Gå til innhold

Som Cata's dager går......

Cata

Anbefalte innlegg

Ok, så har man da begått årets mord....

Langs husveggen har det etterhvert begynt å komme mye ugress, så i dag ble det handel av ugressdreper gitt. Ikke søren om jeg sitter "under" veggen og luker - midt på fortauet. Sorry alle miljøvernere, men sånn er det altså. Og mens jeg gikk der og sprayet (jeg er ikke verre enn at jeg sikta på hver eneste rot altså - jeg sprøyta ikke vilt rundt meg) så så jeg at det var en liten invasjon av maur også. Og....sorry nok en gang, jeg vil ikke ha maur så tett oppi husveggen. Plutselig finner de en vei inn og da blir det mer jobb. Dermed måtte jeg fram med en dash maurpulver også. Håper nå jeg har fått tatt knekken på mesteparten av utyskene. Dessverre er det en fare for at jeg har prøvd å kverke meg selv også - det blåste nemlig litt så jeg syntes jeg kjente en fin dusj av ugressdreper i fjeset innimellom. :trist:

Men....har vasket fjes og skylt munn - bare sånn for sikkerhets skyld, så forhåpentlig overlever akkurat dette utysket :ler: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje du skal skifte tittel fra Drivanker til Ukrutt ;):ler:

Mnjaaaaa, meeeeen....det ville bli helt feil de gangene jeg blir til krutt(tønne) :fnise:. Får nok beholde den gamle tittelen en stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*savne Cata*

:rope:

Ca(ta)putt....

Au i arm, og til dels au i hode/nakke også. Armen er nå grei, men hodet må være stress. Veksler mellom PC (forum) og hengekøye for tida. Og jobb. Mannskap tilbake på jobb over helga, så da senkes muligens skuldrene litt (men da er det også bare en liten uke til jeg stikker).

Skal vi drikke kaffe i Oslobyen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffe senker skuldre ca plenty med hakk!

Jeg klarer ikke å holde styr på mine egne dager en gang, så minn meg på det.

:lete:

Vi holder fortet mens du krangler med kroppsdelene dine.

Jeg vil også ha hengekøye.. og har opp til flere tror jeg.. bare atte de er virituelle lissom. Dessuten har væskeballansen min sunket ned i anklene igjen, så jeg bør heller ligge på ryggen med beina rett opp og med hageslangen i munnen.

*rusler ut i såla igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sender deg noen stråler jeg (strålebehandling??) når jeg klarer å stabbe tømmerstokkleggene mine ut på terrassen for n'te gang. *svette*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke til ferie. Snikkikker på yr.no, men den klarer ikke å bestemme seg for hvordan været skal bli, ser det ut som. I går så det ut til å bli grøssevarmt og i dag ser det ut til å bli regn. Jaja, langtidsvarsler på en uke er ikke stort å tro på uansett, men får virkelig håpe det lander et sted midt mellom. Kan noen sende 24 grader og oppholdsvær, takk. Bestilles til lørdag 2. august....

Jobb passe travel i dag. Fikk gleden av å være vaktmester. Har både vannet blomster og rengjort kaffemaskin innimellom de øvrige gjøremål. Neste uke kommer store deler av "troppene" tilbake så vi som har holdt stillingen må jo vise at vi har skjøttet stedet på beste vis :ler: .

By the way...Reven...du kan slutte å sende sol til Cataland. Jeg har visst så det rekker.

*tørker svetten*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wæææh!! Jeg er blakk. Apoteket har fått pengene mine :ler: .

OK, det er litt igjen til meg også, men...

Jeg ruslet bort for å fylle på lageret med antidepp. Det er jo i seg selv en overkommelig affære, men på vei bort kom jeg på at det kan være lurt med litt solkrem til ferien. Skal jo ikke ligge rett ut, men det blir mye uteliv og den solkremen jeg har er visst 3-4 år gammel :sjenert: . Så det ble solkrem. Menneeeeeh...man burde kanskje ha myggmiddel også. Vil jo ikke komme hjem med vabler både her og der. (Jeg hovner noe sinnsykt av myggstikk.) Dermed økte beløpet tilsvarende. Og, sist men ikke minst, når man er ute og på farten hele dagen så er det ikke dumt å ha litt antibac våtservietter med seg. Jeg er på ingen måte hygienehysteriker, men liker å være noenlunde ren på hendene før jeg dytter inn mat f.eks.

Så til sammen ble det noen kroner, gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Show me the money!

Eller.. de var kanskje bortevekketi?

Jeg har fått sålstikk og skal nå kjøpe sålspray så jeg får tatt knekketi på det håpløse insektet! Orker jo ikke å spise maten sin en gang i denne varmen.

Ser du en vind så send den til meg!

Edit: hrmf.. *denge løs på Leif*

Endret av Lea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sende vind. /me har faktisk vind. Ikke i seilene, men dog...

Money? Ska'rru ha penger? *skvetter opp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aua...ikke bra.

Jeg tror jeg har fått krystallsyken. Da jeg skulle stå opp i morges så tok rommet 3-4 tørninger rundt før det sto stille. Håpet det kanskje bare var at jeg satte meg for brått opp, men så skulle jeg være frisk i fletta og ta en tur på stranda. (Håpløst prosjekt, det var flere som hadde fått samme idé så det var umulig å få parkert.)

Vel, jeg fikk nå parkert likevel og fant meg et noenlunde greit sted å brette ut strandmadrassen, men akk - svimmelheten var på plass igjen. Hver gang jeg skulle reise meg opp eller legge meg ned så gikk det rundt. Det varer jo bare noen få sekunder, men er ubehagelig for det. Da jeg satte meg opp for siste gang og følte at jeg burde holde stranda på plass gav jeg opp. Det ble for mye karusell. Orker ikke holde fast på hele stranda :ler: .

Har hatt det før og vet det går over i løpet av noen dager eller uker, men litt ugreit å ha det nå når jeg skal på ferie om 4 dager. På den annen side så er jeg jo ikke svimmel når jeg står eller går eller noe så det går nok bra.

Men irriterende er det så det holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...