AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #1 Del Skrevet 24. november 2015 Jeg har lyst på en jobb i restaurantbransjen/pub/bar/noeidenduren. Har hittil søkt på tre stillinger som har vært utlyst, men ikke hørt noe. Kan jeg sende åpen søknad til ulike steder eller er det som å kaste nåla i høystakken å satse på å finne den igjen? Hva burde jeg skrive i søknaden for å skille meg ut? Er det kun svensker som har sjangs? Anonymkode: 4756b...b98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #2 Del Skrevet 25. november 2015 Du kan selvsagt skrive en åpen søknad, men du bør være spesielt godt kvalifisert og skille deg ut for å bli vurdert. Er det en bransje som blir oversvømt med søknader, er det denne. Du bør i tillegg møte opp personlig, be om å snakke med sjefen og presentere deg selv og din bakgrunn. Har du kjennskap til andre i bransjen kan kanskje disse nevnes (Jeg har tidligere jobbet for Bent Stiansen...), men da bør du ha referansen klar. Anonymkode: 286e0...88a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå