Oppsi Skrevet 24. november 2015 #1 Skrevet 24. november 2015 Her er casen.. Matchet med en fyr på tinder for en stund siden. Dette er en venn av venner, så jeg har alltid vist hvem han er. Har møttes på fest flere ganger osv.. Men aldri snakket ordentlig med han før vi matchet. Derrifra har det gått masse i snapchat, og nå i helgen var jeg på besøk hos han. Kvelden var kjempekoslig med film og masse prat. Endte opp med og ha sex.... Etter sex, som forøvrig var helt fantastisk bra.. Ble vi sittende på stuen en stund før han plutselig sier at han må huske å stille vekkerklokken til dagen etter. Dette tolket jeg som et hint, og sa "du må jo bare jagge meg hjem" 😊 Han svarte med "hehe, alt til sin tid" 😊 Det endte med at jeg dro hjem, da jeg ikke følte det falt seg naturlig å overnatte. Han fulgte meg ikke ut, så jeg ga han et kyss og dro. Sendte han en mld dagen etter om at jeg synes kvelden var koslig. Her fikk jeg " ja, det var nå det😊". Så jeg tok steget og la han til som venn på facebook. Siden vi har masse felles venner ser jeg jo at han kommenterer og liker diverse ting på facebool, men han godtar meg ikke som venn. Men han svarer på alt av snaps jeg sender/legger på story. Jeg synes han er fryktlig vanskelig og tolke...? Noen som har noen innspill?
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #2 Skrevet 24. november 2015 1. Han er ikke interessert 2. Han er interessert, men vil ikke at deres felles venner skal se at dere blir venner på Facebook (-og dermed stille spørsmål om hvorfor det skjer nå?) Anonymkode: da7a7...675
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #3 Skrevet 25. november 2015 Oi. Det høres jo ut som om at han kanskje er litt usikker? Hvor gammel er han? Ville gitt det litt tid, kanskje la han ta insj neste gang? Så får du den bekreftelsen på at han liker deg? 😊 Anonymkode: 3095e...8aa
Oppsi Skrevet 25. november 2015 Forfatter #4 Skrevet 25. november 2015 Hmm.. Ja kanskje. Jeg aner virkelig hvir jeg har han. Han er forøvrig 31, og jeg er 23. Hadde liksom vært så utrolig greit å få en liten pekepinn på hva han tenker om dette. Selv er jeg typen som hater dette med og gå rundt grøten. Liker jeg noen, så sier jeg det rett ut. Ærlighet varer lengst. 🙈😎
Sommergal Skrevet 25. november 2015 #5 Skrevet 25. november 2015 Helt ærlig, det virker ikke som om han er interessert. Muligens ute etter sex. Dropp hele fyren.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #6 Skrevet 25. november 2015 Oi oi. Her er det et par tre ting som ville fått meg til å tenke at han ikke er interessert. Kunne ikke falt meg inn å legge han til på facebook så lunken han allerede virka da du stakk den kvelden.... Anonymkode: 69dc4...33b
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #7 Skrevet 25. november 2015 Ut i fra det du skriver, så virker han jo litt både og. Kanskje du skulle spurt rett ut hva han tenker? Uten og bli for intens selvfølgelig. Dere skal vell ikke gifte dere neste uke? 😏😎 Anonymkode: 3095e...8aa
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #8 Skrevet 25. november 2015 Han er neppe interessert i noe annet enn å få deg til sengs, og det har han greid Anonymkode: f5c61...998
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå