Gjest flaujente Skrevet 2. oktober 2004 #1 Skrevet 2. oktober 2004 jeg er veldig blyg for å vise frem kroppen min, og klarer ikke tanken på at en gutt ligger å stirrer rett opp i musa mi. Har derav problemer med sex. kjønnsorganene er liksom det meste private vi har, og skjønner ærlig ikke hvordan så mange jenter har så lite sjenanse angående dette. En veninne av meg fortalt uten problemer om hvordan en gutt slikka henne - og dette var ONS og hun kjente ikke gutten!!! jeg er snart 18
Gjest Melissa Gioberti utl. Skrevet 2. oktober 2004 #2 Skrevet 2. oktober 2004 Det forstår jeg veldig godt! Det er tross alt svært privat. Noen er mer sensitive enn andre, og seksualitet oppfattes ulikt av folk. Kanskje det ikke er noen god idè at du slenger deg ut i ONS slik venninnene dine gjør? Det kan være en idè å starte pent og forsiktig. Lese endel om emnet..hva andre gjør og mener og temaet. Få innspill og kjenne på magefølelsen din hv du er klar og ikke klar for. Ikke gjør det du ikke liker. Det beste for deg ville muligens ha vært å ha en kjæreste som du også kunne gjøre mange andre ting med enn sex. Så kunne dere ha utforsket det seksuelle sammen etterhvert- steg for steg?
Gjest gjest1 Skrevet 2. oktober 2004 #3 Skrevet 2. oktober 2004 Du MÅ jo ikke vise kjønnet da. Dersom du ikke er trygg nok på deg selv og mannen, kan du bare si ifra at du ikke er komfortabel med munnsex eller nistirring. De fleste menn synes det er vakkert og spennende å få studere og leke med det 'helligste av det hellige', men er du ikke klar, så er det du ikke klar. Man kan gjøre mye sammen uten at det behøver involvere intimstudier... En annen ting er at du er ung. Det er ikke rart du ikke er komfortable med å vise deg frem. De fleste får et mer avslappet forhold til kroppen når de blir litt eldre, lærer å sette pris på den selv, og lærer av slappe av med nakenheten foran en mann. Det har ikke noe hastverk heller. Bare fordi venninne di blir slikket, behøver ikke du å bli det. Gjør bare ting som er godt og du selv vil, og livet er ikke så verst å leve.
Gjest Rune Skrevet 2. oktober 2004 #4 Skrevet 2. oktober 2004 Nå vet ikke jeg motivet for hvorfor andre menn vil "studere" dere jenter nedentil. For min egen del må jeg bare si at det er totalt turn-on å få lov til å se og smake. I de situasjonene er jeg personlig totalt ruset og er ikke istand til å huske detaljer av herligheten, men fornemmer duft og smak i ettertid. Utseendet er mer diffust. Opplevelsen der og da er det viktigste. Men som alt annet innen sex er de personlige valgene ulike og jeg respekterer jenter som ikke vil være med på sånt.
Ernie Skrevet 3. oktober 2004 #5 Skrevet 3. oktober 2004 Jeg tror det vil komme med trygghet og tid, i forhold til den man er glad i. Slik var det for oss! Nå er vi begge stolte av å vise oss frem for hverandre, nakne og kåte. Det vil også gi deg et stort utbytte ved munnsex.
Gjest 1111 Skrevet 3. oktober 2004 #7 Skrevet 3. oktober 2004 hva er egentlig ons? ONS = One Night Stand
Champagne Skrevet 3. oktober 2004 #8 Skrevet 3. oktober 2004 Jeg er 24 og har hatt et aktivt sexliv i 7 år snart. Fortsatt liker jeg ikke at gutter stirrer meg opp i det aller helligste. Jeg klarer ikke å ha oralsex med lyset på, enten må det foregå under dyna eller så må det skje i mørknet. Synes ikke det er så rart at du synes det er ubehagelig.
Gjest Melissa Gioberti utl. Skrevet 3. oktober 2004 #9 Skrevet 3. oktober 2004 Jeg er 24 og har hatt et aktivt sexliv i 7 år snart. Fortsatt liker jeg ikke at gutter stirrer meg opp i det aller helligste. Jeg klarer ikke å ha oralsex med lyset på, enten må det foregå under dyna eller så må det skje i mørknet. Synes ikke det er så rart at du synes det er ubehagelig. Ja, og enkelte gutter er jo slik at de får en til å føle seg om en sitter i en gynekolog-stol- som et forsknings-objekt Det er ikke gøy med en slik mann som tror du er en teknisk finesse- og han skal liksom undersøkende til bunns i mysteriet med lyset på - som på en operasjonssal Det gjelder å finne en mann som vet hva han driver med
Champagne Skrevet 3. oktober 2004 #10 Skrevet 3. oktober 2004 Det gjelder å finne en mann som vet hva han driver med
Annie Skrevet 3. oktober 2004 #11 Skrevet 3. oktober 2004 jeg er veldig blyg for å vise frem kroppen min, og klarer ikke tanken på at en gutt ligger å stirrer rett opp i musa mi. Har derav problemer med sex. Om sambo bare hadde stirra kan det vel hende at jeg hadde reagert og følt meg på utstilling også. MEN så lenge han bruker tunge og fingre i tillegg så er det ett fett om det er lyst eller mørkt. Da er det nytelsen som står i sentrum. Til flaujente: Du er bare 18 år og mye er fortsatt usikkert i forhold til kropp, sex og seksualstillinger. (Sånn var det i allefall med meg) Ta tiden til hjelp og nyt!
Gjest Gjest27 Skrevet 5. oktober 2004 #12 Skrevet 5. oktober 2004 Er bare nydelig. Menn ELSKER å se den. Noe av det deiligste jeg vet er å fingre meg selv mens typen ser på,og jeg ser ham i øynene. Han blir helt svart i blikket og jeg "piner" ham før han får lov til å kjøre inni meg. Noen ganger har han ligget å studert,strukket og brettet hele musa mi (ikke noe seksuelt), men bare for å se på den. "Det er den vakreste musa jeg har sett" sier han da:) Ikke vær flau over musa di. Det er ei gullgruve!!!
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2004 #13 Skrevet 5. oktober 2004 Da jeg var yngre var jeg flau over kjønnet mitt. NÅ er jeg stolt over det og glad for all den nytelsen det gir meg. Det er ren nytelse når mannen min ligger mellom bena mine og koser med meg, slikker de glattbarberte leppene, klitten, åpningen, pirrer meg ved å føre inn en finger som presser på/masserer G-punktet, tar den ut igjen og nyter å se reaksjonene han frembringer i mitt kjønn (og i resten av kroppen min). Jeg syns det er deilig å vite at han nyter synet av den og blir så kåt av å se den, og av at jeg viser ham min kåthet og våthet. Det inspirerer ham til å gjøre ALT for å bringe meg til klimaks, som jeg har lettest å få ved oralsex. Men det har noe med trygghet å gjøre; modenhet kanskje. En prosess som nok ikke skjer over natten, men målbevisst arbeid med seg selv og synet på sin egen kropp og seksualitet.
Gjest Anonymous Skrevet 6. oktober 2004 #14 Skrevet 6. oktober 2004 synes dette forumet begynner å utarte, jeg... man MÅ jo ikke skrive erotiske noveller hver gang man skal fortelle om sexlivet sitt..? Men enig med bl.a Possum. Det er ikke noe rart i å være sjenert når man er 18 og trolig nokså uerfaren. Selv var jeg jomfru på den tida... Og senere hadde jeg noen kortvarige forbindelser hvor jeg aldri følte meg bekvem nok til å nyte munnsex noe særlig. Har også sagt nei takk til sånt ved one night stands. Men med kjæresten min er det annerledes - han har aldri prøvd å pushe grenser, men tatt hensyn til at jeg er sjenert. Når man blir bedre kjent med hverandre føles det helt fint å kikke hverandre på de underligste steder, og nå har jeg ikke mange hemninger (analsex har vi ikke, men regner ikke det som en hemning). Tror jeg ville vært nødt til å starte "på nytt", nesten, hvis jeg fant en ny partner. Tryggheten har ikke bare med egen selvtillitt å gjøre, men også med hvordan man føler seg sammen med partneren.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå