Brunhilde Skrevet 2. oktober 2004 #1 Del Skrevet 2. oktober 2004 I dag hentet vi katt hos Dyrebeskyttelsen. Se her så søt han er! Det er en huskatt, men noen rasetrekk har den, jeg kan bare ikke komme på hvilke rase det er. Kan noen hjelpe? Poter og hale er akkurat samme farge som masken. Nå skal han bare bli kjent med og venner med hunden, så tenker jeg vi skal få det gøy her i huset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. oktober 2004 #2 Del Skrevet 2. oktober 2004 Sååå fin!! Nå fikk jeg nesten lyst på pus igjen.. Det er jo så kos, og så er de så fine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2004 #3 Del Skrevet 2. oktober 2004 Gratulerer med ny pus! Den var nydelig! Lurer på om det ikke er litt siameser i den? Det var i alle fall det første som slo meg da jeg så den. Flott at du hentet den hos Dyrebeskyttelsen. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 2. oktober 2004 #4 Del Skrevet 2. oktober 2004 For en nydelig katt. gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 2. oktober 2004 Ja, det å hente katt hos Dyrebeskyttelsen er en god ting. Man betaler kr. 200,- for en kattunge, får 25% rabatt på kastrering/sterilisering og har 3 uker returrett. Kastrert hannkatt koster kr. 400,- og sterilisert hunnkatt kr. 600,- Da vi var og hentet i dag ble 3 katter hentet i løpet av 15 minutter! Jo, mulig det er siameser det er et snev av - det viktigste er at den er frisk og rask, og det er den virkelig! Den har hatt det veldig godt i forhjemmet sitt, det er helt sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2004 #6 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jo, mulig det er siameser det er et snev av - det viktigste er at den er frisk og rask, Du er en god katteeier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 2. oktober 2004 For en nydelig katt. gratulerer! Takk Mylian, men du har nå en søt liten tabbypus du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 2. oktober 2004 #8 Del Skrevet 2. oktober 2004 Nydelig pus! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. oktober 2004 #9 Del Skrevet 2. oktober 2004 Herlig liten pus! Gratulerer! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xavia Skrevet 2. oktober 2004 #10 Del Skrevet 2. oktober 2004 Det var en utrolig vakker liten katt. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter #11 Del Skrevet 2. oktober 2004 Det var en utrolig vakker liten katt. :D Takker og bukker. At noen skryter av dyrene er nesten like godt som om de skryter av ungene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eir Skrevet 2. oktober 2004 #12 Del Skrevet 2. oktober 2004 Jeg synes han ligner mer på Burmeser, trodde først det var en rasekatt jeg. Burmeseren stammer bla fra Siameser, så de ligner jo litt. Siameseren har litt sært gemytt da, vet ikke om de har merket noen slike tendenser hos han enda? Bla mjauer de ikke, og de er veldig egenrådige, selv til katter å være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 2. oktober 2004 Forfatter #13 Del Skrevet 2. oktober 2004 Foreløpig virker han veldig OK. Bortsett fra at han er litt betenkt i forhold til den merkelige katten som logrer og bjeffer så har han slått seg til ro. Mjauer bare litt og virker ikke sær. Nå ligger han ved siden av tastaturet og halvsover. Han har utforsket huset - men bare når hunden er langt uenfor rekkevidde. Ellers er skulderen et godt sted å være, både når jeg sitter og når jeg lager mat... Hadde det ikke vært for søskenene som er to sorte og en bruntabby så ville jeg også trodd han var rasekatt, men huskatt er mer enn godt nok for meg, ihvertfall en så søt en... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 2. oktober 2004 #14 Del Skrevet 2. oktober 2004 Han var kjempe søt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 2. oktober 2004 #15 Del Skrevet 2. oktober 2004 Så skjønn. Gratulerer med ny pus! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå