AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #1 Skrevet 25. november 2015 hva skjedde med dine venner etter at du fikk barn? Er de der? Ønsker de også kontakt med dine barn? Fikk du barn før eller etter dine andre venner? Anonymkode: 33429...942
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #2 Skrevet 25. november 2015 Jeg var først ute i venninneflokken med å få barn. Vi er 25/26 gamle alle sammen. De to som står meg nærmest har jeg daglig kontakt med (felles-meldinger, på insta, snap osv). Så vi er veldig flink til å holde kontakten, selv når en av dem bor i et annet land. Og de er interessert i barnet mitt også. Nå skal det sies at de er veldig glad i barn begge to og vant med barn fra familie/jobbsammenheng. Holder jevnlig kontakt med resten av gjengen også, vi prøver å møtes et par ganger i måneden. Da forsøker vi å samle alle sammen. Forøvrig er en i gjengen mindre interessert i barn og mener de ødelegger alt som er gøy her i livet...... men hun om det. Det er jo ikke alltid jeg kan være med på alt de andre uten barn foretar seg, men det er jo forståelig for alle parter. Anonymkode: 9fb11...eea
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #3 Skrevet 25. november 2015 Jeg har beholdt mange av mine gamle venner, men barna er ikke en del av den sosiale settingen. Vi møtes på kveldstid, eller går ut og tar en øl i helgene, og lar mennene passe barna. Det hender i ny og ne at jeg ser noen av dem med barna på dagtid i helgene, men vi har alle barn i forskjellig alder, og det er ikke noe naturlig samlingspunkt som er aktuelt for alle. Anonymkode: 7ca5a...ef4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå