Cata Skrevet 26. september 2006 Forfatter #1561 Del Skrevet 26. september 2006 Er ikke så sterk, men jeg har drill. ← Funker drill på BBB? Blir det ikke litt vanskelig å komme til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 26. september 2006 #1562 Del Skrevet 26. september 2006 Funker drill på BBB? Blir det ikke litt vanskelig å komme til? ← Det hvor det er mulig å komme til med en skrutrekker, er det plass nok til en drill. ( jeg har en som liten og snerten ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. september 2006 Forfatter #1563 Del Skrevet 26. september 2006 Dette hørtes veldig merkelig ut. Tror du må forklare litt mer, jeg? Hva slags dame er det du går til? ← Ja, hva søren er det nå hun kaller seg? Naturterapeut tror jeg det er. Egentlig driver hun med massasje, noe som passer min til tider stive rygg utmerket. Har imidlertid sett at hun også driver med detox-behandling så jeg ble nysgjerrig og måtte prøve.... Og som sagt tyter det ut gørr, -eller det ser ut til å gjøre det. Hun påstår at det som tyter ut av min kropp er metallisk.... Hva er jeg egentlig? Stålkvinnen? Og så jeg som har bortimot konstant jernmangel - blir vel helt tomt nå . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 26. september 2006 #1564 Del Skrevet 26. september 2006 Skikkelig superhelt du altså! Høres interessant ut. Merker du noen effekt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. september 2006 Forfatter #1565 Del Skrevet 26. september 2006 Ikke annet enn det jeg sa - jeg blir sår i beina. Og så blir jeg trøtt. Men jeg er såpass nysgjerrig at jeg har bestemt meg for å prøve dette her noen ganger (max 10) og se. Damen jeg går hos har brukt det selv og påstår det hjalp på en del "vondter" hun hadde. Gir det en sjans, selv om jeg synes det virker merkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 26. september 2006 #1566 Del Skrevet 26. september 2006 Du, jeg ser bare for meg strømmer av meltet stål som renner ut av tærne dine, jeg. Dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. september 2006 Forfatter #1567 Del Skrevet 26. september 2006 Jepp! Dyrt. 450 pr behandling.... Og smeltet stål er det ikke. Det skal du (dvs. egentlig jeg) være glad for. Flytende metall i vann ender lett med eksplosjon. Det ser mer ut som slagg fra en gammel jernvinne.... Fyyyyyy fader, så gammel er jeg da virkelig ikke..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 27. september 2006 #1568 Del Skrevet 27. september 2006 Fytti..... så dyrt. Ruster du ? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 28. september 2006 Forfatter #1569 Del Skrevet 28. september 2006 Neii-i-i. Kan umulig ruste så lite jern som det er i denne kroppen her..... Tror mer på slagg. Sikkert masse gruff & gørr som har samlet seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 29. september 2006 #1570 Del Skrevet 29. september 2006 Gruff og gørr, det fikser Ali kaffe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 29. september 2006 #1571 Del Skrevet 29. september 2006 Du får holde oss oppdatert på hvordan det virker på deg. Har hørt at man ofte lir trøtt og slapp før det snur og man får energi. ruste??? Nei - tror ikke det når det gjelder deg. HVordan går det med de to jobbene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. september 2006 Forfatter #1572 Del Skrevet 29. september 2006 Helt riktig, Bettie. Jeg er trøtt som en dupp, så jeg ser ikke bort fra at det virker. Men vi får nå se når det har gått en tid. Mine 2 jobber har det meget bra..., -jobb nr. 2 er for tiden lykkelig forskånet for meg for jeg venter på at en av datagutta skal ordne noe for meg. Så i mellomtiden jobber jeg iherdig i vei i min vante jobb. Så skal jeg heller yte "attåtnæringa" tilstrekkelig oppmerksomhet når jeg får det verktøyet jeg trenger for å begynne å se på sakene. Det er fordelen med å være frittgående. Man slipper å sitte og kaste bort tid mens man venter på at andre skal få utført sine ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. september 2006 Forfatter #1573 Del Skrevet 30. september 2006 Morgenkaffen er straks fortært. Har bladd gjennom store deler av KG + småchattet litt på MSN. Kan jeg utsette "Aksjon Bokhylle" noe mer da? Nope! Drikke siste kaffeskvetten nå og så sette i gang. I kveld skal jeg ha fin (og ryddig) stue! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 30. september 2006 #1574 Del Skrevet 30. september 2006 Har du fått hyller og ting og tang på plass? Det er en sjau, men men er jo svært fornøyd når alt er på plass, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. september 2006 Forfatter #1575 Del Skrevet 30. september 2006 Tyyyyyyyyr!!!!!! Hvor er du (og drillen)? Jeg skrur og bærer til den store gullmedalje og har vondt i handa. Syk hånd er ikke forenlig med hylleskruing og bokbæring. Har fått ned alle bøkene og driver og monterer "underdelene" til revidert hylle, men ser at jeg må justere høyden på omtrent alle overhyllene. *sukk* Prosjektet skrider fram, om enn langsomt (Cola-pause nå). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 30. september 2006 #1576 Del Skrevet 30. september 2006 Hei, Mr Handyman det er meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. september 2006 Forfatter #1577 Del Skrevet 30. september 2006 Kommekommekommehiiiiit . Har flere hyller igjen, skjønner du. Skal dekke en hel vegg. *tusler avgårde* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 30. september 2006 #1578 Del Skrevet 30. september 2006 En hel vegg med bøker, imponerende. Hvor skal jeg begynne ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. september 2006 Forfatter #1579 Del Skrevet 30. september 2006 Øverst, kjære deg.....øverst. Note to self: ønske seg drill i julegave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 30. september 2006 #1580 Del Skrevet 30. september 2006 Øverst, javel. Jeg er ikke noe fyrtårn, har du en kjøkkentrapp ? *bad planning* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg