Gå til innhold

Som Cata's dager går......

Fremhevede innlegg

Skrevet

Huff nei, ingen Cata på havet. Blåste du bort i dag eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har lovt Cata å legge inn en liten epistel i dagboken hennes.

Hun har ikke blåst til havs, for dere som tror det. :fnise:

Men lille Mac har det desto verre. Vi kan trygt si at "Doffen har daua". Det må noe førstehjelp til hos "Mac legen".

Derav forumfraværet. Vil tro hun kommer sterkere tilbake ......snart får vi håpe. :gråte:

Gjest *Fearchara*
Skrevet

Fearchara savner Cata

Kanskje lille mac hos doktor er like flink å sende postkort som onkel reisende mac?

Skrevet

Man holder løpende kontakt med den mac-tesløse Cata. Det mangler noen som undertegnede kan leke ordleken med og sånt. Og jeg MÅ leke ordlek hver dag. Nemlig.

Skrevet

håper Mac snart blir frisk.

Skrevet

Mac ikke sendt på hospital enda, for Cata har forvillet seg til Bergen og får derfor ikke sendt mac. Men mac skal sendes på mandag - et eller annet sted. Og jobben får pinadø låne meg PC (joda, har laptop) sånn at jeg får med meg forum og mail i allfall og *iiiiiik* nettbank.

Liten krise det der, for hadde planer om å betale inn siste rest av billån samme dag som mac takket for seg for alvor. Nå skal man snoke litt og se om Bergen har noen museumsaktiviteter å by på for det er ennå noen timer til man må begi seg til Flesland.

PS.: Har sjåppa bukse og ebaybag fungerer supert som håndbagasje på fly.

Skrevet

Hmmm... jeg er ikke imponert over lille Mac, Cata. Hvor lenge har du hatt ham?

Håper det er en bagatell så du får ham fort frisk igjen da i hvert fall.

Skrevet

Jeg er heller ikke imponert over lille mac. Han er bare 1,5 år så det er for tidlig å bli kjempesyk. Men nå er han sendt på hospitalet og jeg håper de får ham frisk fort. For her har jeg seriøse nettproblemer. Kommer meg forsåvidt på her og tror jeg klarer nettbank også, men jobben har satt opp sperre mot webmail så dermed klarer jeg ikke logge meg på mailen min :kjefte: . Trodde ikke det ville virke slik når jeg logga meg på fra hjemmenettverket, men ser ut som jeg må inn på VPN for å kunne kople til internett i det hele tatt.

Må bort på dataavdelinga og ha med bøttevis av sjarm i morra.

Jeg kan jo ikke lese mail via mobil nonstop heller.

:sur:

Og før i verden kunne jeg da logge meg på nett selv om jeg ikke gikk via VPN. Dette her skal jammen noen få forklare meg. (Heldigvis har jeg et godt forhold til datamenneskene våre så jeg skal nok finne ut av det... Såh! Tenk!)

Skrevet

*sutre*

Jeg vil ikke bo på øy helt alene. Og jeg begynner å få en voldsomt lav moral nå.

Skrevet

Jippi, jeg er bileier. Det er da alltids noe. Jeg kom inn på nettbanken så jeg kunne innfri siste rest av billånet. 4 mnd før tida. Eneste jeg har gjort er å legge inn fasttrekk slik at jeg har betalt et par 100-lapper mer pr. måned enn det banken ville ha.

*gliser*

Skrevet
*sutre*

Jeg vil ikke bo på øy helt alene. Og jeg begynner å få en voldsomt lav moral nå.

Jeg vil heller ikke ha deg alene på øya med den moralen du påberoper deg.... Gudene må vite hva jeg kommer til å finne når jeg logger på igjen. *grøsseveldigmassebarevedtanken*

Siden jeg ikke har mailtilgang kan jeg heller ikke få sparket i gang en saftig moralpreken. Du får betrakte :fy_fy: og forestille deg lydeffektene.....

Skrevet

Jammen... Ok da.

Jeg skal ha lav moral et annet sted.

Det har gått så langt at jeg faktisk har kjøpt vofs på auksjon bare for å få underholdning i noen stakkars minutter.

Skrevet

er det ikke godt når man en blitt eneeier av bilen? Får håpe datamenneskene kan ordne opp for deg mens Mac er på sykehuset.

Skrevet

Ja, datamennesker må fikse. Mail må man jo ha - og det kan faktisk være greit med tilgang til privatmail når man er på reise også. Jeg tar jo ikke med hjemmelaptop for å lese den. Og ingen kan vel være interessert i at man router all verdens mail via jobbeadressen.

Skjønner at det er gjort i datasikkerhetens tegn, men...håpløst upraktisk.

Skrevet

Datamennesker fikset ikke. For jeg fikk bare tid til å sende dem en mail og erfaring tilsier at det må litt mer håndfast masing til. Men det gjø'kkeno' for kollega fikset. Han hadde vært borti samme problem i PC fri periode og fortalte meg hvordan jeg skulle omgå problemet. Lurt!

Nå har jeg mailtilgang.

Forøvrig er jeg tøffere enn toget. Har nå fått mine nye sykkelbriller (90 kr fra ebay) så i dag så jeg riktig kul ut der jeg kom tråkkende fra jobb :ler: . Hjelm som matcher sykkelen i fargeneog svarte briller som buer seg pent rundt fjeset... Og turbukse. Men....eh....farten er ikke helt i stil med imagen så bildet man danner seg var muligens mer i tråd med "snegl med huset på ryggen".

*kremt*

Men jeg tråkker meg fram i allfall.

Skrevet

Du er kjempeflink som sykler sånn, og du er sikkert et flott syn med hjelm og briller i stil.

Lurt å lære av kollegaer. De sitter ofte på lure triks.

Skrevet

Hm, spørs om ikke jeg må sitte i morgen. Jeg har (av alle ting) vondt i en tå. Den er øm og rød. Lurer på om det er en betennelse på gang. Ikke at jeg skjønner hvor den skulle kommet fra, men kan ikke se at det er noe liktorn heller.

:kjefte: Nekter å få podagra når jeg ikke drikker....

Egentlig tror jeg det er neglen som er blitt klippet litt skjevt sånn at den er blitt presset ned. Skoene jeg hadde på meg da jeg var bortreist i helga kjentes faktisk litt "korte" ut når det ble langtidstraving, så det er trolig noe sånt. Håper det roer seg i natt for jeg har lyst til å sykle i morgen også.

Må jo bruke fine utstyret. :ler:

Skrevet

Man lærer alltid noe nytt. Men dermed er podagra strøket av listen over skavanker. Det er ikke noe ledd som er auuu nemlig, men derimot noe ved neglen. Hmf, jeg som er så flink til å klippe rett og alt mulig.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...