Gjest Tyr Skrevet 29. oktober 2006 #1741 Del Skrevet 29. oktober 2006 Så flink du er Cata. *sønndagsturgåer* Klarer ikke musikken fra iPodden å stenge inne / ute ubehaget ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #1742 Del Skrevet 29. oktober 2006 Niks. iPod bare akkompagnerer. (Kanskje jeg burde kjøpe noe aggressiv tungrock ?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 29. oktober 2006 #1743 Del Skrevet 29. oktober 2006 Du burde prøve diiiiiiiiiger utvaska t-skjorte, strømpebukse, ullteppe, utslått hår og Pantera på full guffe. Det skal jeg gjøre etterpå, jeg tror det kan kurere teitheten. Ellers får legen gjøre det i morgen tidlig. Skal vi være sinna-teite sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #1744 Del Skrevet 29. oktober 2006 Skal vi være sinna-teite sammen? ← God plan. Diger T-skjorte har jeg ikke, men utvaska ullgenser. Joggebukse og strikkede tøfler kompenserer for ullteppemangel. Håret er alltid utslått (kort, ja). Så jeg tror jeg matcher. Verden, pass deg! Vi er sinnateite i stereo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 29. oktober 2006 #1745 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg lister meg forsiktig inn og forsikrer meg om at ikke et eller annet kommer susende når jeg kommer på besøk. Sinnateit i stereo er hefitge saker. Tror jeg vil legge igjen en liten blomst, jeg. Litt trøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #1746 Del Skrevet 29. oktober 2006 Ikke vær redd, Bettie. Vi sitter bare i hver vår ullteppekrok og syder. Flyvende gjenstander innendørs er dyrt, så det gidder vi ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 29. oktober 2006 #1747 Del Skrevet 29. oktober 2006 Phu - det var godt. Er redd for flyvende objeketer. Ullteppesyding kan foresten være skremmende nok det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter #1748 Del Skrevet 30. oktober 2006 Ikke stort blidere i dag, men av annen grunn. Først blir jeg shanghaiet inn på et oppfølgingsmøte til noe som jeg i utgangspunktet ikke var med på, og så blir jeg forsyne meg sittende igjen med halvparten av oppgavene . Attpåtil har altså datasmartingene på min "deltidsjobb" omsider fått ordnet med det datasøket jeg trengte så nå er det bare å hive seg rundt der også (egentlig positivt, da men....). Og som om ikke det er nok så skal en av dem som jeg jobber sammen med på ferie samtidig som en annen blir sykemeldt i noen dager. Så jeg må backe opp backup'en. Det topper seg en smule her. En kollega "mobber" (ja, det er bare på spøk, men kan bli litt slitsomt i lengden) og en annen holder på å gjøre meg sprø. Sistnevnte gjør det heller ikke av vond vilje, men vi ser bare ting så forskjellig at det blir slitsomt i lengden. Alltid kicker han på det jeg sier . Og så er han av den sarte typen så jeg tør ikke ta igjen. Dermed blir jeg evig hakkekylling, føles det som. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #1749 Del Skrevet 31. oktober 2006 Blidere i dag. Det ble ikke fullt så mye mas, så mot slutten av dagen fikk jeg faktisk gjort noe nyttig. Dermed var det overskudd nok til å tusle på trening. Nå er jeg nytrent, nydusja og nyspist (nei, ingen har gnafset på meg....). Det ble pannekaker til middag. Ikke akkurat helsekost, men jeg hadde lyst på. Og så oppdaget jeg et lite "hull" i en fuge i dusjgulvet. Kan fugemasse bare forsvinne sånn da? Har ikke sett den så lenge. Får ta meg en tur på en fliseforretning og høre om det finnes lappesaker. Vel har jeg membran under og badet er "bygd" av fagfolk og jeg vet at fuger ikke er vanntette men likevel - jeg vil ikke ha hull i dem . For riktig å kunne påberope meg å være flink i dag så skal jeg gå og stappe håndklær i vaskemaskinen. Best å ta unna litt i skittentøyskorga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #1750 Del Skrevet 31. oktober 2006 Søren sprette...... Jeg glemte jo å si.....feiring! I dag knasket jeg min siste (halve) antidepp! *klappe seg selv på skulderen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 31. oktober 2006 #1751 Del Skrevet 31. oktober 2006 Gratulerer!! Siste antidepp - det er jenta si det. Sannsynligvis går det bra. Ellers må man vel kanskje også regne med at det dukker opp både savn og sinne, man kan jo ikke akkurat bare skru av en bryter heller, eller hva? Til underretning kan jeg fortelle at jeg nå i høst føler at jeg omsider er helt over eksen min... det er tretten år siden han døde, og da hadde vi vært sammen i tretten år. Så jeg tror kanskje at enkelte ting trenger like lang tid på å leges som det tok å bygge opp det som var - enten det var sånn eller slik, om du skjønner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #1752 Del Skrevet 31. oktober 2006 Savner gjør jeg, og sinna er jeg, så om skurken noensinne kommer i min vei så skal jeg lese ham teksten ja. På godt norsk! Han skal få høre hva den oppførselen hans kostet meg i etterkant. Men det ser ut som det tar sin tid å snuble over ham (men blir jo ikke lettere av at jeg "gjemmer meg" da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 31. oktober 2006 #1753 Del Skrevet 31. oktober 2006 Gratulerer Cata. For dager uten kjemikalier. Frem med fest kakene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #1754 Del Skrevet 31. oktober 2006 Blir litt forsinket feiring, men.....eplekake med på jobb på fredag, kanskje . (Er ikke så snill som det virker som. Jeg har noen epler som må brukes før de når pensjonsalderen.... .) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 1. november 2006 #1755 Del Skrevet 1. november 2006 Hmm.. jeg har epler i kjøleskapet jeg.. mon tro om jeg kanskje... Brilliant idé, og så gjenstår det å se om jeg gjør noe med det... først er det litt kamp mot kiloene, og da er det kanskje litt dumt å bake etterpå, men jeg får se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 1. november 2006 Forfatter #1756 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg fryyyyyyser. Vel, ikke akkurat nå for jeg har slengt på fleecejakke og har dessuten fått en rimelig grei temperatur inne, men....det ble kaldt på jobb i dag. Var en som veltet en hel haug med varer utover så det ble en gedigen stablejobb. Fyttegrøss. Men får muskler da . Ellers så har jeg svimet rundt som en gal og blitt plaget av fortløpende småkatastrofer. Dermed endte jeg med "trøsteshopping". I anledning det kalde været så ilte jeg avsted til Jysk og handlet flanellsengetøy på tilbud....... Når jeg bytter sengetøy til helga så blir det fram med vinterdyna og på med flanellen. Gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 1. november 2006 #1757 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Jeg vil hjem til flanellsengetøy.... *rejustert sparedings* Endret 1. november 2006 av Tyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 2. november 2006 Forfatter #1758 Del Skrevet 2. november 2006 Jeg er surrete i huet! I dag er den andre store stygge møtedagen i uka og.....-vel, ett møte ble i livligste laget. Der satt jeg og skulle diskutere en sak og så viste det seg at nettverkstilkoplingen i møterommet haddet takket for seg. Jeg ringte dataavdelingen og anmodet om hjelp og så iverksatte jeg "Plan C". Den gikk ut på papirutskrifter av det jeg skulle hatt på skjermen. (Heldigvis bare 6 mann på møtet, da) . Nuvel, midt i en livlig debatt der jeg fortvilet prøvde å få notert ned momentene fra møtedeltakerne så kom altså Mr. Data og skulle fikse nett. Prøv selv å holde styr på 6 diskuterende mannfolk, ett sett notater og samtidig forklare nettproblemets art og teste ut om nettfixen virket....... . Most hjerne. Orka ikke tenke en sammenhengende tanke etterpå så jeg satte meg rett og slett til å lese gjennom et notat jeg hadde fått. Får renskrive notatene fra dagens møte i helga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 3. november 2006 #1759 Del Skrevet 3. november 2006 Slike øyeblikk med forvirring skal utnyttes til feks. impulskjøp av god is eller favorittsjokolade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 3. november 2006 Forfatter #1760 Del Skrevet 3. november 2006 Led meg lett inn i fristelse. Men jeg sitter faktisk og funderer på dyrt impulskjøp i vinterferien. (Tidlig ute ja.) Det hadde ikke vært dumt med et par dagers spa når den tid kommer. Dr. Holms....Geilo? *drømme* Får se hva lommeboka sier når vi kommer litt nærmere i tid. Det er noen måneder igjen ennå. Begynte forresten i "ny deltidsjobb" i dag. Godt å være tilbake og enda bedre at jeg faktisk fikk gjort noe. Men må ha litt flere data før jeg virkelig kan begynne å tolke. Det tar imidlertid litt tid, for de tør ikke laste ned for mange data på en gang. Databasen deres får lett litt hikke dersom den får for mye å jobbe med på en gang, og det vil være litt flaut å stoppe hele bedriften...... Fikk imidlertid gjort bra grunnarbeid i løpet av noen timer i dag så kompanjongen min spratt ut med optimisme i blikket. "Dette blir spennende", var avskjedsreplikken. Det synes igrunnen jeg også. Blir artig å se om jeg kan spore endringer over tid - og hvordan ting endres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg