei, det har jeg ikke intrykk av. Lego er gøy også for store. Mye lego er fra høyere alderstrinn enn 13. Anonymkode: decd0...573 1
Cashbah Skrevet 25. november 2015 #14 Skrevet 25. november 2015 En liten sjokolade hver dag får min 13 åring. Usunt ja, men han spiser nesten ikke godteri ellers i året og gleder seg lenge til julekalenderen 👍🏻👍🏻Husker jeg fikk det da jeg var liten (får det fortsatt av mamma, selv om jeg er i 20-årene ). Jeg gleder meg skikkelig til jeg skulle åpne lukene, selv om det "bare" var en liten sjokoladebit. Det er jo foreldrene som gjør barna kravstore. 2
Cashbah Skrevet 25. november 2015 #15 Skrevet 25. november 2015 Sjokoladekalendere er ikke bra, for sjokoladen smaker rett og slett forferdelig.Sjokoladen er bra nok for de fleste unger... 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #16 Skrevet 25. november 2015 Jeg lette etter adventskalender med kvalitetssjokolade, men fant ikke. Her er en kalender m sp.m., og man kan vinne sjokoladehttp://www.nidar.no/Om-Nidar/Nyheter-og-presse/Nyheter/Nidars-julekalender Anonymkode: a2e94...d2c 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #17 Skrevet 25. november 2015 Sjokoladen er bra nok for de fleste unger... Unger uten smaksløker, da antar jeg? Jeg kjenner ingen, verken voksne eller barn, som liker sjokoladene i de billige sjokoladekalenderene.... Blæh! Anonymkode: decd0...573
Cashbah Skrevet 25. november 2015 #18 Skrevet 25. november 2015 Unger uten smaksløker, da antar jeg? Jeg kjenner ingen, verken voksne eller barn, som liker sjokoladene i de billige sjokoladekalenderene.... Blæh!Anonymkode: decd0...573Stapper du ikke trynet til ungen din fullt av sukker i hverdagen, så blir kanskje disse sjokoladebitene noe utenom det vanlige i julen, vet du. Ikke alle barn er like vante med sukker, og takker og bukker for det lille de får. Det kalles å sette pris på noe.
Djungelvrål Skrevet 25. november 2015 #19 Skrevet 25. november 2015 Har en gutt som er noen år eldre. Han har fått mest snop, noen griseflaxlodd, penner, deo, energidrikk, kjeks, nøtter. Ingen store dyre ting. Ser ikke poenget med at det skal være dyre ting HVER dag i kalenderen. 1
Blosa Skrevet 25. november 2015 #20 Skrevet 25. november 2015 Husker jeg fikk det da jeg var liten (får det fortsatt av mamma, selv om jeg er i 20-årene ). Jeg gleder meg skikkelig til jeg skulle åpne lukene, selv om det "bare" var en liten sjokoladebit. Det er jo foreldrene som gjør barna kravstore.det enkle er ofte det beste. Her har vi prøvd de fleste ferdig kalendere og han foretrekker sjokolade( lager den selv med småsjokolader).. Kun hans favoritter 👍🏻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå