Gå til innhold

Til menn (spm ang onani)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har noen spørsmål jeg gjerne vil at dere skal svare så oppriktig som dere klarer på. 

1. Hvor ofte onanerer du?

2. Hvor gammel er du?

3. Er du i et forhold? Hvis ja, hvor ofte har dere samleie? 

4. Når du onanerer: gjør du det fordi du må eller gjør du det bare for å gjøre det?

Grunnen til at jeg spør er fordi mannen min har sagt at han onanerer kun når han absolutt må (det blir når han da er bortreist en del dager. Vi har samleie hver dag ellers) fordi han ikke synes det er så kjempegodt og lurer på hva som er vanlig blant mennene her inne.

Anonymkode: ee59e...895

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca 1 gang i uka.

Er 28 år.

Har samboer, samleie ca 1 gang i uka.

Onanerer fordi jeg er nøden, sexlivet med samboer har vært litt dødt etter 2 fødsler.

Skrevet

1: 2-3 ganger i uken

2: 39år

3: ja, ca. 2 ganger i uken

4: Føler behovet, minker "stress" i kroppen (vanskelig å forklare), orgasme med sex og orgasme med onani er ikke helt det samme fører jeg.

Anonymkode: 23327...c71

Skrevet

1: 2-3 ganger i uken

2: 39år

3: ja, ca. 2 ganger i uken

4: Føler behovet, minker "stress" i kroppen (vanskelig å forklare), orgasme med sex og orgasme med onani er ikke helt det samme fører jeg.

Er orgasmen ved sex bedre? :-) har hørt at når man får orgasme ved sex blir man mer "utladet" og det tar lenger tid før man blir kåt igjen.. Og selvfølgelig er den sterkere fordi den blir "klemt" i et underliv.. Stemmer dette?

Anonymkode: 0ccf2...693

Skrevet

Som singel onanener jeg vel 1-2 ganger i uka. Noe oftere hvis jeg er i et forhold.

Anonymkode: 884b6...49d

Gjest lipgloss
Skrevet

1. onanerer hver dag 1-2 ganger daglig

2. 43 år

3. ca 2 ganger i uka blir som regel fredag og lørdag

4. Føler behovet

Skrevet

1. Kanskje annenhver dag i snitt, mere når jeg er borte i forbindelse med jobb, sjeldnere når jeg er hjemme

2. Litt over 50..

3. 2-4 ganger i uka når jeg er hjemme på fri

4. Avspenning, lettere å sovne, kåte tanker

Og til spørsmålet fra en AB litt lenger opp, så kan det variere veldig hvilken orgasme som er best og sterkest. Å komme inni dama gir ikke nødvendigvis den sterkeste orgasmen. Det er helt avhengig av tenningsgrad, dagsform osv. 

Anonymkode: 112e4...ce0

Skrevet

Jeg har noen spørsmål jeg gjerne vil at dere skal svare så oppriktig som dere klarer på. 

2. Hvor gammel er du?

4. Når du onanerer: gjør du det fordi du må eller gjør du det bare for å gjøre det?

Grunnen til at jeg spør er fordi mannen min har sagt at han onanerer kun når han absolutt må (det blir når han da er bortreist en del dager. Vi har samleie hver dag ellers) fordi han ikke synes det er så kjempegodt og lurer på hva som er vanlig blant mennene her inne.

1. Det varierer, alt fra 1 til 8-9 ganger i uken.

2. 39

3. Er gift. Er inne i en periode uten særlig mye sex. Onanerer uansett like mye nå som jeg gjør når jeg har sex.

4. Gjør det fordi jeg liker det, det er avslappende og godt med en kjappis med seg selv. 

Anonymkode: 0d7ef...047

Skrevet

1: 1-3 ganger daglig

2: 32

3: Vært med samme dame siden 18-års alder, så for øyeblikket har vi sex 1-2 ganger i uka.

4:Har et stort behov for å "tømme" meg. Føler meg mere lykkeligere og tilfreds, så er det så deilig med orgasme.:)

Anonymkode: 23fa6...221

• Liker 1
Skrevet

1: 1-10 ganger i uka.

2: 33

3: Har samboer (vært sammen 11 år), 1 gang i uka

4: Fordi jeg er kåt, har lyst, tilfredsstillende følelse i kroppen etterpå

Anonymkode: eb2a9...ccc

Skrevet

Anonymkode: 5c613...786

Skrevet

Er orgasmen ved sex bedre? :-) har hørt at når man får orgasme ved sex blir man mer "utladet" og det tar lenger tid før man blir kåt igjen.. Og selvfølgelig er den sterkere fordi den blir "klemt" i et underliv.. Stemmer dette?

Jeg tror jeg vil si at de beste orgasmene er da det ikke skjer så my annet, feks. hvis man jokker på i vill fart i en "slitsom" stilling så blir orgasmen litt "borte" i allt det andre, så de beste er kanskje når man ligger på rygg og bare nyter det man får.

Skrevet

Jeg tror jeg vil si at de beste orgasmene er da det ikke skjer så my annet, feks. hvis man jokker på i vill fart i en "slitsom" stilling så blir orgasmen litt "borte" i allt det andre, så de beste er kanskje når man ligger på rygg og bare nyter det man får.

Den ser jeg faktisk! Har også hørt om gutter som sier de får de beste orgasmene når de bruker hele kroppen.. Man er virkelig forkjellige :-D

Skrevet

2. Hvor gammel er du?

1. ca 4-5 ganger i uka

2. 50

3. Ja, mellom 2-3 ganger i uka

4. I praksis er det noe jeg må.

Skrevet

2. Hvor gammel er du?

1. 1-2 om dagen

2. 32

3. Nei. I forhold onarerer jeg de dagene det ikke er sex.

4. Fordi jeg er kåt.

Anonymkode: a0e78...1b4

Skrevet

1. Omtrent 2 ganger i måneden.

2. 23.

3. Er gift. Kanskje 3 ganger i uka, det varierer etter humøret og lysten til begge to.

4. Jeg gjør det egentlig bare når jeg venter på at kona skal komme til sengs, og jeg har lyst på sex og jeg synes hun bruker for lang tid på badet. Klarer rett og slett ikke å holde meg.

Anonymkode: 8361d...f2f

Skrevet

2. Hvor gammel er du?

1. En til tre ganger i uken.

2. 39

3. Ja i forhold, og samleie ca to ganger i uken

4. Onanerer fordi jeg er kåt. Hvis jeg er i en periode med mye sex onanerer jeg ikke i det hele tatt.

Anonymkode: d0b7d...a9e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...