Gå til innhold

Hvor fort ble dere samboere?

Anbefalte innlegg

Gjest Eline ikke påloget
Skrevet

For oss tok det 1 år :-)

Ser på min venninne som har hatt fast kjæreste i 2 år nå, (vi er 33) hun "klarer ikke" å ta steget pga. dårlige forhold tidligere. :-?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Ca 1 år, men det spiller jo liten rolle hva vi sier her inne, for din venninne. Hun må jo ta det i sin takt. Så å bekymre seg for at hun ikke tar steget fult ut, bør du nok overlate til henne. :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Det tok vel 3 år før vi flyttet sammen. Men det bør nevnes at vi bodde begge hjemme hos foreldrene våre da vi ble sammen, og var ganske unge. (Dessuten var jeg så mye hos han at foreldrene hans mente at jeg var en del av husholdningen!! :ler: )

Skrevet

Det tok 14 dager før vi flyttet sammen, og vi giftet oss etter ett år.

Gjest Revenka
Skrevet

Vi ble samboere etter 1 år, og nå har vi bodd sammen i over 4 år. I love it! :P

Skrevet

Jeg flyttet inn hos han etter halvannen måned... Helt perfekt for oss! Men vi hadde kjent hverandre lenge da!:)

Skrevet

Halvannet år. Men jeg var bare 16 da vi ble sammen og vi bodde begge hos foreldrene våre - tror vi hadde flyttet sammen betydelig tidligere dersom vi f.eks hadde bodd på hver vår hybel i utgangspunktet.

Skrevet

Flyttet sammen på alvot etter ca seks måneder.

Skrevet

Offisielt flyttet vi sammen etter et år, men uoffisielt var det etter ca 3 måneder.

Skrevet

Jeg ble med han hjem første gang jeg traff ham, og dro liksom aldri tji-hi Så jeg flyttet på en måte rett inn

Skrevet

Flyttet sammen etter 9 mnd.

Skrevet

Han flyttet inn hos meg etter 3 mnd for vi tenkte vi skulle se hvordan det gikk. Nå har vi bodd sammen i tre år og vært gift en liten stund, så hittil har det gått greit...

Skrevet

Vi flyttet sammen inn i ny leilighet etter 6 1/2 mnd, men sov vel hjemme i kanskje 20-30 dager siden vi møtte hverandre. Tilbrakte fryktelig mye tid på hans 16 kvm store rom i kollektiv...

Skrevet
For oss tok det 1 år :-)

Ser på min venninne som har hatt fast kjæreste i 2 år nå, (vi er 33) hun "klarer ikke" å ta steget pga. dårlige forhold tidligere. :-?

Hva slags venninne er egentlig du? Kan hende passer det begge utmerket å være kjærester! Det er ikke alle som higer etter samboer- og ekteskap vet du!

Skrevet

Jeg flyttet offesielt inn hos han etter ca 8 mnd.Men jeg sov så og si aldri hjemme etter at vi ble sammen!

Men det betyr ikke at det trenger å være det riktige for din venninne! Hun må vel få bestemme selv hva hun synes er riktig!

Lilletrollet

Skrevet

Han flyttet vel nesten med en gang inn til meg, men sånn offisielt kjøpte vi hus og flyttet inn sammen etter tre måneder

Skrevet

Vi flyttet sammen etter litt over ett år i hvert vårt land..

Gjest Mrs. Potter
Skrevet

Han har bodd hos meg siden den dagen vi ble sammen. Vi kjøpte hus sammen etter ca 1 år. Nå har vi vært sammen i 3,5 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...