mysan Skrevet 14. januar 2007 #2021 Del Skrevet 14. januar 2007 Jeg tenker vi legger til 1000 skritt for den motvinden jeg - det krever sitt å gå i motvind, akkurat som i motbakker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. januar 2007 Forfatter #2022 Del Skrevet 14. januar 2007 Velvelvel, fikk utført mesteparten av dagens liste, men av en eller annen grunn falt punktet med rengjøring vekk. Lurer på hvorfor :klø: ? Men hadde jo en skikkelig rengjøringsseanse da jeg lempa ut juletreet forrige helg, så jeg gror nok ikke ned. Får sveipe rundt meg med tørrmopp i morra. Har forresten sittet og sett Åndenes makt på TV og ble minnet om hvorfor jeg aldri ser skrekkfilm. Jeg har hyper fantasi. Akkurat da mediumdama befant seg i det skumleste rommet så kom det en forstyrrelse i bildet på skjermen min. Jeg skvatt ikke i taket, men må innrømme jeg kvapp litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 14. januar 2007 #2023 Del Skrevet 14. januar 2007 Er'kke bare-bare med forstyrrelser og lyder når det er skrømt på tv og mørkt ute og man er helt åleina i huset... Nå er det sovetid, kjennes det ut som. Natta Cata! Håper du ikke får vonde drømmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #2024 Del Skrevet 15. januar 2007 Drømmene holdt seg vekk. Dvs. jeg drømte, men det var ikke noe voldsomt mareritt. (Husker ikke hva jeg drømte, bare at jeg gjorde det.) Nå har jeg vært og blitt knadd, og i følge knaerdama så er ryggen min blitt mer medgjørlig. Om det er skoene, knaingen eller detoxfotbad som har gjort det - eller en kombinasjon, vites ikke. Vi diskuterte saken og kom til at det mest sannsynlig var kombinasjonen. Det der avgiftningsgørrefotbadet har fjernet gørr fra muskulaturen sånn at massasjen får mer effekt. Og så hjelper det sikkert på med mer bevegelse. Uansett - rygg er tross alt mindre vond enn den var i fjor høst så det tusler i riktig retning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 15. januar 2007 #2025 Del Skrevet 15. januar 2007 God rygg er et must i de fleste forbindelser, sant ja? Merkelige greier det der med den gørra som forsvinner ut gjennom fotsålene synes jeg... sånt skjønner jeg ikke noe av, men jeg tviler allikevel ikke på at det er sånn. Snodige saker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #2026 Del Skrevet 16. januar 2007 1 stk. flink Cata (må jo skryte av meg selv, for her er ingen andre som gjør det) . Etter hjemkomst fra jobb så har jeg både spist middag (nåja, det var ferdigmat varmet i mikro'n...) og feid over gulvene. Ren heim igjen. Har sikkert lovprist tørrmoppsystemer før, men gjør det gjerne igjen. Her i gården er det omtrent bare støv som legger seg for ikke mister jeg brødskiver på gulvet og ikke labber jeg inn med uteskoene på. Så hele rengjøringsseansen er gjort på 10-15 minutter. Lettvint!!! Nå blir det en aldri så liten forumrunde, så får jeg tusle i dusjen. Håret trenger en vask ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 16. januar 2007 #2027 Del Skrevet 16. januar 2007 Du er kjempeflink, og det at du har et lettstelt hjem forandrer ikke på det faktum. Sånn er det med den saken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #2028 Del Skrevet 16. januar 2007 ....og der var jeg selv renskrubbet også. Blir jo rene helgestemninga her nå. Menmen, kan nok ikke ta helg på noen dager enda. Men jeg kan more meg med å lese Apollo sin feriekatalog på nett. Drømmer koster ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 16. januar 2007 #2029 Del Skrevet 16. januar 2007 Fine bilder av lekre hoteller på vakre steder i verden kan ta en langt på kort tid. Og like fort tilbake til virkeligheten. Jeg tror jeg vil på cruise i Karibien.. en vakker dag... :drømme: Og til Cuba.. og India.. og Kreta... Madeira... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. januar 2007 Forfatter #2030 Del Skrevet 16. januar 2007 Får litt ekstra utferdstrang av turkataloger ja. Godt å være utstyrt med litt fantasi så man kan ta en helt gratis "tur" foran skjermen. Det er ikke helt billig å reise på "luksusferie". Men en gang...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 17. januar 2007 #2031 Del Skrevet 17. januar 2007 En gang hadde jeg noe som het travel channel tror jeg.. hvor ble det av den? Eller BBC travel eller noe sånt? Er det ikke noe som heter det? Jeg må søke litt og se om jeg kan finne noe annet enn det jeg har der i dag. NRK1 har jeg for eksempel 2 steder og det er strengt tatt ikke nødvendig, så hvis den finnes i pakka mi, skal jeg finne den.. nok om meg, dette var vist din bok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #2032 Del Skrevet 17. januar 2007 Jamen hvis du ikke har skiftet pakke så er den nok der. Og hvis du vet hvilken pakke du har så kan du jo søke på nettet og se om den burde være der. Øh - ja, det var visst min bok ja... :klø: Det glemte jeg. Altså..... *begynner på nytt* Jeg liker ikke at folk ikke er presise. Vi har besøk på jobben i noen dager av folk som skal gå oss litt etter i sømmene. Siden jeg hadde meldt inn en problemstilling skulle jeg intervjues - en eller annen gang på dagen. Sånn ca. kvart over 10 fikk jeg beskjed om at de kom om en halvtimes tid. Greit det. jeg planta meg ved PC'n og var til stede som best jeg kunne. Kvart på 11........ Kvart over 11...... Kvart på 12...... 12.... Søren heller, jeg går til lunch. Nå har de overskredet det akademiske kvarteret så det holder. Kvart over 12 hadde jeg nettopp fått revet av lokket på lunchyoghurten (med melon) da:....."Cata, er det OK at de intervjuer deg nå?" *murrrr* Selvsagt måtte det være greit. Lunchpausen er ikke så hellig hos oss, men det som ikke var riktig så greit var at jeg ble forsinket til møtet jeg hadde kalt inn til kl 13 siden jeg både skulle intervjues og være med på en omvisning. Så da jeg åpenbarte meg 13.20 hadde alle små fugler (les:møtedeltakere) naturligvis fløyet. Og da hadde jeg allerede utsatt møtet en gang fordi et par av deltakerne var forhindret. Vel, det gjelder å ikke gi seg, så nå satser jeg på mandag formiddag i stedet. Neimen om de skal få "unnslippe" . Sånn er det når alle har mange jern i ilden samtidig. Blir lett møtekaos av sånt. Nå har jeg vært flink pike og masailufteturet meg. Det kvalifiserer ikke til trimtur, men rusletur må da være langt bedre enn ikke tur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 17. januar 2007 #2033 Del Skrevet 17. januar 2007 jeg vet ikke hvilken pakke jeg har, her skifter de plutselig hvis styret synes de får et greit tilbud. Ikke som der jeg bodde tidligere, der fikk vi brev med det nye tilbudet og eventuelle ønsker innenfor de kanalene som kunne inngå i løsningen... her bare skifter det. Masailuftetur teller mer enn ikke noe tur. Sånn er det med den saken Men du som liker dingser, du skulle hatt deg en ministepper, selv om den ikke er elektronisk eller annet morsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 18. januar 2007 Forfatter #2034 Del Skrevet 18. januar 2007 Auau . Denne gangen er det ikke hodet, men ryggen som har fått seg en smell. Vi har et rom på jobben som sårt trengte en ryddeaksjon. I dag bestemte vi oss for å gå sammen 3 stk og ta en liten dugnad etter arbeidstid. Situasjon: Tung Dings skal ut av rom. Cata & kollega griper hver sin ende av dings og åler seg ut gjennom dør som slår innover...... Sleper seg selv (og dings) ut i gangen og nærmer seg ytterdør - som selvfølgelig har en dørmatte innafor. Kollega hekter hælen i dørmatte og krøller opp en kant, som Cata naturligvis finner det helt på sin plass å snuble i. Cata fyker framover og lander med nesa i kollegas mandige (men på det tidspunkt noe ustødige brystkasse) og i forsøket på å få igjen balansen klapper hun til ham under haka. Bataljen fører naturligvis til at Tung Dings glir ut av hendene på de to impliserte og lander på gulvet, -mer eller mindre med 2 impliserte oppå. Sånt får man kink og knekk og strekk i rygger av, skal jeg bare si dere. Men vi fikk det ganske ryddig og fint..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 18. januar 2007 #2035 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg vet det er stygt å le, men -----> Ikke fordi du har vondt i ryggen, men jeg ser hele situasjonen så veldig klart for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnløs Skrevet 19. januar 2007 #2036 Del Skrevet 19. januar 2007 Du er ikke så godt bevandret i tunge dingser og tepper, kanskje? Eller var det et ubevisst ønske om å falle på brystkassa til en mann? Innom for å si god natt og god helg egentlig. Fredag i morgen.. eller, i dag. fra niese! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 19. januar 2007 #2037 Del Skrevet 19. januar 2007 Huff - tunge dingser er farlig. Det lureste er å delegere slike flytteoppgaver til andre. Det skal ikke så mye til før man løfter og vrir - og da er rygger ofte ille ute. Håper ryggen blir raskt bra igjen nå som du var så fint i farta. Ønsker deg en god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #2038 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Du er ikke så godt bevandret i tunge dingser og tepper, kanskje? Eller var det et ubevisst ønske om å falle på brystkassa til en mann? fra niese! ← Pøh! Jeg er myyyyye flinkere med tunge dingser enn med menn . Du snakker nå til damen som helt alene klarte å buksere en sofa fra 1. til 2. etasje - via en trapp med sving på. Men der var det altså ingen tepper....... Forøvrig er det helg, -furtehelg. Eller i det minste furtefredag. Fikk mail i dag om at Sims'en min var avsendt i går.....Hallooooo, det er en uke siden jeg bestilte. Jeg hadde da ventet at den i det minste var halvveis over Atlanteren by now, men er den det? Neiiiiiiiida. Og så har jobben fått det for seg at de skal sende meg utenlands dagen etter at jeg kommer flaksende hjem etter familebesøk og venninnehelg i februar. Hvor snilt er det, egentlig? Aner jo ikke om SAS klarer å få meg hjem til jeg skal avsted igjen, en gang. Endret 19. januar 2007 av Cata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 19. januar 2007 #2039 Del Skrevet 19. januar 2007 Bare lande på Gardermoen og finne neste fly ut? Husker du den fine lille hotelsaken du viste meg for sånne som bare snarvisiterte flyplasser mellom destinasjoner? Pent lite rom, med regnværsdusj... var det på Gardermoen tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #2040 Del Skrevet 19. januar 2007 Eh - nei, det går ikke. For atte de reiser ikke via Gardermoen..... Hadde jeg kommet tilbake via samme flyplass som de (jeg mener vi) reiser fra så ville det gått greit, men..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg