Gå til innhold

Trekant

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ser den, men jeg skjønner ikke at du klarer å ha sex med noen andre sammen med mannen din. Jeg hadde følt at det hadde mistet det spesielle intime jeg og han har. 

Anonymkode: f8b67...9de

Synes vi bare blir mer styrket av det egentlig :) 

Har noe spesielt med han, massevis av kjemi og følelser, og han vil alltid være min nr 1, uansett hvem vi har oss med! Med tredje person er det kun seksuell kjemi inntil en viss grad og sex det handler om :) 

Anonymkode: d6974...dfe

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har noe spesielt med han, massevis av kjemi og følelser, og han vil alltid være min nr 1, uansett hvem vi har oss med! Med tredje person er det kun seksuell kjemi inntil en viss grad og sex det handler om :) 

Men det ligger en risiko i det. Vær på vakt. Husker jeg leste en tråd her om en mann som hadde sex med dama si og ei venninne av henne. Etter trekanten klarte ikke mannen slutte å tenke på denne venninna. Dama hans skjø nte det med en gang, hun angret på at hun var med. Tror det ble brudd imellom dem.

• Liker 1
Skrevet

Tror jeg misforstod litt hva du mente :) for vår del, så er det bare pirrende og ha med en til mann.. Begge blir kåte av å tenke på det, og begge liker det, og begge nyter opplevelsen max underveis den ene og andre gangen vi har trekant, også har vi "vanlig" god sex, med masse følelser og intimitet alle de andre gangene :) 

• Liker 1
Skrevet

Men det ligger en risiko i det. Vær på vakt. Husker jeg leste en tråd her om en mann som hadde sex med dama si og ei venninne av henne. Etter trekanten klarte ikke mannen slutte å tenke på denne venninna. Dama hans skjø nte det med en gang, hun angret på at hun var med. Tror det ble brudd imellom dem.

Ligger såklart en risiko i det, og det er ikke for alle. 

I utgangspunktet er det en dårlig ide å ha det med noen man kjenner tror jeg, for vår del er det en vi kun snapper litt med, og treffer ilag :) og sålenge man gjør det -kun- for sex, og har ett fint sexliv utenom så er man noenlunde safe.. Man må ha grenser og kjenne på egne følelser underveis og avslutte alt om man kjenner man begynner å få tanker/følelser man ikke burde hatt :)  

Skrevet (endret)

I 9 av 10 tilfeller et minne du kunne vært foruten. Ukomfortabelt, stressende og forvirrende.

Men det kan være ganske gøy (i ettertid) hvis stemningen er riktig. Nervøsitet i forkant er ikke et godt utgangspunkt. Trekant er ikke noe du skal presse deg til...

Endret av sondr
Skrevet

Ligger såklart en risiko i det, og det er ikke for alle. 

I utgangspunktet er det en dårlig ide å ha det med noen man kjenner tror jeg, for vår del er det en vi kun snapper litt med, og treffer ilag :) og sålenge man gjør det -kun- for sex, og har ett fint sexliv utenom så er man noenlunde safe.. Man må ha grenser og kjenne på egne følelser underveis og avslutte alt om man kjenner man begynner å få tanker/følelser man ikke burde hatt :)  

her sier du noe essensielt : "så lenge man gjør -det-kun-for-sex". Problemet er at man ikke alltid vet hvordan man vil føle det etter en trekant, hvilke følelser som kan oppstå, og du eller han kan jo møte noen dere får en spesiell kjemi med. Jeg har aldri skjønt hvorfor noen må ha andre inn i sitt sexliv for å "krydre sexlivet". Men det er som du sier, ikke for alle.

• Liker 1
Skrevet

Mente å si at : "å gjøre-det-kun-for-sex", kan blie til noe annet. Vi er bare mennesker, man vet aldri hvilke følelser man kan få for noen, og i dette tilfellet, er man i en svært sårbar situasjon. Samme med de som går inn i forhold med tanke på at det kun skal være sex. Så lurer de seg selv fordi de plutselig har fått følelser...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...