Gjest sørlendingen Skrevet 2. oktober 2004 #1 Skrevet 2. oktober 2004 Syns Kristiansand har ganske dårlig utvalg av klesbutikker, og skulle ønske jeg oftere var ute å reiste. Hvor handler du i Kristiansand? Noen favoritter?
Gjest Gjesta Skrevet 2. oktober 2004 #2 Skrevet 2. oktober 2004 Jeg må si jeg synes Kristiansand har forbedret seg de to siste årene jeg har bodd her,... Av butikker som har komt menst jeg har bodd her er: Blend, Imagine, Oasis, Blikk box, to stk til på postgården som jeg ikke husker navnet på. Match har skiftet lokale, den nye butikken virker bedre enn før. Vero Moda og Only har blitt til to butikker, som før var en samlet. Jeg handler som regel på H&M, Vero Moda og Buksesmekken. Har oppdaget at Blend har fine dongribukser til ok-pris, så jeg kommer til å bruke den butikken mer. Blikk box åpnet torsdag så jeg har bare rukket å kikke innom foreløpig, og Oasis åpnet igår så den har jeg ikke besøkt ennå, men de butikkene vet jeg at jeg kommer til å handle i i fremtiden,... (Buksesmekken kan virke som en "kjerringbutikk", men den har mange skjulte skatter,...)
blå Skrevet 2. oktober 2004 #3 Skrevet 2. oktober 2004 Jeg er bare så glad for at Benetton har kommet tilbake, bare synd at den er knøttliten, og at mesteparten er til unger. Har savna den butikken masse. Ellers liker jeg H&M i byen, de har en fin butikk i forhold til den på Sørlandssentert, som bare er rot. Pleier også å handle litt på B-young og Voice of Europe. Buksesmekken liker ikke jeg så godt, men jeg liker Natascha. En ting jeg vil savne er Kaffe på Sørlandsenteret, Jeg har ikke behov for en dobbelt så stor BikBok butikk
Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2004 #4 Skrevet 2. oktober 2004 oasis, galleri albert, hm, bohem, skotique, sand, zap... tja, det var de jeg kommer på for øyeblikket.
Miss Marple Skrevet 3. oktober 2004 #5 Skrevet 3. oktober 2004 Jeg handler stort sett på Bik Bok, Natascha, Voice of Europe, Tango, Filippa K, og gleder meg veldig til å sjekke ut Oasis i Postgården!
Gjest 1111 Skrevet 3. oktober 2004 #6 Skrevet 3. oktober 2004 Ikke mye jeg handler her lenger. skal jeg ha klær handler jeg som regel hvis jeg er i andre byer, foruten sånne standard-klær til h&m, helt enkle gensre, singletter og undertøy.
Gjest nyinnflyttet sørlending Skrevet 3. oktober 2004 #7 Skrevet 3. oktober 2004 hvor ligger Filippa K og Tango?
Gjest 1111 Skrevet 3. oktober 2004 #8 Skrevet 3. oktober 2004 hvor ligger Filippa K og Tango? Tango ligger på Slottet, i øverste etasje, ved siden av dyrebutikken.
Gjest Anonymous Skrevet 3. oktober 2004 #9 Skrevet 3. oktober 2004 filippa k selges både på zap og galleri albert
Gjest Gjesta Skrevet 3. oktober 2004 #10 Skrevet 3. oktober 2004 og Natascha? :klø: (Millenium har forresten noen fine klær, men fy så dyrt,...)
Miss Marple Skrevet 4. oktober 2004 #11 Skrevet 4. oktober 2004 Natascha ligger rett ved Birting, i Tollbodgata (der alle bussene kjører forbi) Du tar til høyre rett før McDonalds og JC, når du er på vi ned Markens. Mye fint der...
Gjest Gjesta Skrevet 4. oktober 2004 #12 Skrevet 4. oktober 2004 Aha....da vet jeg hvilken butikk det er. Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå