AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #1 Skrevet 25. november 2015 Mannen min er 45, og ønsker seg ingenting (!). Han har allerede alt av tekniske ting han trenger, han trenger ikke klær.. Han bruker ikke klokke/smykker. Jeg er helt tom for idéer! Det kunne ev. vært en opplevelse eller lignende.. men hva? Har et budsjett på sånn opptil 3000kr ca.Hjelp noen? Anonymkode: 75bed...e5a
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #2 Skrevet 25. november 2015 En opplevelse dere begge to kan gjøre Ta med ut på resturang og så på en bar?En weekend tur eller lignende (behøver ikke å være i utlandet) Anonymkode: 97ee6...85c
I Grosny Skrevet 25. november 2015 #3 Skrevet 25. november 2015 (endret) Sherrytype Whisky: Auchentoshan three wood ca 630 krVaniljeeikwhisky: The Glenlivet Nadurra 609 krRøyk og myr Whisky: Ardbeg Corryvreckan ca 850 kr?Klassisk Speyside: Balvennie Double Wood.ca 570 kr?God blended Irsk med sherryavslutning: Bushmill Black Bush ca 430 krSum: ca 3100 kroner. Dette er en pakke jeg ville blitt veldig glad for !!! Endret 25. november 2015 av I Grosny
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #4 Skrevet 25. november 2015 Weekendtur til sverige, danmark, polen, latvia osv. Overnatting på spahotell. Gavekort på massasje. Konsertbilletter. Billetter til humorshow eller lignende. Billett til fotballkamp (enten i Norge eller England). Ølsmaking. Sjekk ut youwish.no og plott inn ditt fylke! Så får du opp mange gode forslag Anonymkode: f48eb...8cb 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #5 Skrevet 25. november 2015 Hva slags person er han/dere da? Er dere sofagriser eller av den litt mer aktive sorten?Tur til Svalbard ville i hvert fall vært noe som skiller seg ut.http://www.spitsbergentravel.no/om-spitsbergen-travel/om-spitsbergen-travel/gavekort/ Anonymkode: a850d...b69
Lou Salome Skrevet 25. november 2015 #6 Skrevet 25. november 2015 En pen, mørkeblå genser i den beste kvaliteten du har råd til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå