Bettie Skrevet 5. juli 2006 #1381 Del Skrevet 5. juli 2006 Havet er en fin nedkjøler for en opphetet kropp. Jeg må bare si at jeg er glad jeg ikke er på jobben nå, for der er det sikkert "godt og varmt". Lavendelkrukke er fin dørstopper, og vifte er et godt hjelpemiddel det også. Ellers får du flytte ut på verandaen om kvelden, for det er behagelig temperatur ute når sola er på vei ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #1382 Del Skrevet 5. juli 2006 Ellers får du flytte ut på verandaen om kvelden, for det er behagelig temperatur ute når sola er på vei ned. ← Det er ikke for å være vrang altså, men....jeg har nordvendt veranda så sola kommer dit først når det er kveld. Men det er fint å sitte der om dagen å avkjøle seg - når jeg ikke er på jobb, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 5. juli 2006 #1383 Del Skrevet 5. juli 2006 Ja- da hjelper det ikke å sette seg ut til kjøling. Kanskje du skal kjøpe en sånn duppeditt somjeg har kjøpt - batteridrevet håndvifte med dusj. Kan avgjort anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 5. juli 2006 #1384 Del Skrevet 5. juli 2006 Halla mamma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #1385 Del Skrevet 5. juli 2006 Hei barnet mitt. Det var da hyggelig at du stakk innom . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 5. juli 2006 #1386 Del Skrevet 5. juli 2006 Måtte jo sjekke hva slags foreldreenhet jeg har akvirert. Du koker du også, og du bruker Opera - vi er på god vei til å ha noe felles! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #1387 Del Skrevet 5. juli 2006 Vi har mer til felles (sjekk dagboka di, jentunge) . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 5. juli 2006 #1388 Del Skrevet 5. juli 2006 Herlig! Skjønner at jeg har skutt gullfuglen her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #1389 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Til tross for at sola er mer behersket i dag så er jeg fremdeles temmelig kokt. Det ble jammen hett nok på jobb likevel. Ventilasjonssystemet vårt virker som kjent bare om vinteren (brrrr) så vi lå jevnt og trutt på 29 grader. Ved hvilken temperatur koker hjernen? Nå skal det visst bli skyet og mulighet for regnbyger noen dager så da kjøles vel ting litt ned, men jeg har forberedt meg hvis sola kommer tilbake igjen etterpå. Var innom en billigforretning og kjøpte strandmadrass i dag. Fin blå og hvitstripet sak. Så nå kan jeg dra på stranda på anstendig vis . Ble litt oppmuntret etter gårsdagen, nemlig. Da jeg skulle legge meg så jeg at jeg hadde fått litt merker etter bikinioverdelen etter bare en snau time. Og jeg er av dem som aldri blir brune. Når jeg klarte det etter bare en liten time der jeg dessuten var mer under vann enn over, så må jo et par timer gi bra uttelling (men da blir det med faktor, altså - den glemte jeg jo i går). Derfor halte jeg T-skjorta på meg ganske kjapt da jeg kom opp av vannet. Ble ingen bading i dag. Prioriterte meg å komme meg på posten og hente et par topper jeg har kjøpt. Ser jammen ut som de passer, og fine var de også. Blir ny og lekker til ferien . Endret 6. juli 2006 av Cata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 6. juli 2006 #1390 Del Skrevet 6. juli 2006 Det ble ikke badin på meg heller i dag. Det er moro å hente klær som passer. Jeg venter på noen bukser, og de kommer kanskje før helgen. Min hjerne nekter å arbeide når romtemperaturen overstiger 27 grader. Da blir jeg ukonsentrert og feil oppstår. 29 grader på jobb - det er ille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 7. juli 2006 #1391 Del Skrevet 7. juli 2006 Heldig på du som har et sted å dra og bade! Det er noe av det Trondheimsområdet har lite av.Og jeg SAVNER en dukkert i ny og ne,særlig når det er så varmt som nå. Gratulerer med lekre nye topper- herlig med ting som gjør at en føler seg fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 7. juli 2006 #1392 Del Skrevet 7. juli 2006 Vil ikke ha hull i veggen min, sa jeg jo. Men takk, lell, Storebror. ← Tvangsvevrose eller? dørstopper da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #1393 Del Skrevet 7. juli 2006 Tvangsvevrose eller? ← Nevrose, tenker jeg vi sier.... Neida, bare drittvær store deler av året og en forestilling om at det er lurt å holde malingen på veggen mest mulig intakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #1394 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg vil ut og kjøre bil nååååå. Langt! Min flunkende nye GPS er kommet og jeg vil teste, -men da må jeg liksom litt lenger enn bare kjøre rundt kvartalet, tror jeg. Er spent på om dingsen virker etter hensikten - og om den fører meg på ville snarveier. Jeg har hørt at de av og til er litt vel kjappe til å beregne raskeste vei, så man kan komme på kort, men veldig dårlig vei. Men når jeg er i veldig ukjente strøk, så får jeg kombinere med NAF veibok, tenker jeg. Men gleder meg til å prøve duppeditten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 7. juli 2006 #1395 Del Skrevet 7. juli 2006 Nevrose, tenker jeg vi sier.... Neida, bare drittvær store deler av året og en forestilling om at det er lurt å holde malingen på veggen mest mulig intakt. ← tenkte bare så mye på at du nok er en så flott ov Vever dame Famiien nordpå syter og klager på været ja... Forøvrig, har du sett denne? http://ruteplanlegger.naf.no/veibok/ Du kan laste ned til gps.... Og du kan kanskje velge mellom korteste og raskeste vei på gps-en?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #1396 Del Skrevet 7. juli 2006 Så kul. Tusen takk Storebror. Den har jeg ikke sett. (Men GPS'n er jo også bare noen timer ung i mitt hjem ) Skal ha PC med på ferietur så her kan jeg planlegge etappe for etappe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 7. juli 2006 #1397 Del Skrevet 7. juli 2006 Kjempegreit ja særlig når man ikke har kartleser i bilen Forørvig er det no rart eller gæli med tastaturet her! Blir så masse leifer og feil og trykklarsen hele tida... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #1398 Del Skrevet 7. juli 2006 Nå har Tomtom og jeg vært ute på tur. Det ble ingen lang tur, men jeg fikk nå testa'n. (Heretter er'n forøvrig omdøpt til Jørgen, for det var det det sto da jeg valgte stemme ) Kjekk liten sak, det der. Jeg lot ham navigere meg fram til et slags landemerke noen mil unna her, og deretter innom adressen til en kollega som jeg har hatt store problemer med å finne fram til ved et par anledninger. Begge deler fiksa Jørgen glatt. Da jeg skulle hjem fra kollega så kjørte jeg med vilje "feil" for å se hvor mye mas det ble. Ble heldigvis ikke hysterisk Jørgen, men jeg fikk jevnlige påminnelser om å snu, helt til jeg kom så langt at han skjønte at det finnes flere veier til Rom enn bare den korteste. Da ledet han meg hjem langs veier jeg selv pleier å velge også. Flinke Jørgen. Ble egentlig litt overrasket over detaljnivået. Han hadde oversikt over en del småveier som knapt nok kan ses på kartet. Tror jeg kommer til å være i trygge hender når jeg legger ut på ferietur med den der ja. Og jeg ser at jeg faktisk kan få bruk for den her også. Det er mer enn en gang jeg har greid å kjøre meg vill i ett eller annet boligfelt når jeg har skullet besøke noen for første gang eller når jeg har skullet hente noen et sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. juli 2006 #1399 Del Skrevet 8. juli 2006 Så fint at du har Jørgen og at han virker!! En sånn vil jeg ha også, men først må jeg vel ha en bil som virker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 8. juli 2006 #1400 Del Skrevet 8. juli 2006 Har en type Jørgen som virker, men har bil som ikke virker - igjen. Kanskje jeg skal montere greia på sykkelen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg