Gå til innhold

Som Cata's dager går......

Cata

Anbefalte innlegg

Holder det med en krakk?

Pleier holde for meg i allfall. Uansett, det jeg trenger mest er ekstra hender. Ble dessverre ikke utstyrt med 4 og det gjør det vanskelig å lempe opp de modulene som er sammenskrudd. Særlig når høyre hånd er litt lite samarbeidsvillig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, er litt skeptisk til at folk skal falle både på og for meg. Begge deler ender gjerne med skader. "Vi" er ikke ferdig enda nei (knekkebrødpause), men har fått opp de fleste hyllene nå. Må bare fintenke litt på CD-avdelinga og bli enig med meg selv. Har imidlertid fått på plass musikkdingsen og den passet utmerket. Det gjorde veggen også. Fikk ca. 4 cm til overs når hele hyllebredden var klistret opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe som er tøft er å "kle" bokhylla med noen pene lister.

Ikke helt lett å forklare. Men da skjuler du opningen mellom

vegg og bokhylle.

Endelig matpause....

*finnest det ikke plaster for fallskade?*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plaster for fallskade kalles gips....

Eventuelt kan man polstre før man foretar seg ting som gjør at man kan ende som nedfallsfrukt.... (Skumgummi er fine saker :sjarmor: ).

*forestiller seg Tyr i rollen som Michelin-mannen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, vi når stadig nye høyder. Det ble noe merkelig med CD hyllene her, så jeg må ha en av dem langt opp i reolen. Synes BBB kunne boret flere hull i sidevangene.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hu og phu... Hyller er oppe omsider.

Nå er det bare å få skuffet inn ørtenhundreogfnørten bøker og ikke fullt så mange CD'er, så begynner heimen å bli beboelig igjen.

Men det blir bra når jeg er ferdig altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaau, gidder ikke mer i kveld.

Kroppen min er tydeligvis ikke trent for krabbing på gulv, for nå verker det meste her. Men alle bøker er på plass og stue, kjøkken og det innerste av gangen er sånn noenlunde ryddig. CD'ene står derimot og furter i den gamle plastCDsamleboksgreia som jeg gleder meg uhemmet til å få kastet på dør. Må imidlertid sortere littegrann i haugen når jeg setter inn i de nye hyllene, men det får bli i morgen.

Godt jeg hadde gangsyn nok til å kjøpe med meg en mikrobølgemiddag for i kveld hadde jeg ikke giddet å prøve meg på kokekunster, -det er helt sikkert. Så nå har jeg installert meg med et halvt glass rødvin og en stort glass vann. Synes jeg fortjener det i kveld.

I morgen skal jeg rydde yttergangen og gjøre rent, så kan jeg lene meg tilbake og nyte rent og ryddig hjem (så lenge det varer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaffe & KG :)

Må ha den ordentlige søndagsfølelsen før jeg gyver løs på CD hylle. Men resultatet ble bra, da. Hvis jeg klarer å klistre inn bilde nå så får dere se.....

Joh, jeg tror det lyktes. Der er altså revidert bokhyllevegg. Skulle så klart hatt en "før" versjon også, men det ble ikke. (Og hvis noen med falkeblikk der ute ser at alt er speilvendt, så stemmer det. Jeg "knipsa" med webcam.)

Jeg er som sagt godt fornøyd. Blir enda mer fornøyd når jeg etterhvert får lempa ut rotet i gangen sånn at den er ryddig også. Det aner meg at det blir en tur på fyllinga i løpet av uka som kommer. hauger med emballasje, samt ekle plastbokser skal vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sant :) . "Vi" gjorde en bra jobb der. Nå er kaffekoppen (nr. 2, ja) snart tom så nå skal jeg straks ofre meg for CD-arkivirvarering. (Starter så fint og ryddig, men så ender det med virvar likevel :ler: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sorterer etter alfabet på artist. Men så dukker det alltid opp noen med flere artister på og da begynner sirkuset. Da jeg satte inn CD'ene nå slo det meg at kategori kanskje var lurere. Men :rodme: jeg har ikke så mange kategorier, så det får vente. Jeg er nok mer bokmenneske enn musikkmenneske. I motsetning til bokhylla ble ikke CD hylla overfylt akkurat ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok litt motsatt. :rodme: Ikke det at jeg ikke leser, og

oftest er det slik at boken ikke kan legges vekk før den er lest.

Men det er musikk som er meg nærmest.

Så hos meg er det sortert etter komponist og kategori. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Hm, lurer på om det med musikk delvis er en "manne-greie". Alle mine mannlige slektninger har hauger med musikk, men ikke så altfor mange bøker.

(Og, jada, dette er generalisering i bøtter og spann.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...