AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #1 Skrevet 25. november 2015 I jula skal jeg og hunden reise med tog i 5 timer. Vi har reist med tog før, men aldri så lenge. Hunden ser ut til at han synes det er helt greit, men han kjeder seg fort, og begynner å pipe og vil ut etter max en halv time. Jeg er derfor veldig spent på om dette skal ende i en 5 timers gneldrekonsert... Noen tips til hva jeg kan gjøre for å holde han rolig? Vurderer å få noe medisin som gjør ham trøtt men vet ikke om man får det.... What to do? Anonymkode: 0eef9...813
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #2 Skrevet 25. november 2015 Kos med h#n mye, har du mulighet lek med H#n, Ha med deg bein eller noe lignede han kan ligge spise på, overse at han begynner å pipe og mase. Anonymkode: a4f2b...f68 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #3 Skrevet 25. november 2015 Prøv å slite ham ordentlig godt ut først, både fysisk og psykisk, og gi ham noe godt å tygge på på veien. Anonymkode: 62d4a...186 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #4 Skrevet 25. november 2015 Prøv å slite ham ordentlig godt ut først, både fysisk og psykisk, og gi ham noe godt å tygge på på veien.Anonymkode: 62d4a...186Ja den og! Anonymkode: a4f2b...f68
Gjest Honeyblossom Skrevet 25. november 2015 #5 Skrevet 25. november 2015 Gå en god tur med hunden før dere skal avgårde slik at den er god og sliten før turen og ta med noe godt den kan tygge på i buret dersom den ikke vil sove
Alice123 Skrevet 25. november 2015 #6 Skrevet 25. november 2015 Ta med godbiter for avledning, sørg for nok vann men ikke FOR mye vann slik at hunden må på do i løpet av turen (min hund drikker mye vann når han kjeder seg eller er stresset). Jeg sov med et åndkle i sengen noen netter som jeg hadde med på toget som hunden kunne ligge på. Om jeg begynne å leke/kose med hunden min på reise kaver det han bare opp. Jeg bare er helt rolig og avslappet, så pleier det å smitte over på hunden. Men det er meg og min hund, dynamikken mellom deg og din hund kjenner jeg jo ikke.Ta med håndkle og våtservietter, du vet aldri hva som kan skje på en lang reise
Sugerøret Skrevet 25. november 2015 #7 Skrevet 25. november 2015 Papir ,våtservietter.En fylt kong (gjerne fryst) Og ikke minst : Gjør hunden sliten før dere reiser.Gjerne dagen i forveien også,da pleier de værste klagerne å sove litt i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå