AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #1 Skrevet 24. november 2015 Merker dere kvinner om vi menn blir nervøs rundt dere? Og hvordan ?- Mann 22 Anonymkode: 1a830...5a0
Gjest gjestvest Skrevet 24. november 2015 #2 Skrevet 24. november 2015 (endret) Ja. Talemåte, kroppsspråk, øyebevegelser, smiler kanskje oftere... Endret 24. november 2015 av gjestvest
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #5 Skrevet 24. november 2015 Ja, jeg merker endringer i kroppspråk og tale veldig fort. Anonymkode: fcadf...aaf
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #6 Skrevet 24. november 2015 Ja, men jeg syns ikke det er noe negativt.Eksempler på tegn jeg har merket:- Flakker med blikket- Vet ikke hvor h*n skal gjøre av hendene. Stryker gjerne i håret, tar hendene i kors og så ikke i kors, eller endrer posisjon på de ofte- Stemmen kan bli lavere eller ujevn- Rødming eller endring av farge i fjeset- Halvkleine glis eller smil som lett forsvinnerSyns ikke dette er noe negativt, jeg liker å se at min tilstedeværelse påvirker. Anonymkode: bc007...502 7
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #7 Skrevet 24. november 2015 Noen kan se det, andre ser det ikke. Noen er lette å lese, andre er vanskelig å lese.Jeg var dødsnervøs på min første date med en jente, men når jeg nevnte at jeg hadde vært det (betydelige antall dater senere) ble hun så overrasket, fordi jeg hadde virket så rolig og selvsikker. Anonymkode: 7dc88...022 3
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #8 Skrevet 24. november 2015 Okey, så dere merker det da med andre ord.Neste spørsmål: Hvordan kan vi menn som blir nervøs unngå å bli nervøs ? Anonymkode: 1a830...5a0
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #9 Skrevet 24. november 2015 Nervøsitet er en normal forsvarsmekanisme, og om man blir nervøs er det vanskelig å skjule det. Du kan "øve" på å ikke bli nervøs med meditasjon og andre øvelser. Søk på videoer mot angst på YouTube.Har du dårlig tid, er bedøvende midler det eneste som funker. Det er vel ikke lovlig for meg å anbefale noe særlig her, men alkohol er lovlig og det hjelper mot nervøsitet. F.eks. en liten enhet før møtet vil hjelpe, bare ikke drikk deg drita. Når du har kommet over den første "kneika" med ei jente, vil nervøsiteten uansett gradvis forsvinne etterhvert som dere blir bedre kjent. Midler kan hjelpe mot den første kleine kneika, men dersom du ikke vil ta noe slikt så får du bare leve med det. Anonymkode: bc007...502 1
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #10 Skrevet 24. november 2015 Oppsummert: Meditasjon o.l. virker på langt sikt, mens alkohol og andre liknende midler med samme effekt hjelper "der og da". Over tid vil det gå over. Som sagt er dette noe jeg liker med menn, så om du ikke vil ta øvelser eller ruse deg, så er det bare å kjøre på med nervøsitet. Kan fort bli et pluss i margen.Selv bruker jeg et harmløst, men ulovlig middel i situasjoner hvor jeg virkelig ikke vil være. Den løsningen du liker best, er den beste for deg. Anonymkode: bc007...502
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #11 Skrevet 24. november 2015 Så dere damer finner det attraktivt når menn blir nervøs rundt dere? Anonymkode: 1a830...5a0 3 1
wintergirl Skrevet 25. november 2015 #12 Skrevet 25. november 2015 Hvis jeg liker han også, så er det positivt 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #13 Skrevet 25. november 2015 Ja, flakker veldig med blikket, blir anspent og evn rastløs (ser rundt på alt mulig, tripper frem og tilbake med bena, står å kaster mynt eller noe med hendene) , småstamming, smil som ikke ser ut om "vanlige" smil hehe og en litt synlig utrykkelse av håpløshet. Er ihvertfall sånn noen av mennene som har vært forelsket i meg, og ikke helt visst om jeg er like forelsket i de, har oppført seg. Veldig sjarmerende på et vis, fordi det viser hvor utrolig mye han liker meg Jeg blir også selv helt mongis når jeg er skikkelig forelska. Tenker jo selv at det ødelegger alt, men samtidig bør den andre parten huske på at det er nettopp sånn oppførsel som beviser genuin interesse. Anonymkode: f7e32...9b2
WubWub Skrevet 25. november 2015 #14 Skrevet 25. november 2015 Ja, flakker veldig med blikket, blir anspent og evn rastløs (ser rundt på alt mulig, tripper frem og tilbake med bena, står å kaster mynt eller noe med hendene) , småstamming, smil som ikke ser ut om "vanlige" smil hehe og en litt synlig utrykkelse av håpløshet. Er ihvertfall sånn noen av mennene som har vært forelsket i meg, og ikke helt visst om jeg er like forelsket i de, har oppført seg. Veldig sjarmerende på et vis, fordi det viser hvor utrolig mye han liker meg Jeg blir også selv helt mongis når jeg er skikkelig forelska. Tenker jo selv at det ødelegger alt, men samtidig bør den andre parten huske på at det er nettopp sånn oppførsel som beviser genuin interesse. Anonymkode: f7e32...9b2Så dette er sagt kan disse tingene også være symptomer på sosial fobi og ikke nødvendigvis en forelskelse 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #15 Skrevet 25. november 2015 Så dette er sagt kan disse tingene også være symptomer på sosial fobi og ikke nødvendigvis en forelskelse Ja, det vet jeg- men man merker det når det er karakterer som ellers er helt avslappet med alle og med meg over lang tid, frem til de får følelser for meg og denne oppførselen kommer frem først da. Anonymkode: f7e32...9b2 2
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #16 Skrevet 25. november 2015 Interessant!! Anonymkode: 1a830...5a0
Betty Blue Skrevet 30. november 2015 #17 Skrevet 30. november 2015 (endret) Ja, men jeg syns ikke det er noe negativt.Eksempler på tegn jeg har merket:- Flakker med blikket- Vet ikke hvor h*n skal gjøre av hendene. Stryker gjerne i håret, tar hendene i kors og så ikke i kors, eller endrer posisjon på de ofte- Stemmen kan bli lavere eller ujevn- Rødming eller endring av farge i fjeset- Halvkleine glis eller smil som lett forsvinnerSyns ikke dette er noe negativt, jeg liker å se at min tilstedeværelse påvirker. Anonymkode: bc007...502Ja, det merkes ;). Støtter det som er nevnt over. Endret 30. november 2015 av Betty Blue
Betty Blue Skrevet 30. november 2015 #18 Skrevet 30. november 2015 Så dere damer finner det attraktivt når menn blir nervøs rundt dere? Anonymkode: 1a830...5a0Det kan være litt sjarmerende på en første date ja
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #19 Skrevet 30. november 2015 Ja. Var nylig på en date hvor han fiklet med knappene på skjorten hele tiden. Jeg er ellers dårlig på å lese kroppsspråk, men han var IKKE vanskelig å lese Anonymkode: 31f34...482 1
AnonymBruker Skrevet 30. november 2015 #20 Skrevet 30. november 2015 Ja. Var nylig på en date hvor han fiklet med knappene på skjorten hele tiden. Jeg er ellers dårlig på å lese kroppsspråk, men han var IKKE vanskelig å lese Anonymkode: 31f34...482Haha! 👍 Anonymkode: 1a830...5a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå