Gå til innhold

Som Cata's dager går......

Fremhevede innlegg

Skrevet

OK, flytter først det ene benet, så det andre, så det ene.........det andre....

Jess!!!! Det ble tur. Liten tur riktignok, men dog tur. :ler:

Nå kan jeg vegetere i sofa og foran PC resten av kvelden uten altfor dårlig samvittighet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke flatskjermen langt unna Cata. Du tenker på

flat (skjerm) og spiser flat (mat). ;)

Skrevet

....og ligger langflat på sofaen......

Skrevet

Dette ble jammen nesten for flatt, altså.

Skrevet

*krysser fingre*

*krysser fler fingre*

*FLOKE - for mange fingre krysset*

:ler:

Årsaken til denne opptakten er altså at jeg leker vrang og vrien. Ble oppringt av jobben pga. et problem etter en strømstans. Men for en gangs skyld halte jeg ikke på meg skoene og dro med en gang. Han som ringte er en dyktig kar, så jeg tenkte jeg skulle prøve å telefondirigere i noen minutter før jeg dro ut. Som oftest er det slik at jeg dukker opp på stedet bare for å trykke på en knapp som noen har glemt å trykke på - eller noe like smart. Så nå tenkte jeg at jeg kunne prøve å la de tilstedeværende trykke under min kommando.

Det kan se ut som det funker, for nå er det snart 10 minutter siden jeg ba dem ta en test og jeg har ikke hørt noe. (Testen tar bare et par minutter. ) Dette lover godt. :)

Hadde ikke vært krise om jeg hadde måttet avgårde altså, men det er greit å prøve telefonguiding først synes jeg. De som er på stedet har tross alt vakt. Det har ikke jeg.

Skal vente litt til og så ringer jeg og forsikrer meg om at alt er i gjenge igjen.

Ellers har jeg vært i det "flate" lunet i dag også. Måtte avsted og kjøpe vinduspusser til bilen og sneiet innom Elkjøp underveis ;) . Så langt ligger JVC, LG og Samsung langt fram i bevisstheten.

Skrevet

:) Flinke gutter.

Syntes jeg måtte ringe og sjekke og fikk høre at alt så ut til å virke fint etter telefonguidinga.

Skrevet

:klaske: Jeg går i barndommen.

I går kveld satt jeg ved PC'n som vanlig og kom over en tråd om The Sims inne på et annet forum. Leste til øyet ble stort og vått og tenkte: "Hm, dette ser jo faktisk morsomt ut. Skal tro om Sims finnes for mac?"

google........

Og det gjorde det. Er ikke helt sikker på hva som fór i meg, men jeg endte altså med å bestille Sims. :ler: Og så jeg som aldri har vært noen stor dataspiller og egentlig passer ikke laptopen så godt for spill heller (men ser ut som om den oppfyller de tekniske kravene altså).

Så nå er det bare å vente på at spillpakken skal dumpe ned i postkassen :ler: .

Skrevet

Sims er gøy! :hoppe: Selv jeg, som prøver så godt jeg kan å sky alt av dataspill, elsker Sims. Og Zelda. *kremt*

Skrevet

Synes ikke det er barnselig i det heletatt, jeg

Skrevet

Nei, barnslighetsgraden kan nok diskuteres - egentlig. Kjenner iallfall 2 damer som er over tenåra med bra margin som synes det er periodevis morsom tidtrøyte, så da kan jeg også. Det er jo ikke sikkert jeg blir hekta :sjenert: .

Det finnes nok verre ting man kan prøve seg på. Men lurer på om jeg enten var dum eller trøtt i går da jeg bestilte :klø: . Bestilte på et utenlandsk nettsted som fører spill for mac. Det ble litt billigere enn om jeg hadde bestilt via AppleStore, men........er det toll på slike ting? Det ble jo over 200 kroner så, det er mulig jeg har lurt meg selv?

Men jeg hadde jo ingen tolldeklarering av PC'en da jeg kjøpte den og den kom jo rent fysisk fra Nederland, tror jeg (bestilt via AppleStore). Merkelig....

Jaja, får vente å se hva som skjer. det var 7-14 dagers leveransetid.

Skrevet

SIMS er morsomt, selv om det kan være litt stressende hvis man bedriver litt annet enn å lage hus og møblere. Særlig det med babyer... jeg tror barnevernet har hentet babyen min hver gang :ler: Hmmm...

Skrevet

:hår: Babyer???? Himmel, jeg er sikkert verdens verste mor. :ler: Jaja, nå kan jeg få mine mistanker bekreftet pr. data i så fall.

Skrevet

Så har vi vaska golvet og vi har....

-eh, nei det har vi slett ikke. Derimot har jeg vasket bil. Med sånn evig regn/slaps/gørreføre så blir den skitten på et blunk. Men etter at jeg oppdaget selvvask for en rimelig penge så er det jo bare moro. Så nå har jeg noenlunde ren bil igjen. Får ikke polert den, men sprayer på noe de kaller varmvoks/lakkbeskyttelse :klø: . Aner ikke hva det er, men håper det beskytter litt i allfall.

Skulle feid over gulvene også, men drøyer til i morgen. Kaaaaaaanskje holder regnet seg unna såpass lenge at jeg kan hive ut mattene til lufting mens jeg gjør rent :) .

Vaskemaskina surrer, så helt uproduktiv er jeg dog ikke.

Skrevet

Jeg synes du har vært kjempeproduktiv jeg - klesvask var du jo i gang med nesten samtidig som hanen gol... (hanen sover litt lenger på lørdager) OG du har vasket bilen. Kan man egentlig forlange mer? I think not!

Skrevet

Nei, hanen var litt seint ute av fjøra (?) i morges :ler: . Ordentlig lørdagshane, det der. Men - det kommer en dag i morgen. Hmmm, søndagshaner er vel enda tregere enn lørdagshaner?

Jaja, nå er søndagen fulltegna.

• stå opp
  • frokost
  • kaffe & kg
  • gå tur med mysan ( i hver sin by)
  • gjøre rent
  • lage middag
  • spise middag
  • mer KG

Det må vel bli en innholdsrik dag, vel.

Skrevet

:frustrert: Fysj & grøss.

Pkt. 4 på dagsordenen er (iallfall midlertidig) strøket av dagens liste. Det regner, hagler og blåser småjævler. En tur i dette været vil garantert være en vond opplevelse.

Får drøye'n og se om enten vinden eller regnet roer seg.

Skrevet (endret)

Og nå er du ute og går tur, mens jeg sitter her og har ikke kommet meg ut av pysj og kaffekopp ennå...

kanskje jeg skal ta en rask løpetur på stepperen, så jeg tar deg igjen? Ta på meg telleren og sette igang...

Tror jeg gjør det jeg.. det blåser bitte små djevler her også, men de kommer i kast, og jeg er så liten og lett (*fnis*) at jeg kanskje risikerer å blåse vekk?

I Vestfold er det jo nesten storm og de har stengt E18 et sted... og det er jo tross alt bare på andre siden av Oslofjorden og nedover et stykke da.... :forvirret:

Jepp - på med treningstøy og joggesko og ta en time eller no' på stepperen, så ses vi over en kaffe litt etterpå kanskje?

Endret av mysan
Skrevet

*pustpes*

Jeg har blåst inn. Men det ble 4413 skritt på 41 minutter. Men kan jeg få plusspoeng for motvinden. Det blåste jo sånn at en gang måtte jeg hake meg fast i et gelender, -bare sånn for sikkerhets skyld.

Men regnet holdt seg vekk så det var egentlig en fin tur. Godt med litt vind i luggen.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...