Cata Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #1701 Del Skrevet 22. oktober 2006 (endret) Stappe en bit porøs sjokolade i CDROM en og sende???? :icon_razz: Endret 22. oktober 2006 av Cata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter #1702 Del Skrevet 22. oktober 2006 <--- Vi mangler regn eller paraplysmiley..... Som bebudet skulle jeg prøve de nye goretexjoggingsene på en regnværstur i dag, men akk....hvor er regnet når man trenger det som mest. Skyene flyktet og sola kikket fram, -og jeg gav opp. Droppet plan om regnværstur i allværsjakke, halte på meg nestengrilldress og tasset ut. Etter 22 minutter og 16 sekunder øste det ned, -jeg hadde nær sagt fra skyfri himmel. Halvdruknet Cata vasset inn gjennom døra et kvarter senere. Men skoa holdt. Litt fukt ble det jo, men tror mesteparten var regnvann som rant nedover leggene. Men friskt med litt regn, -jeg tåler jo vann og det å være blaut og kald gjør det dobbelt så bra å komme i hus og ta en varm dusj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 22. oktober 2006 #1703 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hei du Krakow er en fin by. Har vært der to ganger og skal garantert tilbake. Det er mange små, spennende butikker der, en basar med masse ravsmykker, tre- og tekstilarbeider. Og litt i utkanten av byen er det er stort marked også. Og så er det masse historie og kultur + koselige spisesteder med priser som avgjort er hyggelige. Flink du er som går tur. Jeg har ikke beveget meg en meter utenom det jeg har måttet. er så strøtt om dagen at jeg sovner når jeg kommer hjem fra jobb. Skal ta meg sammen til uka, for da har jeg tenkt å prøve meg på en morgensvømming. (selv om jeg er supertrøtt om morgene også) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #1704 Del Skrevet 23. oktober 2006 Nå setter jeg meg! Dvs. jeg har allerede satt meg (foran PC'n). Noen dager bare er sånn. Startet friskt ut med å få vite at et instrument jeg har ansvaret for hadde streika litt i helga. Fikk ikke gjort så mye med det (funker igjen nå) for jeg måtte på brannvernbefaring. Der var det en aldri så liten forsinkelse, men fikk det unnagjort før jeg skulle geleide en journalist rundt. Deretter var det møtekollisjon. Heldigvis var begge møtene ganske uformelle så jeg klarte det kunststykket å hoppe ut og inn i dem og få unna det meste. (Ja, vet det høres vilt ut - det føltes sånn også.) Så var det litt planlegging av noen tester som vi burde kjørt og da var igrunnen jeg kjørt også...... . Velvelvel, etter jobb var jeg flink og gikk på trening så nå er jeg nydusjet (og samvittigheten kritthvit). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #1705 Del Skrevet 24. oktober 2006 Grave meg ned? En dag med møter gir meg trang til å gjøre nettopp det. Spesielt siden vi koker suppe på samme spikeren som vi har kokt på siden jeg begynte i denne jobben . "Alle" frustrerer seg over at vi ikke får gjort noe skikkelig på den aktuele problemstillingen, men er visst ingen som klarer å få oss til å ta oss sammen og brette opp ermene. Og jeg er lei av å være den autoriserte masekjerringa. Pokkers trege mannfolk!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 24. oktober 2006 #1706 Del Skrevet 24. oktober 2006 Lurer på hva du jobber med Cata ? :klø: *treg som jeg er....* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #1707 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ikke så treg nei, for jeg har ikke nevnt det her - men....PM er fin ting, ikke sant ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 24. oktober 2006 #1708 Del Skrevet 24. oktober 2006 PM er uten tvil en fin ting. Men nå undrer jeg meg over hva "problemet" er ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #1709 Del Skrevet 24. oktober 2006 Jah - problemet, ja..... Tror ikke jeg skal begi meg ut på faglige utlegninger her. *skjønner jo ikke helt "problemet" sjøl, så jeg kan ikke avsløre min uvitenhet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 24. oktober 2006 #1710 Del Skrevet 24. oktober 2006 Det gjør jo ikke problemet mindre intressangt. *men "egen" uvitenhet skal man holde for seg selv* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 25. oktober 2006 #1711 Del Skrevet 25. oktober 2006 Du er så stille i dag Cata. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. oktober 2006 Forfatter #1712 Del Skrevet 25. oktober 2006 Ja, dvs. nei, dvs. egentlig ikke . Jeg er bare stille her. Jeg har vært "på by'n" med 6 karer og bowlet og spist pizza. Sånn er det å være eneste dama i avdelinga. En av mine kolleger satt og klaget over at vi var så lite sosiale av oss her en dag og at det alltid var han som måtte dra i gang noe. Må i rettferdighetens navn si at han har mye rett i det , så jeg bestemte oss for å gjøre noe med saken. Dermed foreslo jeg at vi skulle ta en aften på den lokale bowlingen og gå ut og spise pizza etterpå. Så det har vi altså gjort i kveld. Egentlig er jeg littegrann miljøskadd, tror jeg. Er det vanlig å be 8 menn med ut???? (Ja, jeg vet jeg sa jeg var ute med 6 karer, men 2 av de "inviterte" kunne ikke komme.) Men - jeg tenker jo i grunnen ikke på dem som "menn" men som "kolleger", men av og til bare slår det meg at den settingen er noe som en del andre damer kanskje ville kviet seg for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 25. oktober 2006 #1713 Del Skrevet 25. oktober 2006 Du mor. Nå syns jeg du er bra dørti. Jeg skal innrømme at jeg har fantasert om mer enn en, men ÅTTE var vel å ta i litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #1714 Del Skrevet 26. oktober 2006 Neida, det var 8 som ble invitert, men bare 6 som ble med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 26. oktober 2006 #1715 Del Skrevet 26. oktober 2006 6 menn kan da jammen være nok. Ellers er mannehumor en egen greie. Under et arbeid i dag skulle arbeidsgruppene velge seg et navn. Den ene gruppa ble til de sju herr-lige. En annen gruppe kalte seg klubb 7, men siden de bare var 6 ble de til klubb 7-1. Ja-ja. Flink du er som har begynt treninga igjen. Jeg skal ta meg sammen til uka og begynne igjen jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 26. oktober 2006 #1716 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hvorfor kvir en singel dame seg for å gå ut med 6 menn ? :klø: Som i tillegg også er kollegaer...hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. oktober 2006 Forfatter #1717 Del Skrevet 26. oktober 2006 Å, jeg kvir meg ikke for å gå ut med gutta i det hele tatt. De er så koselige så. Men jeg er jo unektelig litt i mindretall da. Og så lurer jeg en sjelden gang på om de blir lei av å trekke på en dame i alle sosiale sammenhenger. Jeg innbiller meg at "en kveld med gutta" ikke blir helt det samme når det er en dame med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 26. oktober 2006 #1718 Del Skrevet 26. oktober 2006 Tror ikke en kveld med gutta blir dårligere av at du er med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #1719 Del Skrevet 27. oktober 2006 Au! Hadde siste time med "avgørring" i går og fikk litt fotsoneterapi attpå. Det var dama si som kunne klemme til. I dag trasker jeg rundt med en femkronestort blåmerke under den ene foten . Hjelper ikke det, så hjelper ingenting. Har hatt mange blåmerker i mitt liv, men den varianten er ny. Jaja, nå er det helg og jeg går i hi. Dvs. får se om jeg får ånden over meg og trasker en tur i løpet av helga, men ellers frister det ikke med aktiviteter. Ausann, reviderer plan littegrann: Jeg må vaske hus. Men den drøyer jeg til i morra så jeg får sett om vinden løyer såpass at jeg kan henge ut matter og tepper til lufting. Gjør jeg det i dag, så må jeg vel løpe rundt i nabolaget og samle dem inn igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 27. oktober 2006 #1720 Del Skrevet 27. oktober 2006 Det kunne bli fabelaktig trim det, å løpe etter mattene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg