Gå til innhold

Som Cata's dager går......

Fremhevede innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Bare innom med en oppmuntrings :klem:

Håper du finner igjen roen og standhaftigheten din. Av og til synes jeg mannfolk er noe herk, det er jo umulig å bli klok på dem. :klø:

Uansett håper jeg at du får en fin lørdagskveld

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:grine: Jeg fant visst igjen for mye ro. Jeg har rett og slett ikke gjort det skapte grann i dag. Stort sett bare sittet her og daffet. Skulle ha jobbet litt, men gadd ikke. Det er ikke noe som jeg har kniven på strupen for, og dermed blir det ikke gjort. må være ferdig i mai, men det er jo gooooood tid til.

Og så lurer jeg på om ikke mannen begynner å bli ferdig med "lykkelig reunion med ex" ;) . Skal ikke si hvorfor jeg tror det, for for det meste er det kvinnelig intuisjon med litt observasjoner attåt. Skal holde ørene åpne på jobb i fall de lokale sladrehankene (unnskyld, informantene) har fått høre noe. Men jeg tror jeg har rett.

Hmmm, nå spørs det om noe skjer til sommeren.

Jaja, det skjer nå i allfall ikke noe til uka, så da skal jeg kose meg med: bailine, frisør, bailine igjen og møte i sameiet jeg bor i. Og da er det nesten helg igjen. Tiden går....

Endret av Cata
Skrevet (endret)

.

Endret av Smygel
Skrevet

Dumt med magekrøll. Han kunne da vel ha tatt en annen vei. Men - som du sier - han var alene i bilen. Skal se din intuisjon er riktig.

Å bruke penger på spåkoner er kanskje ikke det folk synes er det smarteste man gjør - men - det er over hodet ikke skadelig, så hvorfor ikke?

Du har litt av et program for uka, ser jeg. Det blir trim av både kropp og hår.

Skrevet

Ugh! Kroppen er trimmet ja. Setter hun på mer strøm nå så blir jeg grillet - skjønner hvordan fiskepinnene har det i stekepanna. Tror hun setter på bittelitt mer strøm for hver gang, etterhvert som jeg blir mer herdet. Men jeg er tøff ;) , i dag lå jeg og leste bok mens musklene hoppet og spratt. Rene ferien, jo.

Morgendagen blir tøffere. Klippe er greit, men frisøren ymtet litt om å rydde opp i den urskogen som utgjør øyenbrynene mine (og der så alle for seg "Cata Neanderthalis", tenker jeg :ler: ) og det skal hun få lov til. Det er vondt å nappe, så jeg utsetter det i det lengste. Nå er det blitt for lenge, så hun skal få lov til å rydde, sånn at jeg bare kan "vedlikeholdsnappe" i noen måneder. Men hun får ikke lov til å la meg sitte igjen med bare "blyantstreker" altså. Litt vil jeg beholde.

I morgen blir jeg så fiiiiiin, så. Håper jeg :).

Gjest lillelou
Skrevet

:vinke:

Står til med denne dama på en tirsdagskveld?

Skrevet

Auuuuuuuuuuuu :grine: ! Jeg er sveisen. Ny sveis ble fin og det ble øyenbrynene også, men generalryddeaksjon i "urskogen" er ikke godt, så nå er jeg rød og litt hoven over øynene etter all røskinga. Men jeg ser jo selv at det ble finere, eller blir det i hvertfall når rødfargen roer seg litt :) .

Nå har jeg "løpt gjennom dusjen", så alle små hårstubber er vekk og klærne er stappet i vaskemaskin. Synes alltid det blir en bråte hårstubber som ligger og klør etter et frisørbesøk.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har vært hos frisøren.. hmm... en gang i mitt liv. Det er jo ikke akkurat ofte. Søs fikser som regel håret mitt. Ikke alltid det blir så vellykka, og jeg har felt en del tårer etter mislykka farginger og klippinger og slikt - men pytt. Det er billig. Blir fin sånn ca. nesten hver gang i hvert fall.

Øyenbryn, ja. Jeg får en del skryt av mine faktisk. hehe. Søs tok en opprydding der da jeg var "ung". (er vel fortsatt ung, men.) Grein og sto i. Det var virkelig jungel. Men nå er det bare å nappe der de vokser ut og holde formen. jeg kan ikke frodra folk som har busker, for det tar jo ikke akkurat så lang tid å nappe noen hår (og etter en stund gjør det ikke vondt heller) - og hele ansiktet blir helt annerledes.

Nok babbel. Jeg er og blir opphengt i utseende og slikt, og jobber med å bli mer slurvete og laidback. :sjenert:

Natta :klem: til tante-Cata!

Skrevet

Muskeltrimmet, hårtrimmet og øyebryntrimmet. Det var mye på en gang. Du må ikke skrive slike bilder som du gjør, for jeg ser det så tydelig for meg. En stykk Cata, med pannering på begge sider, som hopper og spetter som fiskepinner på varm panne når strømmen slås på og Cata trimmes.

Har værgudene vært snill med deg de siste dagene?

Skrevet (endret)

Jeg har da ikke sagt noe om panering? ;) Eller, jo forresten, jeg bruker jo bodylotion etter å ha dusjet, så jeg er i hvertfall velsmurt.....

Om det virker, vet jeg ikke. Dama målte meg nemlig ikke, men hun satte visst på et par watt ekstra i dag. Jeg fikk nemlig beskjed om at i dag skulle jeg få ligge og hoppe :ler: . Det ble ikke sååååå ille hopp og sprett, altså.

På hjemveien stakk jeg innom møbelbutikk og jeg tror jeg kan få meg nye kjøkkenstoler for en billig penge. Har et par i ekstrem hyttestil innkjøpt i en "nasjonalromantisk periode" og jeg begynner å bli grundig lei dem. Vil et par stramme, svarte melaminstoler se bra ut sammen med et litt grovt klaffebord i ubehandlet furu? Eller bør jeg gå for hvite stoler? Uansett, så lenge det ikke koster så mange hundre for de to stolene jeg trenger så synes jeg det er en fornyelse jeg kan gå for. Blir jeg lei dem, så kan de ende på Fretex uten for mye hjertesorg.

Edit: Jo værgudene har vært altfor snille - jeg forsov meg i morges....

Endret av Cata
Skrevet

Hei vil bare gi meg til kjenne etter å ha lest litt i dagboken din. :klem: Du virker som en morsom og hyggelig dame.

Gjest gjest1
Skrevet

Gratulerer med ny sveis både på hodet og øyebryn!

Jeg tror sikkert melaminstoler passer til furubord. Egentlig passer alle stoler til furubord synes jeg, unntatt furustoler, da unngår du jo dessuten "hyttestilen" ;)

Skrevet

:) Hei

jeg trenger apsolutt ikke personale på caféen

ha' en god helg :sjarmor:

Skrevet

Det nærmer seg helg og for en gangs skyld er jeg glad for det. Nå har jeg vært opptatt hver kveld denne uka, så nå vil jeg gå i hi. Er rett og slett sliten. I kveld hadde jeg styremøte i sameiet jeg bor i - overtok formannsklubben i fjor. Er egentlig lett å administrere for vi er gode venner og vel forlikte, men likevel...

Ser forresten ut til at jeg slipper alenepåske i år. En venninne som har vinglet litt i påskeplanlegginga ser ut til å bestemme seg for å vingle hitover. Det betyr at gjesterommet står foran en større shining. Det ligger litt for mye rot i krokene her til at jeg vil ha inn gjester uten en ryddeaksjon.

Men det blir trivelig med besøk hvis hun lander på den løsningen. (Kanskje jeg får knekket rødvinsflaska jeg kjøpte på vei fra Køben også :sjarmor: . Alene har jeg ikke sjanse til å klare den, men hvis vi blir to....?)

Skrevet

Jeg er skutt! Ikke med gevær altså, men jeg er stuptrøtt. Denne uka så har begge jobber gjort seg sterkt gjeldende og når jeg i tillegg har vært opptatt hver kveld så holder det. Jeg går i hi!

Fikk gjort rent i dag, og det er alt. (Lett match egentlig - Tusle tok grovarbeidet.) Kollapset en smule på sofaen etter middag, så det er bare de 2 siste timene jeg har vært "oppegående" :ler: .

Burde ta meg sammen og få gjort noe med "stolprosjektet" morgen, men vet ikke om jeg får stablet på bena nok ork til det engang. :Gjesp:

Skrevet

....og det var årets daffeste lørdag så langt. Bortsett fra en tur på butikken samt at jeg har sett "Tore på sporet" så har jeg omtrent sittet her i dag. Vel, jeg har vasket litt håndklær, men det er jo vaskemaskina som står for jobbinga.

Er i rute, for å si det slik. Jeg hadde faktisk planer om å vegetere foran PC'n denne helga så samvittigheten er på plass.

Planen for morgendagen er noenlunde den samme, bortsett fra at jeg må få bakt litt grovbrød og skulle helst ha trimmet litt også.

Skrevet

Du trengte vel en rolig dag etter en hektisk uke. Det er ikke så farlig å sløve litt innimellom, vet du. Jeg misunner deg den støvsugergreia. Får se om jeg klarer å overtale Halvdelen til å synes at det er en kjekk duppeditt til heimen.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...