Gå til innhold

Hvilken brus foretrekker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg drikker Coca Cola hver eneste dag og svært sjelden noe annet. Light brus rører jeg aldri.

Anonymkode: 641dc...1e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drikker av prinsipp ikke noe fra Coca-Cola Company fordi selskapet er "onde" og ødelegger drikkevannet til mange folk i andre land. Sjefen for Nestea (som eies av coca-cola) har til og med gått ut og sagt at "vann er ikke en menneskerett"  når de har blitt konfrontert med dette.

Når jeg drikker brus drikker jeg somregel pepsi max da jeg synes den smaker best.

Ville forøvrig vært forsiktig med å drikke sukkerholdig brus hver dag, både pga. helsen og tennene.

Anonymkode: 1daf0...d64

• Liker 2
  • 4 uker senere...
Gjest Emma Sophie
Skrevet

Drikker ikke light brus, det smaker ikke godt. Foretrekker dr.pepper, det er digg brus.

Skrevet

Cola!

Noen ganger fanta, urge og pepsi max

Gjest Raindrops
Skrevet

Kjøper sjeldent brus, liker ikke kullsyre og synes det smaker veldig søtt, men hvis jeg kjøper er det Oscar Sylte. Lettbrus drikker jeg aldri, det smaker bare rart.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Coca Cola. The one and only! :opplyser:

Skrevet

Irn Bru eller cola

Drikker sjelden brus da.

Skrevet

Pepsi max 

Noen ganger cola ,men det kjennes så seigt ut i munnen ,pepsi max er så mye friskere og slukker tørsten.

Skrevet

Cola zero, grans sukkerfrie cola, cola light, pepsi max, solo super. Litt etter hva som er på salg. Pepsi max har det blitt mindre av siden de totalt håpløse nye flaskene kom på markedet.

Anonymkode: 50ee4...fa8

• Liker 1
Skrevet

Vanlig coca cola, det er det beste. Cola zero når jeg ikke vil ta helt av med sukker. Solo er også veldig digg

Skrevet

Coca cola Light og Zero, First Price cola free, Grans cola X. 

Skrevet

Pepsi max. 

Anonymkode: aedc4...e39

Skrevet

:rodmer: Jeg blir aldri lei av" Oskar Syltes lett-pærebrus"...men jeg finner den ikke i salg her omkring lengre.  :( 

light_og_vanlig.png

• Liker 1
Skrevet

:rodmer: Jeg blir aldri lei av" Oskar Syltes lett-pærebrus"...men jeg finner den ikke i salg her omkring lengre.  :( 

light_og_vanlig.png

Hvor bor du?

Anonymkode: d7190...9d9

Skrevet

Pepsi max <3

Anonymkode: d7190...9d9

Skrevet

;) Ja det er jo det store spørsmålet da AB 9d9...men den selges i alle fall ikke her.  

Skrevet

Se kallenavn.

Jeg diskriminerer ikke. 

Skrevet

Cola vanilla zero eller cola zero.

Anonymkode: 7808e...c0a

Skrevet

Velger som regel billigbrus til helgen. Om jeg kan velge fritt, så er det den med den merkeligste fargen som er førstevalget. Gleder meg til Tropo kommer igjen en gang etter nyttår. Ellers er Oscar Sylte aller best og oppfyller som regel "merkeligste fargen"-kravet.

Skrevet

Velger som regel billigbrus til helgen. Om jeg kan velge fritt, så er det den med den merkeligste fargen som er førstevalget. Gleder meg til Tropo kommer igjen en gang etter nyttår. Ellers er Oscar Sylte aller best og oppfyller som regel "merkeligste fargen"-kravet.

Liker hvordan du tenker! Jo rarere, jo bedre :laugh:

Selv foretrekker jeg Mozell light og noen ganger pepsi max. Cola om jeg har drukket litt for mye øl eller vin dagen før.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...