Gjest Tyr Skrevet 1. oktober 2006 #1601 Del Skrevet 1. oktober 2006 Etter en ekstra titt på bildet, ser jeg at sortering i CD hylla ikke var noen stor jobb. Søstra mi har ikke flere bøker enn meg og jeg har flere kokebøker en det ho har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #1602 Del Skrevet 1. oktober 2006 Såså - ikke ta for mye for gitt. Bildet tok jeg i går kveld, før jeg hadde plassert inn CD'ene . Så det var heller tomt. Men da jeg hadde stappa inn mine samlede musikkverker, så fylte jeg ikke engang den ene hylla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 1. oktober 2006 #1603 Del Skrevet 1. oktober 2006 Nytt bilde vil stoppe all spekulasjon. *er det "isfolket" jeg aner der til høyre i bildet :klø: * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #1604 Del Skrevet 1. oktober 2006 Nytt bilde gidder man ikke ta. Man har søndag (og gruer seg fremdeles til å lempe ut rask). Og joda, du har helt rett. Det er Isfolket som kan beskues i høyre øyekrok. Ser du godt etter så kan det være du finner Donald Duck også . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 1. oktober 2006 Forfatter #1605 Del Skrevet 1. oktober 2006 Sånn! Der var "Operasjon Hylle" definitivt avsluttet. Alt rot er lempet ned i bod og heimen har fått seg en omgang med tørrmopp. Til og med gangen er ryddig! (Hm, nesten....) Må selvsagt få fraktet rasket på fyllinga, men av naturlige årsaker lar det seg ikke gjøre på en søndag. Nå kan jeg ta helg. Litt helg. Rundt regnet 6 timer, faktisk. Men det var verdt litt jobbing, for stua ble mye bedre og det var godt å få musikkanlegget opp fra gulvet. Det hører ikke hjemme der. Huset rent og meg ren (vært i dusjen, ja). Kort sagt bare velstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. oktober 2006 #1606 Del Skrevet 1. oktober 2006 Så godt å være ferdig med å rydde. Jeg trenger en husmorvikar her, for Halvdelen ser rett og slett ikke rot, og jeg kan ikke ta så mye sjøl. Synes du godt kan ta deg helg nå, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. oktober 2006 #1607 Del Skrevet 1. oktober 2006 Dæven, det må jeg si! Hyllerydding. Jeg har ikke så mye ting enda, men har jo bøker overalt syns jeg. Både i den ene og andre kategorien. Men det er begrensa hvor mye plass jeg har også. Det får komme når jeg bestemmer meg for å flytte ut for andre gang. Hehe. Cd-er derimot.. har ikke plass til alle lenger. Har noen i bilen, noen på soverommet, noen i stua. Men jeg har system i rotet kan man si. Hehe. Du har forresten et fint gulv! Ha en god natt, tante-Cata! (Nå er det snart jul og alt. Noen ønsker? Hehe. Tanter er alltid vanskelig altså. Hils godeste Ninni fra meg! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #1608 Del Skrevet 2. oktober 2006 Du har forresten et fint gulv! Ha en god natt, tante-Cata! (Nå er det snart jul og alt. Noen ønsker? Hehe. Tanter er alltid vanskelig altså. Hils godeste Ninni fra meg! ) ← Gulvet mitt setter pris på komplimentet, det formelig stråler. (Eller kanskje det har noe med tørrmoppingen å gjøre ? ) Joda, julenissen kommer til å få ønskeliste med drill ganske langt opp på lista. Og jeg lover å hilse Ninni, når hun sveiper innom MSN . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 2. oktober 2006 #1609 Del Skrevet 2. oktober 2006 Har du lang julenisseønskeliste ? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #1610 Del Skrevet 2. oktober 2006 Søren sprette. Jeg er sur, grinete og deprimert. Fikk i dag høre at ex var observert med sin ex (som åpenbart ikke er så veldig ex lenger) her om dagen . Det er juks og bedrag og fanteri, -og jeg vet godt at jeg ikke har noe med det. Er ikke egentlig så sjalu som det høres ut heller, det er bare søren så urettferdig. Hadde han nå enda klart å slå opp på normalt vis så hadde jeg hatt en sjans, men jeg klarer ikke få dyttet den behandlingen jeg fikk ut av hodet og dermed klarer jeg heller ikke gi slipp på ham. Et ærlig: "Sorry, damen, jeg er ikke glad i deg lenger" hadde svidd mer der og da, men det hadde muligens fått skaket på plass hjernevinningene litt fortere. Skal jeg si som sant er så ble jeg så sur at jeg fluksens kontaktet legen for å få time til "avvenning" fra antidepressivaen. Jeg blir åpenbart ikke "bedre" enn jeg er nå, så jeg kan like gjerne sette i gang og prøve. Et lite lyspunkt dog.... Min informant klarte ikke dy seg og uttalte følgende om ex'ens ex: "Jeg husket ikke at hun var så lite pen...." Ja, jeg er ond og ganske sikkert en heks og skjebnen innhenter meg vel og alt det der....men jeg likte replikken . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #1611 Del Skrevet 2. oktober 2006 Har du lang julenisseønskeliste ? :klø: ← Foreløpig ett punkt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 2. oktober 2006 #1612 Del Skrevet 2. oktober 2006 *er du ond, * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #1613 Del Skrevet 2. oktober 2006 *er du ond, * ← Klart jeg er. Jeg skulle jo ønsket dem lykke til og alt godt og så videre. I stedet viser jeg meg som den ultimate dårlige taper og ønsker ex'ens ex et visst sted og at han får igjen vettet og skjønner at det var "oss to" som var riktig og blablabla.... Det er ikke politisk korrekt å ikke gi opp håpet, må vite . Siden jeg da har valget mellom å være: ond dum naivså foretrekker jeg naturligvis å betrakte meg selv som ond, for noen dustete nikkedukke er jeg pokker ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 2. oktober 2006 #1614 Del Skrevet 2. oktober 2006 Nåja, en smule skadefryd gjør ingen skade. Trøste er litt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #1615 Del Skrevet 2. oktober 2006 Takk ! Selv onde hekser liker en . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 2. oktober 2006 #1616 Del Skrevet 2. oktober 2006 *julelisteønskelistepunktnr.to:mereklemmer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #1617 Del Skrevet 2. oktober 2006 *noterer* ....og takker for tipset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 2. oktober 2006 #1618 Del Skrevet 2. oktober 2006 (endret) *juleønskelistepunktnr.to:mereklemmer* ← Fy så mye lister det ble Endret 2. oktober 2006 av Tyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 2. oktober 2006 #1619 Del Skrevet 2. oktober 2006 Men nå lister jeg meg ut av KG, sniker meg til på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #1620 Del Skrevet 2. oktober 2006 God vakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg