Cata Skrevet 1. juni 2008 Forfatter #3261 Del Skrevet 1. juni 2008 Pokker ta! Hengekøye kommer til å ta livet av meg. Ramla ut - nå igjen. Eller snarere ned. Den ene løkka som køya henges etter skled ned av stativet i det avgjørende øyeblikk. Har vondt i halebenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 2. juni 2008 #3262 Del Skrevet 2. juni 2008 Skummel hengekøye! Skyting ja, det er morsomt! Jeg har ikke skutt på mange år... 26 for å være helt nøyaktig, men jeg liker sånne "treffe blinken" aktiviteter. I mine yngre dager hadde jeg lyst til å begynne med bueskyting, mest for å bli sterkere i rygg og armer, fordi jeg så så pinglete ut, men det ble aldri noe av. Sikkert fordi det er en dyr sport. Nuvel, hvordan er været borte på dine kanter? Her hos meg er det sydenvarme. Tipper vi ligger på bortimot 30 varme i skyggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. juni 2008 Forfatter #3263 Del Skrevet 2. juni 2008 Varmt her også. Veeeeeldig glad for fjorårets investering i varmepumpe, -som nå fungerer som aircondition. Ellers ville jeg vært kokt Cata i tillegg til radbrukket Cata. Har ikke på så mye kjøling at her blir iskaldt, men klarer å holde temperaturen inne nede på 25 grader. (Før var jeg godt over 30 på varme dager - skråtak straffer seg....) PS: Har fått plass på seilkurs i august. 40-årskrisen griper om seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 2. juni 2008 #3264 Del Skrevet 2. juni 2008 Stuen her er fryktelig varm på dagtid, men i dag har jeg prøvd å stille inn på lavere temperatur på den der ventilasjonsgreia i huset, så jeg håper det hjelper litt. Mitt soverom som ligger mot andre siden, er svalt og godt Og det er det viktigste. Blir spennende etter hvert å høre mer om seilkurs du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnløs Skrevet 3. juni 2008 #3265 Del Skrevet 3. juni 2008 Seilerkurs? Pga matrosene da eller? Eller er det windsurfing du skal på kanskje? Kult! Har ikke fått lest verken her eller der, eller fulgt med, eller hatt tid til å gjøre det nå den siste tida. Så jeg tipper jeg ikke klarer å lese igjennom alt. Har du en kort oppsummering? Skjedd noe revolusjonerende og spennende siden jul liksom? Her går det forsåvidt... åkei... på et vis. Uansett - jeg vil på besøk til tante-Cata også, for du har aircondition! Og det trenger en sånn liten Navnløs person som meg, nemlig. Jeg koker jo bort i kålen! Omtrent. Klemklem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #3266 Del Skrevet 5. juni 2008 *glad i hengekøye igjen* Nå har jeg dinglet ute på veranda i flere dager. Deilig (når jeg altså ikke ramler ned), men på jobb er det fælt om dagen. Som kjent virker varmeanlegget vårt bare på sommeren . Vel, det står muligens ikke på, men har vinduer mot sola og ikke aircondition i vår etasje. Kan åpne vinduet, men da må jeg leke slangemenneske og krabbe over skrivebordet og PC'n. Det ene vinduet som kan åpnes er nemlig akkurat bak "skrivekroken" på skrivebordet så det nytter ikke bare å strekke seg over. . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 6. juni 2008 #3267 Del Skrevet 6. juni 2008 Kjøpe en liten bordvifte og ha på pulten og sende regninga til økonomiavdelingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #3268 Del Skrevet 6. juni 2008 Så er man forsøkt headhuntet igjen. Du verden så pop jeg er, denne gangen var det et australsk hodejegerfirma som mente jeg var OK kandidat til en jobb i Kazhakstan. De hadde tydeligvis sett CV'n min på LinkedIn nettverket og funnet meg verdig til et eller annet. Men ikke pokker om jeg begriper hva :klø: . Og jeg tror faktisk ikke jeg har lyst til å flytte dit, så..... Riktignok har jeg ønsket meg en smule jobbendring, men det der blir en lovlig stor smule, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 6. juni 2008 #3269 Del Skrevet 6. juni 2008 Kazhakstan du? Det er jo der hvor Borat kommer fra Der driver de med en morsom lek som heter: Drep jødekyllingen før den klekker. Så du vil ikke dit nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #3270 Del Skrevet 7. juni 2008 Mulig de har orden på brannvarslerne sine i allfall? Her har det vært travelt i formiddagstimene. Hadde nettopp helt i første kaffekopp da jeg hørte mystisk lyd. Lyttet meg gjennom bygget og fant ut at brannvarsleranlegget sto og pep med feilmelding. Siden det er butikk i bygget så har vi felles anlegg. Vel, man er da oppvakt så man grep manualen og nullstilte. Det der skjer nemlig dann og vann ved "glimt" i strømmen. Men piping kom igjen. Så dermed ringte man installatør. Som gav samme instruks som jeg hadde benyttet meg av. Mer piping. Ringe installatør igjen, akkurat i det det begynte å banke på døra. Da var det dame i butikk som lurte på om vi hadde strøm i leilightsdelen. Jordfeilbryter i butikk var koplet ut. Joda, vi hadde strøm, vi. Etter litt jakt i butikkdelen så fant de den komponenten som hadde sviktet så de fikk koplet den fra, så dermed kunne pipeboks