Gå til innhold

Betatt av massøren!..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg er ei jente og mildt sagt veldig betatt av massøren min. Gått hos han ca 5 ganger og ble betatt ved første blikk. Vi er like gamle og snakker utrolig lett og mye sammen under massasjetimene, men massører generelt er nok gode på å snakke og snakker med de fleste..

Jeg har så lyst til å be han ut, men er redd han er opptatt eller ikke er intressert og avslår. 

Hva hadde du gjort? 

Anonymkode: ffec4...2df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde prøvd å snike inn spørsmål om dem "Hva pleide du å gjøre før dette?", "Holder du til i nærheten her?" bli litt personlig og nysgjerrig i spørsmålene. Eventuelt kan du prøve å lede det til "Åh der har jeg aldri vært før, Har du noen anbefalinger? Kanskje du kan bli med?". Dette er noen eksempler. Vær hyggelig og nysgjerrig! ;)

Skrevet

En behandler har jo ikke lov til å innlede noe personlig med en som han behandler

Anonymkode: 23a0f...759

Skrevet

En behandler har jo ikke lov til å innlede noe personlig med en som han behandler

En massør?

Hadde det vært spykologen hennes eller legen eller nav behandler, hadde jeg vært enig men dette er ikke en slik behandler.

Anonymkode: f8690...a10

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror dette bare gjelder leger, tannleger, psykologer, osv. Ikke massører, frisører, hudpleiersker - Sånne man gjerne bare har få timer hos og kan bytte lett rundt på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...