Gå til innhold

Som Cata's dager går......

Cata

Anbefalte innlegg

Ååååh, svart kaffe!!!! :Gjesp:

I går var ikke dagen sin... Først hadde jeg en liten downperiode og så skar det seg akkurat da jeg skulle stenge ned PC'n for kvelden. En venninne plinget inn på MSN. Da var det en smule krise på kjærlighetsfronten der i gården, så vi ble sittende 3 damer i en "trøste-frese-lappe sår" prat fram til i totida.

Og så jeg som egentlig er ganske kveldstrøtt. Det skal litt kaffe til for å komme over den der. Men man må jo strekke "åpningstiden" litt i sånne tilfeller. Det er litt sånn "en dag meg, den neste deg". Hva har man venner for?

Og etter 3 kopper og litt forum så hjelper det vel, håper jeg. Da skal jeg se om jeg ikke får gjort alvor av vaskebøtteaksjonen før det blir for varmt i heimen. Tåka har lettet i dag, nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Billa! :vinke: Nei, jeg måtte jo utsette pga. akutt depping ;) . Men vaskebøtta seeeeer bebereidende på meg, så...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såh! Nå fikk jeg brettet opp ermene og satt i gang (eeeeh, vel, har T-skjorte på så det var ikke så mye å brette), og nå har jeg grønnsåpeduftende og ren leilighet. Går fort når man først får begynt. Til og med verandagulvet ble vasket. Det lå en del malingsflak og støv der etter at malerne høytrykksspylte veggen ovenfor.

Så nå er det så bra atte! :)

Må bare få ryddet i noen papirhauger og arkivert littegranne fakturaer som er blitt liggende, så har jeg kontroll. Hvis sola holder så får jeg slengt ut den nye solstolen litt i ettermiddag. Foreløpig er verandaen min på "livets skyggeside".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Du kan komme hit, for her er det sol... eller... begynner å bli skumring nå, da. Har ikke vært utenfor døra jeg, til tross for 25 varmegrader og steikende sol. Det er for mye for meg.

Så jeg kan flytte til deg, og du hit - så får du sol og terrasse og grønt gress og kald hvitvin hver dag. Og jeg får tåka di. Ok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hihi, bra forslag Hope, men den går ikke. Jeg er ikke noe utpreget sommermenneske sjøl, så jeg vil beholde tåka mi, jeg.

Men utpå ettermiddagen når sola har stekt på alle skråtakene mine, så synes jeg godt den kunne komme på verandaen også så jeg kan bli kvitt litt skummetmelkfarge. Kokt blir jeg jo innendørs også.... Derav nødropet. Men sola kom den, så nå har jeg fått et par timer. Hjelper ikke så mye, men litt...kanskje. Stoler imidlertid mest på selvbruningskremen.....

Og det var godt å sitte ute. Det kom en litt sval bris innimellom så jeg ble ikke kokt. Da går det an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei på deg. Hvor er du?

Ikke skrevet her og ikke er på msn i kveld... hmmm

Soldager er ikke til å jobbe inne, soldager er til å lese ute. Jeg har fått et par timer ute i solen i dag også. Har solt ben og armer, og ansiktet har fått litt, så jeg er sånn passe rødlett både her og der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her jeg, dvs. jeg har vært borte en stund. Siste time med bailine på en stund. Gidder ikke mer nå. Det er et stykke å dra, så jeg gidder ikke mase med det nå i sommer. Får se til høsten igjen.

Hadde vært koselig med verandaaftenkaffeslabberas så det er bare å komme ;) . Nå kan jeg snart by på nymalt hus også, så omgivelsene blir standsmessige. Tror ikke det kan være mye igjen av 2. strøket nå :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Da plukker jeg med meg Bettie i bilen, bare bamsevennen har fått fikset den, så kommer vi og drikker kaffe på verandaen din.

Skal vi ikke ta med litt hvitvin også? Jeg har hatt lyst på det i hele dag... iskald, tørr hvitvin.. og jordbær, meloner, søte, stenfrie druer... mmmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI..........JEG VIL OGSÅ VÆRE MED. Liker vin jeg. :ler: Og jentekvelder er det morsomste som finnes.

Ikke glem meg da!!!! :ironi:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mysan, da med deg Liss er du snill. Men ikke i kveld, for nå er jeg på seminar, har akkurat sjekket inn på hotellrommet og klart å få jobbePC til å funke mot trådløst nett :) . Men det går mot mobilabonnementet mitt, så.....jeg blir nok ikke sittende allverdens tid her. Jaja, det går ikke på tid da, men på antall nedlastede kbytes, såvidt jeg begriper. Men blar jeg for mye så koster det vel flest.

Hmmm, skjønner ikke hvorfor jeg ikke får koplet meg opp mot jobben sitt nett. Før jeg styrtet fra jobb så jeg at det var et par mailer der som jeg burde lest, men jeg hadde ikke tid!!! Er'ke greit når man har reparatør i huset samtidig som man skal avsted.

Men jammen blir jeg fascinert av den elektroniske hverdagen. For noen få år siden kunne jeg knapt nok tenkt meg muligheten av å sitte på hotellrommet med egen (dvs. jobben sin PC) og surfe. Kunne knapt nok tenkt meg muligheten av å surfe hjemmefra....

Har forresten fått standsmessig værelse :ler: . Utsikt over sjøen og hjørneværelse.

Ha en hyggelig aften damer. Jeg skal ut og spise middag med gutta :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verandatur hos deg med vin og annet godt - det hadde vært moro, det.

Mysan - du får is ifra når du drar.

Har seminaret vært givende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, i går var jeg på seminar, -og i dag også forsåvidt. Kom hjem for en stund siden, -til glovarmt hus og jeg ser det har vært malervirksomhet på verdandaen så jeg tør ikke la verandadøra stå der og slenge heller. Varrrrrrmt! Har jo åpnet vinduer i massevis, men det monner sørgelig lite.

Seminaret var OK. Presentasjonen min gikk greit og jeg fikk en del hyggelige tilbakemeldinger etterpå, -både på tema og fremføring. Tror vi må ha vært over 60 deltakere, så det var brukbart med publikum (PS. Hater å snakke i mikrofon.... ;) ) Om kvelden var det sosialt med tur og middag og underholdning og drinker (ble øl til maten og ellers brus....). Og så ble det en bitteliten seminarflørt. Det begrenset seg selvsagt til noen spretne replikkvekslinger og øyenflørt, men.....jo....jeg tror nesten det var litt flagring med øyenvipper i begge retninger. :ler:

Dessverre var det forhåndsoppsatt bordplassering ved middagen, så jeg fikk ikke kjekkas som bordkavaler :frustrert: , men manøvrerte meg behendig bort til hans bord litt utpå kvelden :) .

Og for dem som måtte lure så ruslet vi pent og anstendig til hvert vårt hotell etter middagen :ler: . Ikke no' konferansetull her i gården, nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gjest1

Det er alldeles kult å se at du har flørteånden i behold. Da er du ikke alldeles ødelagt av det som ligger i kofferten din. :klappe:

Bra at presentasjonen din gikk bra også, til tross for mikrofonskrekk.

Guri, nå hadde det vært godt med iskald hvitvin. Men har jeg det? neida.

Jaja, jeg får fortsette å drikke vann.

Ha en fin kveld, Cata :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alldeles kult å se at du har flørteånden i behold.

Vel, altså, når "søtsaker" dukker opp sånn som det der så...... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Du - datt du ut av nettet, eller er det bare msn din som gir feil beskjed igjen?

Plutselig var du vekk og aldri kom du på igjen heller... midt i utredning om godsaker og flørteobjekter. Uhørt :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da gudene vite... Du ble stille og jeg var trøtt, så jeg logget av og la meg. :ler: Tenkte kanskje du ble lei av å høre om "seminarsikling" ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...