resettes igjen. Elektrodingser er bra når de virker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3271 Del Skrevet 9. juni 2008 Åååå, jeg er blitt gammel 11 timers dag i dag og beina verker. Føler meg som selve bildet på gammel dame som sitter i godstolen med beina i et fotbad. Siste innspurt på jobb før 2 uker ferie bærer preg av langspurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #3272 Del Skrevet 9. juni 2008 Enda mer sliten - og firkanta i blikket. Skulle lage kort til kollega som har sluttet. Vi skal ha en forsinket avslutningsfest, men bildene jeg fant og skulle bruke var "vanskelige". Ble mye prøving og feiling, gitt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #3273 Del Skrevet 11. juni 2008 Stress! Jobba lenge og så ville attpåtil gutta ha meg med ut på middag etterpå. Sliiiiiiten. Og jeg som skal reise på ferie på søndag må jo ha noen rene klær. Vaskemaskin surrer og går i selvsamme øyeblikk. Men.....kun en hypertravel dag igjen og det ser ut som vi får resultater, så det er gøy også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 13. juni 2008 #3274 Del Skrevet 13. juni 2008 Vaske, vaske, vaske - pakke, pakke, pakke Snart ut på tur Ses om en uke, Cata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #3275 Del Skrevet 14. juni 2008 2 uker blir det vel? *regner etter* Men, jepp, i dag er det vaske,vaske,pakke etterhvert. Mer vask enn pakk i grunnen for huset ser ut som.....ja, det gjør det. Kaos! Først flere uker med varme og så en hektisk uke på jobb. Det beste jeg kan si er at det ikke akkurat flyter med søppel og skitt, men det er rotete så det holder. I går kveld hadde vi forsinket avskjedsfest for en som sluttet for en måned siden. Grillfest. Koselig, men jeg oppdaget hvor sær jeg er blitt . Festen var nemlig "med følge" hvilket betydde at de fleste av gutta stilte med koner. Hyggelige damer, bevares, men jeg merket for alvor at jeg stakk meg ut. Gled liksom ikke naturlig inn i "damepraten" og ble svevende mellom gutta og "jentegjengen". Skulle jo liksom sirkulere litt og ikke skravle bare med kolleger. Men damepraten gikk litt trått.... Kanskje jeg kan kalle det "yrkesskade" at jeg ikke lenger mingler så lett med damer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #3276 Del Skrevet 16. juni 2008 Ferie! Og mange mil i bil. Har plassert meg trygt på hotellrom (varmt), men har vært ute og lufta meg. Mimra med venninne og spasert på gamle tomter. Føler meg....litt gammel når jeg ser på hvordan bybildet har forandret seg siden "min tid". Men egentlig er det vel bra med forandringer? Hvis ingenting hadde skjedd på alle disse årene så hadde kanskje det vært vel så skummelt. I morgen bærer det ut på skohandel. Må ha nye joggesko. Da jeg var i Brüssel oppdaget jeg med all ønskelig tydelighet at støtdempingen på skoene mine er utslitt. Dermed må det handles nytt. Måååå ha sko med god demping når jeg er på tur. Sårbeint Cata = sur Cata. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #3277 Del Skrevet 17. juni 2008 Travel, men morsom dag. Har hilst på gamle kolleger og i kveld har jeg drukket kaffe med en tidligere klassevenninne. Må da være 10 år siden vi så hverandre sist, men fant tonen med øyeblikkelig virkning. Skravla har gått løst de siste par timene. Har ellers fått gjort nyttige ting som å kjøpe nye joggesko (jippi, de var på salg) og ny liten ryggsekk. Sistnevnte sørget jeg for å kjøpe med PC-lomme slik at jeg lett kan få lille mac med på tur om det skulle knipe. Det ble Samsonite-sekk av moderat størrelse, så den bør holde noen år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 18. juni 2008 #3278 Del Skrevet 18. juni 2008 Deilig med ferie? Selvfølgelig mener jeg NESTE fredag - jeg reagerte etter at jeg var ute av boken din igjen, men orket ikke gå inn og endre.. regnet med at du klarer å holde styr på det helt selv. Jeg er vaffal her =) Håper Navnløs kommer en tur også, Yme har dialog med henne. Er du her Navnløs? Liten er reist vekk for noen måneder, så henne får dere ikke gleden av å hilse på, men vovver, kattunger, Yme og meg er i hvert fall her. Kanskje det blir vær så vi kan grille litt også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #3279 Del Skrevet 18. juni 2008 Litt stressende med ferie..... Reiser langt og lenger enn langt, dessuten er jeg ikke vant til å ha ferie så tidlig. Men må man, så må man. Jepp, jeg klarer å holde styr på datoene, men adressene må vi få ordnet med når det nærmer seg. Jeg kommer nok til å mase på MSN . Ellers vet jeg jo ikke hvor jeg skal. Og så er jeg ikke helt sikker på det der med tidene, må ta en kikk på viamichelin tror jeg for å få en ide om hvornårhvordan jeg skal starte. Skal jo kjøre temmelig langt den dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 20. juni 2008 #3280 Del Skrevet 20. juni 2008 Du får gjøre som broren min når han kjører nordover - starter etappene ved sekstiden om morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg