Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har fått høre at mannen min har sagt til ei anna at jeg er dårlig til å kjøpe gaver:dry: Først ble jeg overrasket, så forbanna og nå er jeg bare lei meg!

Har alltid kjøpt noe av det han har nevnt at han ønsker seg, (men har lagt merke til at han nesten aldri gidder å bruke tingene likevel) og har lagt ned en del tid, omtanke og penger på gaver. Men nå har jeg bare lyst til å droppe hele greia og la være å kjøpe julegave til han, selv om det føles litt som rent trass.

Fikk også litt bakoversveis siden jeg trodde jeg var den som var flink å kjøpe gaver :P har alltid fått ting av ham som jeg verken har ønsket meg eller trenger! Men har prøvd å være takknemlig for det jeg har fått, og ville hvertfall aldri ha sagt det til noen at jeg var litt misfornøyd!

Får en følelse av at han sa det for å innsmigre seg på en eller annen måte..æsj.

Hva ville du ha gjort?

Endret av encore
Videoannonse
Annonse
Gjest Margit Spat
Skrevet

Jeg ville snakket med mannen min og bedt om hans versjon. 

Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg ville husket på dette ordet: kommunikasjon. 

Skrevet

Jeg ville tatt det opp med ham og spurt hva han mente, hvorfor han sa det, og hva han tenker om gaver i år, men jeg ville ærlig talt ikke giddet å lage en stor sak av det. Har man LYST å kjøpe gaver, så gjør man det. Har man ikke lyst, så er det strengt tatt ikke nødvendig. Da kan man heller skrive et hyggelig kort.

Anonymkode: 73aaa...991

Skrevet

Synes det er barnslig oppførsel,du er vel ferdig med ungdomsskolen?

Hva med ett gavekort til ett senter i nærheten slik at han kjøpe seg noe han ønsker seg.

Ellers så er jeg enig med de andre,snakk med han.

Anonymkode: 91568...985

Skrevet (endret)

Jeg ville tatt det opp med han å spurt hva som var galt med gavene jeg hadde kjøpt. Mest sansynlig så hadde jeg kommet med en spydig kommentar hvor jeg hadde spurt om han forventet dyre,flotte gaver når han bommer grovt selv, bare fordi jeg hadde blitt barnslig furt hvis han hadde sakt slikt til andre.

Endret av The Silence
  • Liker 3
Skrevet

Jeg ville husket på dette ordet: kommunikasjon. 

Da kkunne vel han ha kommunisert til meg i første omgang om han hatet gavene mine så mye?:P

• Liker 6
Skrevet

Synes det er barnslig oppførsel,du er vel ferdig med ungdomsskolen?

Hva med ett gavekort til ett senter i nærheten slik at han kjøpe seg noe han ønsker seg.

Ellers så er jeg enig med de andre,snakk med han.

Hvorfor skal jeg orke å kjøpe noe om han mest sannsynlig ikke blir å like det? Barnslig eller ei så føles det som bortkasta penger

Gjest supernova_87
Skrevet

Da kkunne vel han ha kommunisert til meg i første omgang om han hatet gavene mine så mye?:P

Definitivt. Som sagt, jeg ville husket på dette ordet: kommunikasjon. 
Det gjelder dere begge.

Vil du ikke kjøpe gaver så driter du i å kjøpe gaver. Bli enig med mannen om en løsning. Kanskje dere kan dra på par-massasje, spare opp til en reise, noe annet som begge faktisk har glede av. 

Skrevet

Jeg ville tatt det opp med han å spurt hva som var galt med gavene jeg hadde kjøpt. Mest sansynlig så hadde jeg kommet med en spydig kommenar hvor jeg hadde spurt om han forventet dyre,flotte gaver når han bommer grovt selv, bare fordi jeg hadde blitt barnslig furt hvis han hadde sakt slikt til andre.

Må vel det:ph34r: kanskje han synes jeg ikke bruker nok penger på gavene, siden han alltid kjøper dyrere ting enn det jeg gjør

Skrevet

Hvorfor skal jeg orke å kjøpe noe om han mest sannsynlig ikke blir å like det? Barnslig eller ei så føles det som bortkasta penger

Viktig å LESE, Gavekort til ett senter med MANGE butikker!!

Skrevet

Viktig å LESE, Gavekort til ett senter med MANGE butikker!!

Syns gavekort er det gørreste som fins, så overså den setningen med vilje! Dessuten hater han å gå i butikker:)

• Liker 2
Skrevet

Syns gavekort er det gørreste som fins, så overså den setningen med vilje! Dessuten hater han å gå i butikker:)

Han behøver vel ikke å handle, hvert jul får jeg gavekort på sentret her jeg bor,jeg bruker den til å klippe håret hos frisøren bl annet og når jeg er i matbutikken f eks. Poenget mitt var vel heller at jeg synes det er barnslig å droppe gaven pga en kommentar og spesielt uten å snakke med han.

Skrevet

Definitivt. Som sagt, jeg ville husket på dette ordet: kommunikasjon. Det gjelder dere begge.

Vil du ikke kjøpe gaver så driter du i å kjøpe gaver. Bli enig med mannen om en løsning. Kanskje dere kan dra på par-massasje, spare opp til en reise, noe annet som begge faktisk har glede av. 

Føler meg jo egentlig som en kjiping uansett om jeg velger å kjøpe gave eller ikke:P men ja, spare til noe sammen kan jo være en ide. Om jeg tør å foreslå det da:fnise:

Skrevet

Han behøver vel ikke å handle, hvert jul får jeg gavekort på sentret her jeg bor,jeg bruker den til å klippe håret hos frisøren bl annet og når jeg er i matbutikken f eks. Poenget mitt var vel heller at jeg synes det er barnslig å droppe gaven pga en kommentar og spesielt uten å snakke med han.

Jo, men hvis han er misfornøyd fra før av blir han nok neppe noe gladere av å få noe som vi begge vet ikke blir brukt, det var ikke ment som et angrep.

Ser jo selv at jeg fremstår som barnslig,  men jeg er bare sinnssykt skuffet

Skrevet

Jo, men hvis han er misfornøyd fra før av blir han nok neppe noe gladere av å få noe som vi begge vet ikke blir brukt, det var ikke ment som et angrep.

Ser jo selv at jeg fremstår som barnslig,  men jeg er bare sinnssykt skuffet

:)

Skrevet

Kan dere ikke heller gå ut å spise på en god restaurant sammen, bli enig om en weekendtur etter jul, teater/konsert eller annen opplevelse istedenfor gaver? 

• Liker 2
Skrevet

Kanskje dere kan bli eneige om å bruke pengene på noe dere begge vil ha eller trenger? Jeg og mannen kjøpte spisestuestoler som julegaver til oss selv et år.

• Liker 2
Skrevet

Hva med å ikke kjøpe noe, men heller gi ham en opplevelse hjemme eller strikke et par sokker til ham el. Da slipper du å bruke penger på ting han ikke setter pris på  i alle fall.

Men forøvrig ville jeg absolutt tatt det opp med ham straks jeg hørte kommentaren, og forsøkt å finne ut HVA det var med gavene fra deg som gjør deg til en "dårlig gavegiver". Og ikke minst hvorfor han tillater seg å si slikt om deg bak din rygg. (hva slags partner er man da?)

Anonymkode: f74fe...c91

Skrevet

Har fått høre at mannen min har sagt til ei anna at jeg er dårlig til å kjøpe gaver

*snip*

Får en følelse av at han sa det for å innsmigre seg på en eller annen måte..æsj.

Hva ville du ha gjort?

Her var det jeg bet meg fast i da! Smigrer han seg inn hos andre damer??

Anonymkode: 07ad0...da8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...