Bettie Skrevet 17. desember 2006 #1901 Del Skrevet 17. desember 2006 Du har jammen fått god uttelling i helga. Det må være spennende å treffe folk du har blitt skjent med gjennom å skrive. Så flott at det har vært vellykket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 17. desember 2006 Forfatter #1902 Del Skrevet 17. desember 2006 Ja, det er moro å treffe nye mennesker IRL også. Utrolig hvor godt man faktisk blir kjent over nettet. Selvsagt er de litt annerledes enn det man forestiller seg, men i det store og hele så stemmer det med den personen man har "møtt" via skjermen. Nå er jeg vel hjemme igjen og har fått vasket av meg reisestøvet. Den lokale takeaway'en fikk lage middag til meg i dag. Orket ikke begynne å tine brød i mikroen, langt mindre lage "skikkelig" mat. Nå surrer vaskemaskina inne på badet og jeg tar sikte på en moderat tidlig kveld. Godt å komme seg vekk litt, men jammen er det godt å komme hjem også - når man har vært på en liten luftetur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 18. desember 2006 Forfatter #1903 Del Skrevet 18. desember 2006 Au, auau, au! Ryggen min er så gul og blå (eller blir det i allfall) at jeg burde vært svensk. Har hatt time for å få knadd opp knuter og damen brukte kopping på meg. Sånt blir det bloduttredelser av. Og dessuten ømme, støle muskler. Men det får bare være, for det blir bedre etterpå. Ettersom hun fant en særdeles ilter muskelknute på høyre side nede i korsryggen, så verker det nå som besatt langt ned i leggen, -håper det går over med en god natts søvn. Takket være den "julingen" så blir det ingen tur på masaiskoene i kveld, -får heller ta det igjen i morgen. Var dessuten kaldt her i morges, så det fristet ikke å trille rundt på de runde sålene til masaiskoene. Det kunne fort blitt veldig mange flere blå merker av det. Nå er det imidlertid blitt mildere igjen så jeg øyner håp. (Skjønt - kunne gjerne hatt litt snø til over jul, da.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mora di Skrevet 19. desember 2006 #1904 Del Skrevet 19. desember 2006 Så dumt at jeg ikke har fått med at du skulle til Oslo.... Ja ja, jeg får hive meg på neste gang du kommer! Har ikke hatt tid til å oppdatere meg så mye hverken her eller andre steder i det siste, for her går det i hundre med valper og valpekjøpere. Men, er en rask tur innom for å ønske deg en riktig god jul. Selv om den ikke blir hvit, så håper jeg du koser deg masse. Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #1905 Del Skrevet 19. desember 2006 Så dumt at jeg ikke har fått med at du skulle til Oslo.... Ja ja, jeg får hive meg på neste gang du kommer! ← Får vifte med armer og bein, jeg da. Eller så får jeg få mysan til å tipse. Nuvel, armer og bein er litt i ulage i dag.......-eller- armene er bra, men beina skrale, så jeg tror jeg skal snøre på meg mine nyervervede masaisko og ta meg en liten spasertur. De er jo så gode de skoa at det er rent moro å gå bare for å gå. Og så blir det så godt å komme inn i varmen etterpå. Note to self: Varm dusj! Jepp, det høres ut som en plan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 19. desember 2006 #1906 Del Skrevet 19. desember 2006 Helløøø!! Bare litt kjapt innpå i dag uten egentlig stort å melde.. trenger jo ikke alltid ha en masse på hjertet vel? Så forresten at du logget på msn nettopp, så jeg ser deg vel der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #1907 Del Skrevet 19. desember 2006 Logger og logger, fru Blom.... aMSN'en min driver med noe fanteri, tror jeg. Når jeg setter maskina i dvale så virker det som om den av og til låser både seg selv og nettleseren. :klø: Snåle greier. Det var godt å rusle seg en tur, selv om værgudene slipper ned litt vann. Hvis jeg bare klarer å være flink til å bruke disse masaiskoene en tur pr. dag så tror jeg de vil gjøre underverker med mine lugubre muskler. Virker som jeg "rugger løs" masse småmuskler som ellers ligger i dvale. Da jeg kom hjem fra Oslo, var jeg f. eks. småstøl i anklene. Og de er jo så gode å gå i at jeg rett og slett gleder meg til å gå med dem. *håpe på masse motivasjon for å gå tur nå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 19. desember 2006 #1908 Del Skrevet 19. desember 2006 Det må være litt av noen sko. Ha du blitt gul og blå? Det høres ikke godt ut å bli koppet, men jeg har ingen erfaring med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 19. desember 2006 Forfatter #1909 Del Skrevet 19. desember 2006 Ha du blitt gul og blå? Det høres ikke godt ut å bli koppet, men jeg har ingen erfaring med det. ← Jeg er vel nærmest svart - øverst på ryggen. Kopping er ikke godt mens det pågår, nei. Og ikke helt bra dagen derpå heller, selv om det går over til litt sånn "vondt-godt", men jeg er så flink til å spenne muskler at det må tøff kost til her. Av og til lurer jeg på om jeg står i fare for å få koldbrann :klø: ? Til tider kan det ikke være mye friskt blod som siver gjennom musklene mine. Men kopping og massasje hjelper litt. Har bestemt meg for å ta en time med knaing pr. måned nå en stund og se om jeg klarer å holde det litt i sjakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 19. desember 2006 #1910 Del Skrevet 19. desember 2006 Det er sikkert bedre å være litt gul og blå en stund hvis det kan hjelpe på vonde og stive muskler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 20. desember 2006 Forfatter #1911 Del Skrevet 20. desember 2006 Gul & blå er å foretrekke, ja, Bettie. Nå har jeg vært ute på kveldens lille runde med masaiskoene og føler meg veldig frisk og opplagt. Det blåste littegrann så friske, røde roser på kinn har jeg også. (Juleroser?? ) Burde ha ryddet litt, men det får vente til razziaen lille julaften. Så bomba ser det tross alt ikke ut, det er bare det at pakker fra slekt og venner tyter inn og på mystisk vis ender de bare i gangen - som ikke er av de største. Blir greit når jeg får opp (ned) treet og kan legge dem under der. Inntil da får bare gang-kaoset være sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 20. desember 2006 #1912 Del Skrevet 20. desember 2006 Jeg er imponert over at du er ute og traver så ofte. Du må jo bli sprek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #1913 Del Skrevet 21. desember 2006 Foreløpig har jeg travet i 3 dager - inkludert i dag, så sprek ligger langt fram i tid. Men forhåpentligvis blir jeg sprekere i allfall. Med nye sko er det moro å gå, og jeg er faktisk bekymret for helsa når jeg sitter så mye som jeg gjør. Så jeg jobber nå med å få en god vane med en liten luftetur hver kveld. Det sies jo at hvis man klarer gjennomføre noe i 3 uker i strekk så er vanen innarbeidet. 2,5 uker igjen, altså. Men blir vel litt pause på julaften. Er jammen tragisk nok å sitte alene, om jeg ikke akkurat skal vandre gatelangs også . Bortsett fra det (og muligens nyttårsaften) så skal jeg prøve å holde meg i litt aktivitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 21. desember 2006 #1914 Del Skrevet 21. desember 2006 Hm - skal tenke på den der - med vaner og tre uker. Det er jo et overkommelig tidsperspektiv. De skoa må være veldig gode. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #1915 Del Skrevet 22. desember 2006 Jaja, så var siste arbeidsdag før jul unnagjort. Får bare håpe jeg slipper å bli ringt opp nå *krysser fingre*. Skal helgardere meg og ta et glass øl til førjulsmiddagskyllingen jeg holder på å lage. Har fått unna det grøvste av julehandelen. Er ikke så mye egentlig, men måtte ha en del liter melk. Først skal det lages julegrøt, og så kommer jeg til å unne meg dessert i juledagene. Til h***** med badevekta . Men har middagene til 1. og 2. juledag innhandlet. Julaften er også grei. Litt snop og brus er i hus. mangler jeg noe da? Tror ikke det. Brød og pålegg har jeg jo fra før. Må bare se å få skrevet et par julekort. Det er jo faktisk noen som har husket på meg i år . Og når det gjelder den biten har jeg vært notorisk treg siden jeg sluttet å studere. Var sånt fint avbrekk i eksamensforberedelser å skrive julekort så da gikk det unna. Nå går det veldig mye tregere . Blir nok helst nyttårskort, er jeg redd..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 22. desember 2006 Forfatter #1916 Del Skrevet 22. desember 2006 Fliiiink. Julekortene er skrevet og jammen ble det hele 10 stykker, gitt. OK, så er det kanskje litt sent og før de kommer fram så er det blitt nyttår, -og for alt jeg vet nå så kan det vel bli påske også... Men det er i allfall gjort. Koselig er det også å skrive noen ord, når man først kommer i gang . Samvittigheten er i allfall betraktelig lettere nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 22. desember 2006 #1917 Del Skrevet 22. desember 2006 Julekort ja... jeg sendte ut noen på mail i dag jeg, i et øyeblikk med pusterom på jobben. I dag har det faktisk vært mulig å se opp fra tastaturet i et par minutter i slengen - slett ikke dårlig.. Nå er det snart mat og sove for meg, kjenner jeg.. sitter og venter på pizza fra Peppes. Han er grei å ha han der. Hadde plutselig bare to mugne brød i hus, og sultne er vi alle tre, så.. Vi snakkes, i mellomtiden får du kose deg med juleforberedelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 22. desember 2006 #1918 Del Skrevet 22. desember 2006 Og så så koselig det er å få kort, da. Og så er det godt å ha ferie, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 23. desember 2006 #1919 Del Skrevet 23. desember 2006 riktig God Jul til deg,Cata. Håper du får noen fine feriedager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 23. desember 2006 #1920 Del Skrevet 23. desember 2006 God jul, Cata! Og lykke til med masaitrilleturene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg