Gå til innhold

Som Cata's dager går......

Cata

Anbefalte innlegg

:sur: Nå lyser det opp, ja - og vinden har løyet en god del.

Men nå er turmodus over. Æsj! Får gå og sette over middagen. Kanskje det blir en bitteliten masaitur til kvelds i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jajaja, så var den jula også over. Det har vært godt å ha fri, men blir litt godt å komme tilbake til hverdagen også. Men regner med morgendagen blir tøff. Skal nok klare meg gjennom arbeidsdagen, men det verste blir å komme seg opp. Stå opp kl. 6 når man har ligget og daffet til i 9-10 tida i mange dager blir litt av en overgang.

Må'n så må'n.

Heldigvis er værgudene kommet på bedre tanker nå så jeg ser muligheten for en fredelig natt.

Og bonus i morgen er -tadaaaaa- time hos frisøren. "Pelsen" begynner å bli ganske lang nå, så litt stussing kommer til å gjøre susen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pelsstuss er alltid bra. Føler meg alltid litt oppløftet etterpå.

Og i morgen er det tilbake til vanlig rytme igjen. Gruer litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pelsstuss klør!!!!!! *arrrgh*

Masse små hårstubber har drysset ned på innsiden av genseren og sitter fast i nakken og......æsj!Men ble fin, altså :) . Frisøren min er fliiiink. Fikk farget en del ettervekst også, så nå er jeg nyshina. Ble dyr dag, dette. Frisørbesøk trekker jo noen kronasjer, særlig når besøk innebærer noe som har med farge å gjøre.... Og i tillegg stilte bilen krav. Da jeg var ute og kjørte på lørdag så oppdaget jeg at vindusspusserne bare klinte regnet utover så jeg så nesten ingenting. Greit, man kan alltids skylde på trafikkfilm, men vasket bilen på nyttårsaften og da jeg kjørte på jobb i morges så var sikten temmelig nær null de første kvartalene til defrosteren fikk blåst vekk dugget. Så her måtte det nye pusserblader til, det var helt klart.

*grøss*

300ogflerekroner for 2 stk. Dyre dingser, må jeg si. Men kan jo ikke kjøre rundt med så dårlig sikt, det er helt klart.

Da jeg først var i gang så endte jeg med å kjøpe vaskekort for bilen også. Er irriterende å aldri ha mynter som passer når bilen trenger en vask. Nå kan jeg vaske fritt og uhemmet på "gjør det selv vasken" borti her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisører er en dyr fornøyelse - men det er en fornøyelse.

Godt at du skaffet bilen noen skikkelige viskere. Kan ikke ha en Cata som kjører rundt uten sikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke ha en Cata som kjører rundt uten sikt.

Niks, det kan vi ikke. Most Cata er ingen bra Cata (for ikke å snakke om alle de andre som kunne blitt most.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au! :ler:

At det går an. Her står jeg og leker superhusmor og stapper tallerkener og mugger inn i oppvaskmaskinen, og så klarer jeg å stikke en gaffel inn i tommelen så det begynner å blø. Sa noen kløne :sur: ?

Og så jeg som må bake brød i kveld. Det der stikket får jammen se til å lukke seg fort ellers så blir baksten bokstavelig talt venstrehåndarbeid.

Hmmm, kan man få blodforgiftning av restepinnekjøttgaffel tro? :klø: *hypokonder*

Og ute har noen stukket av med avfallscontaineren vår. Kun boksene for matavfall står igjen. Skjønner null, men har sendt naboen ut for å sjekke litt i morra.

Jaja, dette er ikke min dag, tydeligvis. Får tasse av sted og røre sammen den brøddeigen. Å holde i sleiva er i allfall ikke uhygienisk og innen deigen har hevet ferdig og det skal bakes ut, så er forhåpentlig tommelen med på notene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Misunnelsen brer seg i heimen. Da jeg skulle ut med litt søppel (ny container, hurra....) og pante flasker etter jula, så gikk jeg nesten rett på en stor eske nede i gangen. Naboen har åpenbart kjøpt flatskjermTV - 40".

*misunne*

Dvs. jeg misunner ikke størrelsen for hadde jeg kjøpt så stor TV så ville det ikke vært plass til meg i stua, men misunner'n flatskjermen ja.

Nå har jeg en mistanke om hva som blir neste teknodings i huset her ;) . Men skal reise en del utover våren, så jeg tar meg ikke råd til det på denne siden av sommeren. (Men hvem vet når nettene blir lange og kulda setter inn igjen :sjarmor: ?)

Har ellers vært på møte i dag (et møte som jeg nærmest maste meg med på) og fikk gleden av å komme med en god del konstruktive forslag - som jeg tror til dels vil bli etterfulgt. Moro å få litt gjennomslag når man stikker hodet fram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bare mangle om de ikke hørte på dine kloke ideer.

Gikk det greit med tommelen?

Forresten - en slik flat greie - det står på ønskelista mi også, men det tar nok litt tid før jeg kan bevilge meg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tommel henger på ;) . Og som straff ble gaffel vasket.....

*sukk* Ja, de flate greiene er nok på vent noen måneder her også. Men......det er jo alltid fint å ha noe å se fram til. Hadde man kunnet kjøpe alt man ønsker seg på en gang så ville man gått glipp av mye forventning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffe & KG. (Neida, har stått opp for en god stund siden...)

Vasker sengetøy og håndklær etter jula og har eeeeeeeegentlig lyst til å plukke ned juletreet. Men så vet jeg at jeg kommer til å angre i kveld. Det gir sånt fint koselys. Så treet og "jula" generelt får vente til i morgen. For det har jeg bestemt.

Er dessuten nydusjet og gidder ikke begynne å baske med støvete julepyntkasser nå.

Værgudene er litt ugreie. Det så lenge bra ut, men nå pøser det ned igjen. Jeg vil uuuuut og "masai-gå" :sur: . Men på den annen side har jeg ikke lyst til å drukne de nye skoene. Litt regn er greit nok, men her er det mer enn bare litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og så var jeg ikke fullt så nydusjet lenger.

Været forbedret seg et hakk så jeg lånte med meg Vimsevofs og tok meg en drøyt en times lang masaitur. Ryggen min gleder seg (og det gjør forsåvidt samvittigheten også ;) ) . Og så har jeg vært på butikken og "handlet" spillekort i Norsk tipping. Jeg skal nemlig bli Lottomillionær i løpet av året :ler: og da er vel første bud å faktisk sende inn en kupong i ny og ne?

Nuvel, i tillegg ble det med litt mat hjem så nå blir det middag om ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...