Cata Skrevet 28. november 2006 Forfatter #1841 Del Skrevet 28. november 2006 Jeg er trøtt. Sånn går det når man slumrer ukontrollert på sofaen. Jaja, grei dag, var så heldig at tannlegen hadde slått kloa i meg (årlig kontroll) og dermed måtte jeg gå fra jobb et par timer før tida. Siden det ikke var noen altfor presserende ting som foregikk i dag, så tok jeg meg likegodt fri resten av dagen. Dermed fikk jeg kjøpt en bitteliten julegavesak til SOS-fadderbarnet mitt også. Og tannlegen anser meg fremdeles for å være dårlig butikk, men egentlig synes jeg ikke han kan klage altså. 480 kr. for 10 minutter i stolen må det da bli litt overskudd av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qha Skrevet 30. november 2006 #1842 Del Skrevet 30. november 2006 Nå har jeg sneket og snoket leeeeenge. Men nå .... Hallaii!!!!!. Nå skal jeg tråkke rundt til pest og plage for deg Se for deg tråkkskader ala "elefant i blomsterbed" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. november 2006 Forfatter #1843 Del Skrevet 30. november 2006 Og der øyner jeg slutten på kosemosefaktoren i denne boka . Men så lenge blomstene i bedet er roser med lange torner så bare tråkk, du . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qha Skrevet 30. november 2006 #1844 Del Skrevet 30. november 2006 Det blir nix mer kosemose her nå. Auuu, auuuuuu pokkers blomstrer Det stikker så j.... overalt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. november 2006 Forfatter #1845 Del Skrevet 30. november 2006 Stakk du, Qha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qha Skrevet 30. november 2006 #1846 Del Skrevet 30. november 2006 Stakk .....moi ?????......neeeh. Jeg sitter jo fast jooooo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. november 2006 Forfatter #1847 Del Skrevet 30. november 2006 Man kjeder seg. Man kjeder seg så til de grader at man haler på seg joggesko og spaserer en tur. Egentlig er ikke det det verste man kan gjøre, altså - spesielt ikke hvis jeg kunne kjede meg like mye hver dag. For det blir for mye passiv innesitting her. (Kan man forresten sitte aktivt :klø: ?) Passe friskt ute i kveld. Det blåser, men ikke så galt at jeg må ha på lue for å holde luggen på plass og det er jo mildt i været egentlig. I allfall så mildt at jeg ikke så noen grunn til å oppgradere til fjorårets varmedress. Men må jo ærlig innrømme at det finnes lekrere syn enn 1 stk Cata emballert i overtrekksbukse og fleecejakke - med refleksvest utapå. Huff! Men i mørket er som kjent alle Cata'er grå, så jeg fant det lurest å trekke på vesten. Er egentlig altfor lite flink til det når jeg er ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 30. november 2006 #1848 Del Skrevet 30. november 2006 Det ble innetrim på meg, ute blåser det og regner som...ja. Men det er noe som heter aktiv sitting, det er på en stol uten ryggstøtte. Hvem ser lekker ut i trimtøy ? *undre* ( vedlikeholde kosemosefaktoren ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. november 2006 Forfatter #1849 Del Skrevet 30. november 2006 (endret) Men det er noe som heter aktiv sitting, det er på en stol uten ryggstøtte. ← Sant nok. Får kanskje vurdere å spare til en sånn "vippestol". De er ganske gode å sitte på. Men en slik hadde vel vært det optimale. Der er det mulighet for å sitte både med og uten ryggstøtte. *sukk* Må visst begynne å tippe i lotto, for de stolene er grisedyre. Endret 30. november 2006 av Cata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 1. desember 2006 #1850 Del Skrevet 1. desember 2006 Flink Cata som bruker refleksvest. Blir så sint på alle grå og svarte mennesker som tror de er selvlysende langs veien. Har fått meg noen skikkelige støkk når jeg har kjørt bil. Takk for at du har vært i dagboka mi mens jeg har vært bort. Kommer til å være her mer nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 1. desember 2006 Forfatter #1851 Del Skrevet 1. desember 2006 Isj! Det dumpet inn et par programoppdateringer på min lille mac i dag. Det gikk fint å installere dem, men en av dem må ha tatt knekken på aMSN for da jeg skulle starte igjen så fikk jeg ikke opp oversiktsbildet som viser hvem som er pålogget. Det er jo et lite minus..... Så nå er jeg over på nødløsning: MSN for mac. Har lempet spørsmået mitt ut på data og internett + mac forumet og håper det beste. Vil ha aMSN tilbake. Ellers intet nytt. Glad det er helg. Sliten i hodet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 2. desember 2006 #1852 Del Skrevet 2. desember 2006 Hei Cata God helg til deg. *det var da en uheldig oppdatering* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #1853 Del Skrevet 2. desember 2006 Den var ikke helt heldig den der, nei. Men siden jeg likevel ikke bruker webcam *grøsse*, så klarer jeg meg jo forsåvidt med MSN for mac også. Har hatt en flittiglat lørdagsformiddag. De elektriske remediene (vaskemaskin og oppvaskmaskin) har jobbet og jobber for meg, og når nå bare butikkene viser meg den ære å stenge dørene så kan jeg få slengt ut noen tepper og matter slik at jeg får feid over gulvene. Hm, egentlig burde jeg benytte fraværet av vind til å vaske vinduene på utsiden også. De ser gruuuuuuusomme ut. Tror jammen jeg skal gjøre det hvis værgudene klarer å holde seg i tømme i et par timer til. Kan ikke drive og slenge vanndråper i hodet på folk som passerer utenfor...... Skal ellers hygge meg med en bedre lørdagsmiddag i dag - tenker det blir risgrøt. Må være litt økonomisk siden jeg har kostet på meg en Oslotur før jul. Det koster både å reise og å bo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. desember 2006 Forfatter #1854 Del Skrevet 2. desember 2006 Meget samarbeidsvillige værguder. Vinduene er renere enn de har vært på lenge. Stue- og kjøkkengulv har også tatt seg betraktelig opp . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #1855 Del Skrevet 3. desember 2006 Kaffe, KG og rare værguder. Jeg kan høre det blåser i det fjerne og jeg kan se på fjorden at det skvalper, -men akkurat her er det mutt putt stille. :klø: Lurer på om jeg må snøre på meg skoa og gå og se hvor den vinden er hen? Det er riktignok helt greit at den ikke er akkurat her, altså . Kan tenke meg morsommere sysler enn å sitte på mønet og holde på taket på en søndags formiddag. Uansett skal jeg ha min søndagsnettrunde først. Må rett og slett røre mer på meg for jeg kjenner hodepinen krangler seg innpå og jeg er villig til å vedde mustasjen min på at den kommer fra noen ilskne muskelfester øverst i nakken. Merket det sist min faste massasjedame knadde der. (AU!) Kanskje ta bilen og kjøre og sørge for innmelding i det nye trimsenteret i dag. De åpner ikke før etter jul, men har begynt å ta i mot innmeldinger. Kroppen min er i ferd med å havarere av all stillesittinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 3. desember 2006 #1856 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg skulle tatt vinduene mine jeg også.. her er det ikke værgudene som er problemet, her er det kattejævlene. Ikke at de hindrer meg i å vaske, men de er pokker så gode til å få meg til å føle at det er forgjeves Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. desember 2006 Forfatter #1857 Del Skrevet 3. desember 2006 Jajaja, det ble en liten tur på meg, selv om den ikke ble her. Satte meg i bilen og tok en liten utflukt, -men spaserte en halvtimes tid i friskt tempo på endeholdeplassen altså. Greit å skifte litt omgivelser rundt spaserturen av og til. Blir lei av samme ruta. Kunne tenkt meg å gått litt lenger, men værgudene sluttet plutselig å være samarbeidsvillige og jeg hadde ikke regnjakke på. Det gikk bra å komme seg tilbake til bilen, men inne jeg hadde kjørt hjem så plasket det ned. Skikkelig høyvann ble det også.... Forresten tok jeg en liten omvei på veien hjem. De har nå åpnet for å tegne medlemsskap i det nye helsestudioet, selv om ikke studioet åpner før jul. Vel, her må man forsikre seg mot å pingle ut, tenkte jeg så jeg dro og meldte meg inn. Så nå er det gjort. Gleder meg faktisk til å få begynt. Blir mye bedre enn dagens ordning. Deilig å trene og så kunne dusje og dra hjem i sivil. (Garderobeforholdene der jeg er nå er så som så, og ikke søren om jeg bruker de dusjene....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Navnløs Skrevet 3. desember 2006 #1858 Del Skrevet 3. desember 2006 Dere trener og trener. Et evig prosjekt. Yme mente jeg ville se bra ut om jeg trente litt... Ser jeg ikke bra ut allerede da? Nok om det. Her er jeg, sånn mer eller mindre. Sove godt tante! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #1859 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Hei, Navnløs. Koselig du stikker innom. Klart du ser bra ut allerede. Yme mente nok bare at du ville se enda bedre ut om du trente . Men det tror jeg da du gjør en gang i blant også, -trener altså . Her er det ikke mye trening. Har sittet foran PC og knatret sammen en årsberetning til et møte på onsdag. Ikke mange linjene, men det må gjøres. Bare så synd gullfiskminnet er tilstedeværende. Sannsynligvis har jeg glemt noe, eller rotet i hop noe. Dessuten er jeg en anelse bekymret for avtrekksvifta på kjøkkenet. Synes jeg hører en svak ulelyd fra den innimellom. Håper ikke det betyr at det er et lager som er i ferd med å ryke. Vil ikke ha flere reparasjoner i heimen på denne sida av jul. (Krysser veldig fingrene for at det var vinden som kom fra en litt uheldig retning....) Ellers intet nytt fra disse kanter av verden. I morgen blir den store, fæle møtedagen på jobb. Usj! Endret 4. desember 2006 av Cata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 4. desember 2006 Forfatter #1860 Del Skrevet 4. desember 2006 Har lyttet på vifte og vifte er snill og stille igjen. Håper det var vinden.... Sitter og ser meg rundt på gjesterommet og lurer på om kanskje fjøsnissene vil være så snille å rydde her til jul hvis jeg gir dem masse grøt :klø: . Det ER rotete her, men det er en del ting som jeg har stuet inn her som jeg rett og slett ikke våger å prøve å manøvrere opp den bratte loftsstigen. Da frykter jeg for at både dingser og bomser og jeg ender i 1000 knas på ganggulvet. Jeg vil ha en skikkelig innendørsbod . Der jeg bodde før hadde jeg ca. 1,5 kvm bod og det var ikke måte på så mye jeg klarte å stappe inn der når jeg bare stuet litt godt i krokene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg