Gå til innhold

Som Cata's dager går......

Cata

Anbefalte innlegg

Liker ikke helikoptre - i allfall ikke de som kommer flappende over heimen klokka 5 om morra'n. Akkurat så seint at det ikke er noen vits i å sovne igjen. Og ikke nok med at det flappet, det flappet tre hele runder attpåtil :sur: .

Så jeg er en smule trøtt. Dagen er ikke blitt bedre av at jeg har sittet i heldagsmøte med en "brølende brasilianer". Vel, ikke brøle som i "sinna", men brøle som i "høyrøstet" :ler: . Han kan umulig trenge telefon når han ringer hjem. Han ville gjort seg utmerket i en stor forelesningssal (uten mikrofon), men i et lite møterom så ble det litt.....mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oj - jammen fikk du til mye på en dag. Iponerende. Det der med fotbadet virket nesten skummelt.

Helikoptere skal stå pent i hangaren sin tidlig på morgenkvisten og ikke surre rundt Cata-heimen når hun skal sove.

Høyttalende mennesker er slitsomme. Lurer på om de har en hørselsdefekt siden de ikke hører hvor høyt de taler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brølende brasilianer? Er han kjekk? Ikke lurt å innlede noe seksuelt forhold til han om han er høyrøsta. But then again, så kunne dere jo ha overdøvet helikopetere og andre petere, da. :ler:

*teit humør*

Sov godt, tante-Cata!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå styrer du veldig syns jeg.... :ler:

Men flink, det er du.

Den Msn utgaven prøvde vi her også, men den avinnstalerte vi fort igjen. Likte ikke den vi heller. Vi har oppgradert til en pluss utgave, og den liker jeg. Vedlig faktisk. Da kan jeg samle alle samtalerutene på èn, og så slipper jeg alle de som ligger nede på linja og blinker....

Håper det bedrer seg på jobben din, fort. Er ingenting som er så slitsomt som å kjempe for å få tingene gjort på riktig måte. Ihvertfall når man har å gjøre med amøbemannfolk som stikker hodet i sanden rundt seg.

Ha en fortsatt fin uke.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på tur med ikke-amøbemannfolk.... Og det ble en anelse komisk her i dag. Vi dro i går (skulle i et møte, men litt befaring i "felten") så vi byttet til arbeidsantrekk før vi forlot hotellet - til stor moro for resepsjonisten. Vi hadde møte og befaring og utpå dagen skulle vi hjem igjen.

Med bil - ganske mange timers kjøretur.

Og i arbeidsantrekk :overrasket: ?

Niks, ikke vi nei. Vi hadde det litt bråttom for vi hadde en ferje vi burde nå, så det å stille seg i kø utafor do i resepsjonen der vi kom fra for å bytte der, virket ikke spesielt tidsbesparende. Og vi hadde heller ikke lyst til å marsjere inn på den ferja i fulle arbiedsklær. Litt sivilisert må man se ut, og det blir fort ganske varmt. Resultatet ble at vi røska bag'er og plastposer ut av bilen og gav oss i gang med "operasjon klesskift" midt ute på parkeringsplassen. Heldigvis var det ingen andre ute på plassen på den tid av dagen, men har en mistanke om at resepsjonsdama gjorde store øyne ved synet av x antall nakne mannelegger (og en ditto dames) mens skiftingen pågikk.

Det er i sånne tilfeller det er greit å ikke være fisefin dame :ler: .

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brølende brasilianer? Er han kjekk?

Niks, ikke i det hele tatt. Så han kan bare finne seg andre å brøle til utafor jobb. For meg holder det med den påkrevde møtevirksomheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må ha vært litt av et skue å se dere skifte på parkeringsplassen. Men - i nøden spiser o fanden fluer, så hvorfor ikke. Greit å ikke være av den alt for sjenerte typen, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det lanseres et nytt forretningskonsept: Kombinert parkingsplass og nødgarderobe.  :ler: Høres genialt komisk ut!

Man må da være kreativ..... :ler: . Men det så kanskje ikke så altfor smart ut, nei ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag skal jeg støvsuge :sur: . Jeg virkelig misliker å drasse rundt på den dingsen, men siden Lille Tusle tok kvelden så må jeg jo. Har jo feid over gulvene med tørrmopp innimellom, men tenkte jeg måtte støvsuge vekk evt. gjenværende slektninger av Petter Edderkopp. Ikke at jeg har møtt noen den siste uka, altså, men... Jeg kikker skeptisk mot krokene.

Men takket være utstrakt forsovelse :rodme: så er jeg altså ikke kommet lenger enn til Kaffe & KG posten på programmet. Det bare jeg ha, før jeg setter i gang.

Dessuten er jeg sur på PC'n min. Den begynner å bli treg. Veldig treg. Har en mistanke om at det hadde vært lurt med en smule reformatering, men ærlig talt - jeg tør ikke gjøre det.... :rodme: . Det ser ut som det er et uant antall ting som kan gå galt når jeg skal til å legge inn programmer igjen.

Håper det hjelper litt med den aksjonen jeg hadde i går. Jeg rydda og styra og herja og kasta ut programmer som jeg ikke lenger bruker - og rester av programmer som jeg har avinstallert. Utrolig så mye skrap som blir liggende. Det virker som den går jevnere nå. Har hatt følelsen av at hardddisken har jobba som besatt for å hale opp noe som ikke lenger var der.

Ellers driver hjernen min med morbid drømming :overrasket: . Her en natt tidligere drømte jeg at eks var død *grøsse*. Og i natt så drømte jeg at jeg var sammen med en kompis av meg, men plutselig viste det seg at han ikke var ute etter meg som annet enn middagsmat - han var nemlig blitt kannibal :overrasket: . Hvor tar hjernen min sånt fra? Og så jeg som nesten aldri pleier ha mareritt. 2 på en uke er langt over kvoten, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååååååfysj!

Huset er reint, men i iveren våget jeg meg opp på klesskapet i soverommet. *atsjo*

La oss si det diplomatisk - Swiffer fikk nok å swiffe på...... :ler: .

Fyttikatta, men selv der var det bare hybelkaniner, -ikke tegn til slekta til Petter og Petronella :klø: . Jaja, nå er det rimelig reint i krokene. Alle parkettgulv har fått seg en omgang med støvsuger, og deretter tørrmopp for å ta finstøvet. Og badet ble først støvsugd og så vasket med mikrofiber.

Og nå surrer sengetøyet i vaskemaskina.

Skal tro hvor lenge det varer før hybelkaninene er i fritt løp igjen? :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De formerer seg overraskende raskt, mor. Det er helt vilt. Spesielt når man har andre ting å gjøre. Jeg greide å avle frem noen blå og lilla noen en gang - men det var ikke kaniner da. Det var elefanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lilla hybelelefant? Er du sikker på at det ikke var andre grunner til at du så den :fy_fy: ?

Faktisk. Det stadiet kom jeg meg veldig fort gjennom og har ikke tilbakevendt. Det var lilla hybelelefanter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre gjør de nok det, ja. Nå har jeg nettopp konkludert med at diamantringen jeg fikk i attenårsgave, som jeg ikke kan bruke på jobb av hygieneårsaker, har blitt spist av en av dem. Det er til å grine av. Jeg gikk selvsagt til angrep på dem, men de gir ikke gisselet fra seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fliiiink :) . PC'n min må antakelig ha en seriøs gjenopplivning (les:reformatering) snart og i går så kom tanken på back-up snublende nær. Jeg har nemlig ingen. Det er forsåvidt ingen krise, for bilder og sånt tar jeg kopi av straks jeg får det ut av kameraet og noe annet helt uerstattelig har jeg egentlig ikke. Men jeg har jo noen "kjekt å ha"-filer da.

Mente jeg hadde lest om enkelte nettsteder der man kunne legge backup enten gratis eller for en rimelig penge, så jeg googlet - og jammen fant jeg ett. Klarte til og med å få opprettet konto der, så nå fyker alle brev og dokumenter over dit en gang i uka. Kjekt?

Det eneste jeg i så fall må legge inn helt fra scratch dersom jeg må reformatere er musikken - og det kan forsåvidt være greit. Det er blitt litt surr i systemet der, så....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda mer flink! Jammen fikk jeg ikke halt på meg joggesko og trasket en tur på stranda også. Og etterpå vasket jeg en litt miserabelt utseende bil. Skjønner ikke hvordan den blir så skitten :klø: når jeg bare kjører til og fra jobb?

Nå må jeg bare støvsuge yttergangen, for halve stranda er visst blitt med meg hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strender har det med å bli med hjem. Kanskje de synes set er hyggelig å gå på besøk? Du skrev noe, ja - back up. Gulp. Det har jeg ikke, nei. God ide.

Huff mareritt er ikke ok. Om det er mareritt eller ikke jeg har, så har jeg noen temmelig ville drømmer for tiden. Tror ikke en gang jeg vil prøve å forstå dem. Men kanibaler har jeg ikke vært borti i drømmene mine. Bare noen arme riddere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...