Gjest lillelou Skrevet 12. april 2006 #1201 Del Skrevet 12. april 2006 Hallais! Håper du koser deg med påskegjest nå! Koselig med besøk-men det er sant som du sier, det kan være litt intenst å være sammen i massevis av dager ."Etter tre dager lukter både gjester og fersk fisk ille" eller lignende, er det et ordtak som sier. Håper dere får det kjempekoselig,uten noen form for stank,da! Goooooooooood påske!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. april 2006 Forfatter #1202 Del Skrevet 12. april 2006 Så sant, så sant, lillelou, men vi er vant til å campere sammen. Har vært på et par ferier sammen, så vi vet når vi skal splitte opp. Nå ser f.eks. gjesten TV mens jeg tar en svipp innom her. Og så satser vi på mye utendørsliv . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mora di Skrevet 13. april 2006 #1203 Del Skrevet 13. april 2006 Tenkte jeg fikk surre meg på en dagbokrunde mens det er litt ro rundt oss her i påsken.....(så mye ro som man kan få med 4 barn her ) Jeg har også fått den mailen om at det har blitt sjekket blokkering, og da tok jeg og sjekket selv også, om noen hadde blokkert meg. Jeg går ut ifra at alle på min msn liste da får beskjed om at jeg har sjekket om noen har blokkert meg, men det står jo ikke hvem som sjekker det. I og med at Biip.no er noe i vekst, vil jeg tro at det er mange som har funnet ut av dette, og når både jeg og Mysan har gjort det, så vil jo du få beskjed på mailen din, ikke sant? Jeg tror ihvertfall det, of derfor tror jeg ikke det er tull. Ellers håper jeg at du har en hyggelig påske, og koser deg med besøket ditt. Det kan være slitsomt med besøk også, men siden dere har campert en del sammen før, regner jeg med at dere finner tid til å være litt alene også. Det er rart med det, når man er vant til å være en. Samtidig så er det jo koselig at noen vil komme, og da ha noen å prate med...... Nyt resten av påsken, og så får vi bare håpe på bedre vær! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. april 2006 Forfatter #1204 Del Skrevet 16. april 2006 Tilbake fra 4 dagers besøk i "det virkelige liv". Har nettopp satt påskegjesten på toget og fått stappet sengetøy og håndklær i vaskemaskinen. Vi klarte hele påsken uten å gå hverandre på nervene, gitt . Har hatt en dag med sightseeing og to dager på stranda, -med engangsgrill, appelsin og passende doser med sol. Ellers har vi spist god mat, sett påskekrim og spilt kort (fin hyttestil) samt hatt "dypsindig jenteprat" i selskap med en flaske rødvin. Har fått ganske mye ut av påskedagene synes jeg. Nå skal jeg tilbringe aftenen vekselvis foran PC og TV og i morgen må jeg en bitteliten tur på jobb. Og, vips, så var den påsken vekk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 16. april 2006 #1205 Del Skrevet 16. april 2006 Du har også hatt besøk i påska, og har hatt en hyggelig påske, leser jeg. Egentlig burde jeg vært en tur på jobben i morgen jeg også, men jeg starter heller litt tidligere tirsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 17. april 2006 Forfatter #1206 Del Skrevet 17. april 2006 Sånn! Der var dagens økt på jobb unnagjort. Alt gikk stille og rolig for seg så det ble et kort besøk. Dermed er jeg på plass ved kaffekoppen og PC'n og sitter og psyker meg opp til å bli stinkbombe!! Har fått litt farge i ansiktet i løpet av påsken og det har inspirert meg til å ønske litt farge på armer og bein også, -og det betyr......selvbruningskrem. Men da må jeg for det første avfinne meg med å stinke i noen timer (hvorfor kan de ikke finne opp luktfrie fargekjemikalier :evil: ?) og dessuten må grave fram noen klær som det ikke er så farlig om jeg smitter av på. Og jeg vil ikke smitte av på noen klær . Dillemma!!! Lurer på om jeg kan ta den langermede mørkeblå genseren fra påsketuren? Den er i allfall moden for vask og evt. brunfarge vil uansett ikke synes på den. Men må jo ha noe på bena også, - kan ikke valse rundt bare i trusa i 3-4 timer. Får vel ofre en joggebukse som nærmer seg "moden for vask" uansett. Akk, denne forfengeligheten.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 17. april 2006 Forfatter #1207 Del Skrevet 17. april 2006 Drittkrem . Her satt jeg godt innklissa i 3 timer og er ikke det minste brun, Kunne like gjerne vært Blenda jeg smurte meg inn med. Synes da den kremen har virket før, men kanskje den er gått ut på dato? :klø: Tenker den får havne i søpla. Har vært litt flink også da. En økt med Bompi er unnagjort og så baker jeg brød. Gjesten likte hjemmebaksten min, så fryseren ble tømt for hjemmebakt grovbrød temmelig radig. Men det ornær seg. Om en time begynner lagrene å fylles opp igjen . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 17. april 2006 #1208 Del Skrevet 17. april 2006 Bruningskrem skal gi farge - ikke bleke huden. Det kan jo ha noe med datoer å gjøre, ja. Påsken har i hvert fall gitt meg litt farge på armer og bein, for jeg har sittet med opptrukne skjørt og blottlagt mine melkehvite undersotter. Brune er de ikke, men ikke helt skummamelk heller. Flink du har vært som har Bompet. Jeg skal ta meg sammen torsdag og tusle av gårde på treing etter påskeferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 18. april 2006 Forfatter #1209 Del Skrevet 18. april 2006 Tusle har astma!!! Han gjør rent på kjøkkenet, men piper bare verre innimellom og jeg kan ikke finne noe galt på den lille stakkaren. Vil ikke miste Tusle'n min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 18. april 2006 Forfatter #1210 Del Skrevet 18. april 2006 Tusle er litt rehabilitert, - var lite strøm på'n. Til gjengjeld fant jeg en liten flekk olje under min oljeholdige el.ovn. Blir kaldt her i natt ja, for den tør jeg ikke ha på uten tilsyn . Tenker det blir en tur innom Elkjøp eller noe tilsvarende i morgen. Kan ikke risikere brann i heimen. Det som er mindre bra er at min mor er syk. Ser ut som hun har skaffet seg magesår på sine gamle dager. Heldigvis har hun hatt vett til å gå til legen, så nå skal hun knaske piller for å ta knekken på bakteriene - eller hva det nå er godt for. Håper hun blir bedre snart. Hun tar det med godt humør, men blir jo lei av kranglete mage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asta Skrevet 18. april 2006 #1211 Del Skrevet 18. april 2006 Ja, jeg vet dette kan misforstås, men jeg sier det alikevel: Godt det ikke var e-coli. Og så må det være godt å vite hva det er og at det kan medisineres! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 19. april 2006 Forfatter #1212 Del Skrevet 19. april 2006 Hellu, asta. Du kikker innom ser jeg. Nei, Smygel, jeg har ikke prøvd Natusan sin selvbruningskrem. Jeg liker nemlig ikke vanlige Natusankremer - de klisser! Dermed tror jeg ikke at jeg vil bli overbegeistret for selvbruneren deres heller. I dag er jeg . Prøvde å få kjøpt meg ny el.ovn men det var lettere sagt enn gjort. De hadde bare oljeovner og varmevifter på Elkjøp (som var eneste butikk jeg rakk) og det ville jeg iallfall ikke ha. Ikke mer oljelekk i denne stua nei. Løsningen ble hyperbillig ovn fra Coop . Den får holde utover våren. Det er jo såpass varmt nå at jeg kan slå den av når jeg går på jobb. Men til høsten må jeg ha noe som er litt mer solid og som jeg kan gå fra i påslått tilstand. Huff! Har funnet en lekker glassovn fra Nobø, men det er bare veggfast montasje - og den er sikkert svinedyr, så det går ikke. Får bare lete videre. Noe som er frittstående, trygt og lekkert må da gå an å finne??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 20. april 2006 Forfatter #1213 Del Skrevet 20. april 2006 Jepp, og jeg tror jeg har funnet "synderen" . Og det er dessverre ikke mannen . Ble nysgjerrig av denne biip'inga, så jeg sjekket litt rundt og har funnet en kontakt som har brukt biip'en. Og siden h*n har min adresse og varsel om sjekk går til alle på lista, så har altså jeg fått beskjed. Det eneste som er litt merkelig i den sammenheng at jeg fikk biip på begge mine MSN kontoer, med ca. 1 dags forskjell. En melding kom om morgenen og en om kvelden samme dag. Hvis det var samme person som hadde generert dem så burde de kommet samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 21. april 2006 Forfatter #1214 Del Skrevet 21. april 2006 I dag har jeg vært flink. Værgudene slo frampå med sol fra morgenen av så jeg dro på jobb iført joggedress og -sko (neida, jeg jogget ikke ). Dermed kunne jeg dra rett fra jobb og en tur ut til stranda. Dermed ble det nesten en times spasertur i sola før jeg dro hjem og laget middag. Godt med frisk luft og jeg kjenner faktisk på beina at jeg har rørt litt på dem, selv om jeg ikke gikk langt nok til å bli sliten. Tror jeg må gjenta suksessen på søndag hvis været er OK da også. Ellers har jeg vasket sengetøy og hengt ved PC'n. Må overnatte i Oslo før jeg drar til Tallinn så jeg må finne meg et billig hotellrom i nærheten av Gardermoen. Har ett i sikte, hvis nå bare denne venninna kan få avklart jobbsituasjonen sin sånn at jeg er sikker på at det blir tur. Skjønt - hotellrom kan jo avbestilles, så det er kanskje like greit om jeg bare bestiller nå - så slipper jeg å ta med telt og sove utafor flystripa . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. april 2006 Forfatter #1215 Del Skrevet 22. april 2006 (endret) :hoppe: Nå har jeg fått orden på det trådløse nettverket mitt igjen. Det fikk et anfall her en kveld da jeg prøvde å kople på jobbPC. Ikke så greit når man ikke helt vet hva man driver på med. Men nå har jeg kopla og resatt og fiksa, og nett funker som bare det både på denne og jobbePC, så nå har jeg fådd rydda vekk en god del jobbemailer som låi innboksen *stolt*. Det som ikke er fullt så bra er at jeg så eks. kjøre forbi sammen med sin kjære(?) ekskone i formiddag. Ikke bra, ikke bra..... Men da vet jeg iallfall hvor jeg har ham. Tilbake til dataverdenen et øyeblikk - for den som ikke har sett alle X'ene - jeg er blitt supermedlem. Jeg bor jo nærmest her inne når jeg ikke er på jobb, så jeg syntes bare det var rett og rimelig å betale en skjerv. Endret 22. april 2006 av Cata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asta Skrevet 23. april 2006 #1216 Del Skrevet 23. april 2006 Hei! Ja, jeg er her. Må innom og sjekke hva du skriver om livet og oss andre..... Hittil har det gått bra! Eks-er er noe dritt! Snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 23. april 2006 #1217 Del Skrevet 23. april 2006 Gratulerer med flotte, blå X-er. Oljeovner med lekkasje er ikke noe særlig. Det kommer sikkert noen nye, fikse ovner litt over sommeren igjen. Det hørtes ikke dumt ut med en tur på stranda. Kanskje jeg skal ta med meg Vofsa en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 23. april 2006 Forfatter #1218 Del Skrevet 23. april 2006 Fremdeles frustrert over ex'n kjenner jeg (dog ikke over de blå X'ene). Synes den mannen kunne la være å forstyrre sjelefreden min hver helg - ellers kommer dette til å bli en tøff sommer. Men på den annen side må jeg vel holde styr på sjelefreden min selv. Fanken heller, jeg vil ha ham tilbaaaaake . (Skal ikke denne kjærlighetssorgdepresjonsgreia liksom gi seg etterhvert??? Hjernen min må ha misforstått noe der, for jeg savner ham like mye nå som da han stakk, selv om jeg er mer behersket utad. ) For å demme opp for frustrasjon sånn at jeg ikke får høyt blodtrykk og hjerteinfarkt attpå så labba jeg en tur på stranda i dag, -til tross for veldig usamarbeidsvillige værguder. Eneste brunfargen jeg kan ha fått i dag, er den jeg klissa på meg før jeg gikk. Brun uten sol er en fin ting . Ellers er jeg fremdeles stolt fordi jeg fiksa det trådløse i går og fikk jobbePC opp og gå hjemmefra. Det er en lettelse å kunne sjekke jobbemail om kvelden sånn at jeg slipper kaste bort tid på det når jeg først er på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 23. april 2006 Forfatter #1219 Del Skrevet 23. april 2006 Hei! Ja, jeg er her. Må innom og sjekke hva du skriver om livet og oss andre..... Hittil har det gått bra! ← Just you wait and see Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asta Skrevet 23. april 2006 #1220 Del Skrevet 23. april 2006 Venter i spenning........ Tur på stranda hørtes deilig ut..... Må jeg flytte??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg