Gå til innhold

Scrapbooking! :D


Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg driver litt med det, men har ikke så mye tid til overs for tiden.. :roll:

Å så blir det jo ganske så dyrt etter hvert.

Men kjekt er det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, litt dyrt er det jo, men så kan man også lage fine, personlige gaver og kort, ikke sant? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Det er kjempemoro. Startet med det for noen måneder siden og har snart fylt et album allerede.

Har lagt ut mange av sidene mine i det forumet her

Dyrt blir det, men det er virkelig verdt det for det er kjempegøy, og albumene blir så fine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke: hvorfor blir det så dyrt da? Er ikke noe av poenget at man kan tage hva man haver og lage noe nytt ut av det?

Jeg laget invitasjoner til juleverksted nylig og klipte ut juletrær av en mandelpotetpose (fine lyse- og mørkegrønne striper) og av en peppermynte-te-pose. Man trenger da ikke bruke spesialpapir og slikt? Eller er jeg helt ute på bærtur nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort trenger ikke bli dyre nei, men det er viktig å bruke syrefrie ting når du skal lage album. Bildene blir ødelagte av syren som finnes i mange papirer. Dessuten er det jo så mye fint man bare måååå ha :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det har en tendens til å bli dyrt.

Særlig fordi det er ting man bare MÅÅ ha- og når man har fått det -må man bare ha enda mer.

Så bruker jeg bare syrefritt papir- som jeg kjøper på scrappe-nettbutikker- og det er ganske dyrt. Vil at de sidene jeg skal lage skal holde seg.

Men så er det jo en vanvittig artig hooby og alt koster.. Så dette er jo noe som varer "evig" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal til USA i november og gleder meg veldig til å kjøpe BILLIG scrapbooking-utstyr. Er ingen dreven scrapper, men gøy er det :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal til USA i november og gleder meg veldig til å kjøpe BILLIG scrapbooking-utstyr. Er ingen dreven scrapper, men gøy er det :).

Kan eg få bli med??

E nemlig veldig mykje utstyr eg har lysst på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også så vidt begynt.

Har gått en kurs og har laget to LO'er jeg er nesten ferdig med.

Trenger fremdeles å kjøpe inn litt papir...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...