Gå til innhold

Som Cata's dager går......

Cata

Anbefalte innlegg

Et lite lyspunkt dog.... Min informant klarte ikke dy seg og uttalte følgende om ex'ens ex: "Jeg husket ikke at hun var lite pen...."

Ja, jeg er ond og ganske sikkert en heks og skjebnen innhenter meg vel og alt det der....men jeg likte replikken :ler: .

Hah! Han vet ikke hva han går glipp av, men du er jo alt for bra for han uansett. Kan jo bare knipse så flokker mannfolka seg rundt deg, tenk! Vi får ta med oss Mysan på byen og finne oss menn i alle aldere! For en idé! :ler:

Ond er du ikke. Det er snakk om helt normal, kvinnelig sjalusi og skadefro oppførsel. Og du er ikke naiv heller.

Sove godt, tante!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:forvirret: Liker ikke dette helt. Legen og jeg er enig i at jeg skal prøve å slutte med antidepp, men h*n så like skeptisk ut som jeg føler meg. Med fare for å gjøre dette til en selvoppfyllende profeti: Jeg tror ikke dette kommer til å gå så bra. Men bedre tidspunkt enn dette får jeg neppe. Det er høst, jobben er stabil, det er lenge til våren og ex er sjelden i byen så jeg risikerer ikke å støte på ham.

Så det er absolutt rett tid, men...uff. Jaja, går det helt utfor bakke så får jeg bare begynne igjen. Regner med jeg har gangsyn til å skille mellom det som er meg og det som er pillene. Og så så unødvendig dette er, hvis bare den knotten kunne oppført seg som et tilnærmet normalt menneske :sur: .

Apropos normale mennesker....er det noen i det hele tatt? Når jeg ser på omgivelsene mine så begynner jeg jammen å lure. Har en kollega som er helt på tuppa for tida. At han irriterer vettet av meg er nå så. Jeg vet da søren om jeg har så mye vett å skryte av, men jeg begynner å oppfange signaler om at han går de andre litt på nervene også, til tider. Hva gjør man da? Rent personlig kjenner jeg at tålmodigheten begynner å bli ganske frynsete, så i dag kvinnet jeg meg opp og trasket opp til sjefen. Jeg anmodet om en samtale på tomannshånd og ba ham si meg om jeg hadde rett i at det var noen "skurring i gruppa" og ba ham si fra hvis det var meg som skurret.

Han var helt enig i at det var noe som ikke var på topp blant troppene og konstaterte at det ikke var jeg som var årsak til murringen. Lettelse! Føler meg litt som i småskolen når man sladrer til læreren, men akkurat denne kollegaen klarer jeg ikke å fronte. Ikke på vilkår. Hadde det vært hvem som helst av de andre så ville jeg tatt vedkommende til side og sagt noe sånn som: "Hør nå her, det er kommet en litt guffen tone mellom oss - hva skal vi finne på for å få ryddet den av veien?"

Men med akkurat denne kollegaen så får jeg det ikke til. Og jeg vil ikke stå og se på at et ellers godt arbeidsmiljø blir forsuret uten å prøve å gjøre noe med det. Så jeg "sladret". Sjefen takket pent for at jeg sa i fra og at det var godt noen torde å gjøre det. Fikk senere høre at han hadde hatt en liten prat med en annen av mine kolleger (som da hadde vært rimelig enig i mine synspunkter.)

It's a tough job, but someone's gotta do it (?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Av og til kunne jeg tenkt meg å være mindre tøff..... Det er slitsomt.

Velvel, prøver å piffe meg opp med "You Raise Me Up" med Josh Groban... (Har "oppdaget" iTunes ;) ). Kjekt å kunne kjøpe sanger i løsvekt når det bare er en eller to jeg har fått på hjernen. Ikke alltid jeg har lyst til å kjøpe hele album.

Nå skal jeg se om jeg kan få den på en minnepinne og spille den av på stereo'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøffe dama! :klappe:

Verden trenger folk med bein i nesa og vett til å ordne opp i ting istedet for å bare stå og se på og klage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordner mere jeg. Nytter ikke å hive iTunes sin Josh Groban over på stereo når sistnevnte ikke støtter m4p, men jeg har kabel så jeg kan kople på hele PC'n. Så tenk!

*fiksemodus i dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tommelsmil: Jeg øver meg på fiksemodusen i dag, så langt har jeg fikset absolutt ingenting, men jeg har lagt planer... i morgen er dagen.

Det er en egen følelse å få til fiksing og ordning med ting, er det ikke? Har hørt uttrykket "berusende effektivitet og himmelsk produktivitet", men det kan hende at den forhenværende sjefen var litt vel entusiastisk den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en egen følelse å få til fiksing og ordning med ting, er det ikke? Har hørt uttrykket "berusende effektivitet og himmelsk produktivitet", men det kan hende at den forhenværende sjefen var litt vel entusiastisk den dagen.

Hihi, den produktiviteten må jeg lansere på jobben. :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal videreformidle definisjonen dersom jeg noensinne støter på den! Skal sies at uttalelsen kom på en dag hvor vi hadde vært overmåte effektive - total omorganisering og både butikk og verksted, og salgsrekord i tillegg, uten ekstra personale. Men allikevel - hun må jo ha tatt et eller annet rart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man legge seg så tidlig som dette?

Altså, jeg vet jo at man kan, men..... Det er liksom littegrann fryktelig veldig tidlig :sjenert: . Aner ikke hva som har rent i meg i dag. Mulig det er gårsdagens avgørring? Er i allfall stuptrøtt uten noen spesielt god grunn.

Hva har så jeg gjort i dag? Jobba. Og så?

PC, PC og atter PC. Dovendyr er jeg. Men jeg har fått skrevet lang mail til venninne i utlendighet og attpåtil så har jeg funnet ut av hvordan jeg skal få lært opp det innebygde spamfilteret i mac'en. Teller det litt, mon tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det teller absolutt.

Noen dager er bare sånn at man er trøtt, andre dager har man et hav av energi. Synes du er flink til å ordne, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får ta med oss Mysan på byen og finne oss menn i alle aldere! For en idé!  :ler:

Neeeeiii - vil ikke ha noen mann!!!! :grine:

:sjokkert:

Du er superflink Cata - hylla ble skikkelig fin den!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hmm, kan jeg bli med på manneshopping?  :sjarmor:

Klart. Du og Hope kan være lokkemat, og så kikker jeg frem og skremmer vekk dem vi ikke vil ha. :ler:

ooops. :overrasket:

*lister meg usett ut igjenn*

Sånn er det vi damer oppfører oss når vi tror vi er usett..... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:engel: I dag har jeg vært skikkelig effektiv! I løpet av de siste par dagene så har jeg fått unnagjort sånne "hauge seg opp på skrivebordet i påvente av avslutning" ting. Så nå har jeg tatt helg med så god samvittighet som jeg noensinne kan håpe på å få :ler: .

Det går nok fort over, men akkurat i dag føles det bra. Da kan jeg vie helga til........ :klø: ....hmmmm.....henge rundt på KG og andre fora, lese bok og vaske klær.

Jammen har jeg et spennende liv. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...