minister-mio Skrevet 25. november 2015 #1 Skrevet 25. november 2015 Jeg forsøker å fylle ut dette skjemaet: http://www.signform.no/dss/statlige-blanketter?view=form&id=937Når man skal fylle ut tidspunkt for vigselen, hvor spesifikk må man være? Vi har ikke satt noen dato, men gifter oss i løpet av de fire månedene etter vi får prøvingsattesten.Vil vi få den godkjent hvis vi f. eks bare skriver 2016 i tidspunkt for vigsel? Eller må det være en bestemt dato?
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #2 Skrevet 25. november 2015 Jeg tror du skal ha dato klart. Anonymkode: a2120...db6 1
Christa_j Skrevet 6. desember 2015 #3 Skrevet 6. desember 2015 Trenger ikke å ha dato klart, men hvis du vet ca måned så kan det fremskynde prosessen litt. De prioriterer dem som skal gifte seg i nærmeste fremtid. Vi sendte søknad inn for 7 dager siden, fikk den tilbake i posten i går. Skal gifte oss om 4 uker. P.S. Leverte den selv og fikk en der til å gå gjennom den med oss slik at ikke noe dokumentasjon manglet.
Rosa Sitron Skrevet 7. desember 2015 #4 Skrevet 7. desember 2015 Trenger ikke å ha dato klart, men hvis du vet ca måned så kan det fremskynde prosessen litt. De prioriterer dem som skal gifte seg i nærmeste fremtid. Vi sendte søknad inn for 7 dager siden, fikk den tilbake i posten i går. Skal gifte oss om 4 uker. P.S. Leverte den selv og fikk en der til å gå gjennom den med oss slik at ikke noe dokumentasjon manglet. Oi, det hadde ikke jeg turt. Har fått beskjed om at du må beregne i allefall 6 uker fra du sender inn til du kan gifte deg. Men bra det gikk bra for dere (og det er jo ikke høysesong, så kanskje ikke like stress med de ukene)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå