Rannva Skrevet 2. oktober 2004 #1 Skrevet 2. oktober 2004 Jeg prøver å få vesla (7,5 uker) til å venne seg til å spise av flaske, men det er helt umulig. Det er jo ikke nødvendig, men kan jo være praktisk om jeg kan pumpe meg og gå ut en tur, mens sambo har henne. Nå har jeg prøvd flere ganger, men hun bare slikker litt på flaska. Ellers sutter hun hardt på alt hun får i munnen, enten det er fingrer eller leker. Men ikke flaska. Har prøvd å klemme ut litt melk så hun kjenner smaken, men det nytter ikke. :klø: Noen som har tips?
Gjest Qlio Skrevet 2. oktober 2004 #2 Skrevet 2. oktober 2004 Pump ut melk, og la samboeren prøve. Viktig at du da er ute av huset, da små bebiser kjenner lukten av mors pupper. De fleste bruker da å ta flaska når de blir sultne.
LilleMy Skrevet 2. oktober 2004 #3 Skrevet 2. oktober 2004 Jepp, la pappa'n prøve, og vent til barnet er ordentlig sulten.... Smokk kan også være en god "øvelse".
Letti Skrevet 2. oktober 2004 #4 Skrevet 2. oktober 2004 Evnt kan du prøve andre flaskesmokker. Mine gutter vil kun ha NUK smokker, de som er "formet" som en pupp.
Cilla Skrevet 3. oktober 2004 #5 Skrevet 3. oktober 2004 Evnt kan du prøve andre flaskesmokker. Mine gutter vil kun ha NUK smokker, de som er "formet" som en pupp. Signerer denne, vi hadde bare Avent flasker, de var ikke brukendes selv om mor var 1 mil unna.........
Rannva Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter #6 Skrevet 3. oktober 2004 Takker og bukker for tips. Håper det blir sving på sakene nå.
Naima Skrevet 3. oktober 2004 #7 Skrevet 3. oktober 2004 min datter tok bare MAM flaskesmokker fordi at jeg brukte ammeskjold og da var ikke puppe følelsen det samme som uten og da var MAM det eneste som dugde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå