Anglofil Skrevet 2. oktober 2004 #1 Skrevet 2. oktober 2004 Nå er jeg så glad! Nå har jeg fått ADSL her hjemme! Nå slipper jeg å sitte på skolen og på internettcafé... Yes! *Jubler* Er veldig fornøyd, tok bare 10 min å installere uten noen problemer! For en gang skyld er jeg fornøyd med telenor.... 8) Mvh Yvonne
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2004 #2 Skrevet 2. oktober 2004 Grattis! 8). Bivirkningene er dessverre at man ikke får hue vekk fra dataskjermen på 4 uker...
Gjest ADSL-Slave (som Munchen) Skrevet 3. oktober 2004 #3 Skrevet 3. oktober 2004 Grattis! 8). Bivirkningene er dessverre at man ikke får hue vekk fra dataskjermen på 4 uker... 4 uker du, det var lite. Fikk bredbånd med UPC våren 2001, har sett noen mennesker og greid å flytte til Sverige. Jeg finner ikke ut hvordan jeg skal ha tid till å diska och städa. Hybelkaninene pyntet jeg til forrige jul, de er ganske påtrengende nå de. Posten har hopet seg opp foran dören så jeg bruker stige nå for å komme ut. Regninger, kommunal info og reklame suser rundt örene i drömmer jeg har, men jeg får fnatt av Nordea.se, de skal jo ha skrapelodd. Men alle de de lodd jeg har prövd (kjöpt i kiosken), virker ikke. Jeg har blitt så svensk, at sist jeg falt i bakken, så ble jeg gul og blå. Etter dette fallet måtte jeg kjöpe walkman med pusteövelser på, fordi jeg glemte å puste. (Nå puster jeg for å glemme) ADSL rules !!!
Gjest NOMADEN Skrevet 4. oktober 2004 #4 Skrevet 4. oktober 2004 Galna norrmänn. Har det på samme måte. Jeg måtte si opp Aftenposten. Jeg kom aldri ut dörren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå