Gjest Lea Skrevet 20. februar 2008 #3101 Del Skrevet 20. februar 2008 Sykkelister er slitsomme. Regner med at du er en sånn som sykler midt i veien i sykkelbukse og sånt? *er egentlig bare misunnelig fordi atte du gidder og ikke jeg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 20. februar 2008 Forfatter #3102 Del Skrevet 20. februar 2008 Klart jeg sykler midt i veien. Gjør ikke alle syklister det? :klø: Men sykkelbukse har jeg ikke. Hm, det må man kanskje gjøre noe med . Men det jeg først og fremst må gjøre noe med er sykkellås.... Jeg må ha ny! Jeg har en, men jeg har endevendt alle skuffer og skap og greier bare ikke finne nøklene. Så langt har jeg funnet sykkelen i god behold på jobben, men slik fortsetter det neppe i all evighet. Så en eller annen lås må jeg ha. Det er sikkert som en lås. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 20. februar 2008 #3103 Del Skrevet 20. februar 2008 Auuu går garantert over om ikke så lenge. Men jammen er du sprek! Sykkellås er kjekt å ha, særlig når man har en nøkkel som passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 21. februar 2008 #3104 Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg er hysterisk imponert! Det er virkelig tak i deg, Cata. Skulle ønske jeg hadde bare bittelitt av det der selv. Her er det bare latskap og dovenhet i fullt monn, dag ut og dag inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 21. februar 2008 Forfatter #3105 Del Skrevet 21. februar 2008 Ingen grunn til å bli imponert ennå. Knær har knirket i hele dag. Men det kommer seg vel litt. I dag ble det forresten bil, for jeg visste jeg skulle jobbe overtid. Greit å komme hjem litt kjapt da. Ellers har jeg trøblet med lille mac. Han hyler og bærer seg når jeg skal logge på så nå i kveld har jeg kjørt diskverktøy uten å finne noe tegn til noe galt. Mulig det var fordi SL kræsja i går kveld at det ble noe tull? Mulig den leter og leter uten å finne programmet - eller noe. Får prøve å reinstallere det kanskje, hvis han ikke blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #3106 Del Skrevet 22. februar 2008 "Røde roser, grønne blad - det vil sikkert Cata ha". Bare som pokker at jeg må kjøpe dem selv. Men kom over en fin bukett roser på butikken (ikke røde da) og klarte ikke motstå fristelsen til å pynte litt i helga. Dermed ble det en bukett på meg. Har håp om å har kurert Lille Mac. Kjørte diskverktøy og maintenance i går og rydda litt så han starta fint nå i allfall. Håper det vedvarer. Hvis bare halvparten av det jeg har hørt om apples (manglende) kundeservice er rett så håper jeg at jeg slipper å sende inn tassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 24. februar 2008 #3107 Del Skrevet 24. februar 2008 Roser er like vakre om du kjøper dem selv. Jeg har stadig intensjoner om alltid å ha friske blomster til helgen, men det skjærer seg ca 48 helger i året. Nå er det imidlertid tulipantid, så jeg tror nok at det om ikke lenge skal en diger bukett slike i hus. Da er det liksom vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 24. februar 2008 #3108 Del Skrevet 24. februar 2008 Håper du har hatt en god helg. Enig med Mysan om at selvkjøpt er velkjøpt også når det gjelder blomster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #3109 Del Skrevet 25. februar 2008 Man sykler ufortrødent videre. Stump ikke fullt så auuu lenger og i dag holdt knærne tålig bra. (Mulig jeg eter i meg det utsagnet i morgen....) Er faktisk ganske stolt av meg selv i dag, for da jeg våknet kvart over fire i morges (av orgelmusikk????) så regnet det som fy. Da var det fristende å bestemme seg for "kjøre bil" gitt. Men skal man sykle så skal man, så lenge det er noenlunde vindstille. Regntøy og goretex joggesko skal jo gjøre noe, ikke sant? Premien var at innen jeg kom så langt at jeg skulle hive meg på sykkelen så hadde det verste regnet gitt seg så det kom bare en og annen dråpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. februar 2008 #3110 Del Skrevet 25. februar 2008 *imponert* *misunnelig* OK. du flink.. jeg lat. Kan ikke bare herme etter deg heller da... synes jeg. Hvis ikke hadde jeg nok syklet til jobb for langst. Kanskje?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 25. februar 2008 #3111 Del Skrevet 25. februar 2008 Du er så flink og standhaftig at det nesten er litt kvalmt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #3112 Del Skrevet 25. februar 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 26. februar 2008 #3113 Del Skrevet 26. februar 2008 Hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3114 Del Skrevet 26. februar 2008 Næmmen! Knurr, der er du jo. Dette er visst min store "barnedag". Først fikk jeg brev fra SOS barnebyer med innlagt julekort (noget forsinket) fra SOS "sønn" i mellomamerika, og så ramler KG-datter inn her. Har forøvrig oppdaget nye sider ved meg selv. Jeg er ikke spesielt barnekjær (derfor er det lurt å ha "ungene" i andre verdensdeler ) men syntes faktisk det var koselig å få håndskrevet hilsen fra "guttungen". Bortsett fra å finne et snev av hittil uoppdaget "mamma-gen" så har jeg vært på shopping. Det var salg på sportsforretningen og jammen fant jeg en lett allværsjakke (ikke le, dere som hater allværsjakker) som kan være fin å ha utover våren og sommeren. Har allværsjakke av "anorakkmodell" som er gammel som alle haugene, men funker gjør den. Men den er ikke spesielt morsom å gå i om sommeren selv om den er deilig å forsvinne inn i på vinterstid. Og tror dere ikke det ble med hjem en tynn fleecegenser også..... . Men sånne klær blir faktisk brukt så da er det "lov" å kjøpe. Nå skal jeg hive meg rundt og røre sammen en brøddeig. Og muligens skal jeg ta å sette en deig av det ferdige bollemelet jeg kjøpte før jul. Det ser så rotete ut på kjøkkenbenken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 26. februar 2008 #3115 Del Skrevet 26. februar 2008 Høres ut som du har plassert familyen beleilig akkurat litt for langt unna til familiegjenforening? tihi. Har du det bra ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3116 Del Skrevet 26. februar 2008 Jepp - bortsett fra en dash "nestenutbrenthet" så.... Men kan i det store og hele ikke klage (over annet enn støle knær etter nystartet "sykle til jobben forsett".) Åssen går studiet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3117 Del Skrevet 26. februar 2008 Ser ut som det blir kuling i morra. Da spøker det for hele sykle til jobben, for akkurat der jeg skal sykle så kan det bli temmelig guffent. Må visst satse på torsdag. for at jeg ikke syklet i dag likevel.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 26. februar 2008 #3118 Del Skrevet 26. februar 2008 Du er jammen flink. Regnvær tok ikke motet fra deg . superbra. Men kuling - det er verre. Ikke moro å sykle i motvind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #3119 Del Skrevet 26. februar 2008 Du er jammen flink. Regnvær tok ikke motet fra deg . superbra. Men kuling - det er verre. Ikke moro å sykle i motvind. Motvind er ubra, men sidevind er faktisk hakket verre. Så det får bli bil i morgen også. Ser ut som vinden skal løye litt på torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 27. februar 2008 #3120 Del Skrevet 27. februar 2008 Ja, lurt å la sykkel stå når kulingen herjer. Vi kan jo ikke ha en Cata-på-havet heller, kan vi vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg