Cata Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #1721 Del Skrevet 27. oktober 2006 Vil da ikke løpe etter matter med blåmerke under foten, kan du skjønne. *"ror" som bare pokker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 27. oktober 2006 #1722 Del Skrevet 27. oktober 2006 Nå som du er gørrfri, tenker jeg du er lett på foten som en fjellgeit. Men naboene kunne bli skremt av flygende matter. ( ufo ) Så alt for nabofreden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #1723 Del Skrevet 27. oktober 2006 Jeg er ikke gørrfri i det hele tatt . Jeg er visstnok full av metaller :klø: . Men får ikke mer enn 8 behandlinger i serie for avgørring er visst ganske slitsomt for kroppen. (Synes jeg kjenner det, ja. Har vært trøtt som en gammel vaskefille siden jeg startet.) Men du har helt rett... Jeg kan ikke sjokkere mine pensjonistnaboer med UFT (uidentifisert flygende teppe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 27. oktober 2006 #1724 Del Skrevet 27. oktober 2006 En gammel vaskefille...den klorer vi. Har du samlet opp mye skitt Cata, som du ikke får bort ? *ble litt tankefull* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #1725 Del Skrevet 27. oktober 2006 Cata klore? Neeeei, vil ikke klores. Blir for bleik da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 27. oktober 2006 #1726 Del Skrevet 27. oktober 2006 En tube selvbruningskrem gjør mirakelforandring på blek hud. Jeg har bladd meg litt bakover her. Oppdaget at du er eier av en TomTom One. ( Jørgen ) Min heter Tone, eller stemmen som forteller meg hvor jeg skal kjøre, heter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #1727 Del Skrevet 27. oktober 2006 Å, er det Tone søstera til Jørgen heter? Jeg måtte jo ha herreselskap i bilen så jeg testet aldri ut damestemmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 28. oktober 2006 #1728 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Som gutt måtte jeg jo velge damaselskap i bilen. Tone er muligens en stesøster, ( hentet inn fra nettet ) men en ryddig dame. *har du spist lørdagsrisengrynsgrøten din* Endret 28. oktober 2006 av Tyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #1729 Del Skrevet 28. oktober 2006 Bli'kke no' grøt her i gården i dag, Tyr. Her kokes det kjøttsuppe så dampen står fra gryta. Skikkelig høstmat, er det. Og så har jeg mat i morra også, så jeg slipper å lage mat da. Har ellers tilbragt dagen foran PC og med nesa i krimbok (ikke samtidig). Det regner og er uggent ute så det er i grunnen godt å bare se ut på været. Men hvis det blir sånn i morgen også, så satser jeg på regnværstur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 28. oktober 2006 #1730 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) For da skal de nye turskoene testes. Grattis med høstgryte Cata. Det smaker så mye bedre en fryst halvfabrikat mat... Innviterer du på en tallerken.... Endret 28. oktober 2006 av Tyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #1731 Del Skrevet 28. oktober 2006 Bare å komme og jumpe i matfatet, det. Ca. 15 minutter til.... Pottit og løk er oppi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #1732 Del Skrevet 28. oktober 2006 Men jeg drøsser heller oppi litt salt i tallerkenen, jeg. Spekesuppe er ikkeno' godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #1733 Del Skrevet 28. oktober 2006 Svarte! Nå diskuterer vi oppskrift og mat i to tråder simultant. Er det rart det blir rot..... ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 28. oktober 2006 #1734 Del Skrevet 28. oktober 2006 Nå vil jeg helst ikke tråkke i matfatet Cata. *tar en prat med Tone, kansje hun vet veien* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 28. oktober 2006 #1735 Del Skrevet 28. oktober 2006 litt kaos tåler vi, bare det ikke gjelder suppa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #1736 Del Skrevet 28. oktober 2006 Det var vel nettopp suppa som forårsaket denne kommunikasjonsmessige -eh- suppa..... Uansett, suppe er fortært og jeg er mett. Veldig mett, faktisk. Tror jeg skal flate ut en halvtimes tid på sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 28. oktober 2006 #1737 Del Skrevet 28. oktober 2006 mmm god suppe.. *hente pledd og puter, stille klokka på vekking* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter #1738 Del Skrevet 28. oktober 2006 Ilter i kveld. Mulig det er pga. antideppen som nå er nesten ikke-eksisterende i kroppen, men jeg har altså hatt et usedvanlig hardt anfall av "savn" i dag. Ikke "graad og tænders gnidsel" men -ikke bra. Ikke bra i det hele tatt. Filosoferer litt over fenomenet og er kommet til at vi var to som gikk inn i et forhold, men bare en som gikk ut av det. Dermed blir det surr i systemet og rot i balansen. Og her sitter jeg som et naut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #1739 Del Skrevet 29. oktober 2006 Nest siste antidepp er lagt inn. Og kaffe er på vei til å bli tatt inn. Værgudene er litt ustabile så jeg overvåker situasjonen med falkeblikk. Har planer om å gå tur, men må ha dagens kaffedose først og så hadde det vært greit å se om værgudene blir enige med seg selv. Ikke vil jeg gå tur i regntøy hvis det er oppholds, og jeg har heller ikke lyst til å gå i bare overtrekksdress hvis det plutselig begynner å hølje ned. (Den varianten testet jeg forrige søndag.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #1740 Del Skrevet 29. oktober 2006 Værgudene ikke samarbeidsvillige. De klarte ikke helt å bestemme seg, så da måtte jeg også kjøre "mellomvarianten". Allværsjakke og overtrekksjoggebukse (?). Og iPod. Forsåvidt fin tur, men - ender med å tenke ubehagelige tanker når jeg går sånn. Må være den friske lufta som rydder plass til dem. Æsj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg