AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #1 Skrevet 24. november 2015 Hvor gammel kan en jomfru max være før det blir sært at personen er jomfru? Anonymkode: 9789e...aa0
Gjest Hummels Skrevet 24. november 2015 #5 Skrevet 24. november 2015 Finnes ingen aldersgrense for det og det blir aldri sært for min del om noen er jomfru. Jeg gir faen i om noen er jomfru uansett alder. Jeg tar med glede jomfrudommen på jomfru kvinner :D
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #7 Skrevet 24. november 2015 Det kommer an på kjønnet vel..Kvinner kan gå helt opp til 25 uten at det blir for mye "oppstyr" rundt dem.Menn derimot, bør ha fått det unnagjort innen de fyller 21. Anonymkode: 6bc73...bcb 1
Gjest Bond Skrevet 24. november 2015 #8 Skrevet 24. november 2015 Tråden ryddet fo persondebatt.Bond, forumansvarlig
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #9 Skrevet 25. november 2015 Aldri sært å være jomfru Anonymkode: aaaec...108
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #10 Skrevet 25. november 2015 For min del er det bare positivt om jenta er jomfru, om hun er 18 eller 30.. Anonymkode: b13af...3df 1
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #11 Skrevet 25. november 2015 For min del er det bare positivt om jenta er jomfru, om hun er 18 eller 30..Anonymkode: b13af...3dfHvorfor? Anonymkode: 83269...499
Tibbie Skrevet 25. november 2015 #12 Skrevet 25. november 2015 Vel, det er grunnlaget som bestemmer om det er sært eller ikke. Er det av religiøse grunner? Medisinske grunner? Er man aseksuell? At man ikke helt tørr ennå? Eller har man bare ikke klart å få seg et ligg fordi ingen liker en?Det er mange jeg synes er rart ikke er jomfru, for de er så slemme og motbydelig at Å! Da burde man ha klart å endre på personligheten sin tidligere, så er det grunnen til at du er jomfru ved fylte 25, er det sært. Er det noe av det andre tenker jeg aldri at det er sært. Det er mange gode grunner der ute Men som regel tenker jeg aldri over noe sånt. Jeg gjorde det da jeg gikk på ungdomsskolen og videregående, men ikke i ettertid...
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #13 Skrevet 25. november 2015 Jeg er 22 og jomfru (frivillig), men føler jeg kanskje bør få det unnagjort bare for ikke å anse meg selv som jomfru lenger.. Snart 23 tross alt. Problemet er at jeg tipper det er slik at hvis jeg først har det, så vil jeg ha mer. Og når man ikke er i et fast forhold og ikke vil ha mange partnere så er det bare lettere å ikke prøve det.. Anonymkode: cc54c...439
Nøste~ Skrevet 25. november 2015 #14 Skrevet 25. november 2015 Jeg er 22 og jomfru (frivillig), men føler jeg kanskje bør få det unnagjort bare for ikke å anse meg selv som jomfru lenger.. Snart 23 tross alt. Problemet er at jeg tipper det er slik at hvis jeg først har det, så vil jeg ha mer. Og når man ikke er i et fast forhold og ikke vil ha mange partnere så er det bare lettere å ikke prøve det.. Anonymkode: cc54c...439Eller du kan være som meg at når man først har hatt det, så var det faktisk ikke så interessant som alle skal ha det til.
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #15 Skrevet 25. november 2015 Eller du kan være som meg at når man først har hatt det, så var det faktisk ikke så interessant som alle skal ha det til. Tror egentlig ikke at jeg er slik, ser for meg at jeg står for mye av egen nytelse også, og det er jeg ganske flink til allerede Anonymkode: cc54c...439 1
AnonymBruker Skrevet 26. november 2015 #16 Skrevet 26. november 2015 Jeg er 22 og jomfru (frivillig), men føler jeg kanskje bør få det unnagjort bare for ikke å anse meg selv som jomfru lenger.. Snart 23 tross alt. Problemet er at jeg tipper det er slik at hvis jeg først har det, så vil jeg ha mer. Og når man ikke er i et fast forhold og ikke vil ha mange partnere så er det bare lettere å ikke prøve det.. Anonymkode: cc54c...439Du høres nesten ut som meg, jeg fyller også snart 23 og er jomfru. Jeg er ikke stygg, ser helt alminnelig ut. Har hatt flere sjanser, men har alltid hatt såpass dårlig selvtillit at jeg ikke har turt. Det har også vært veldig upraktisk siden jeg fortsatt bor hjemme, så jeg kan ikke bare ta noen med meg hjem etter en kveld ute på byen. Har mye bedre selvtillit nå, men det betyr ikke at jeg bare vil ta den første som er villig akkurat... Jeg skjønner veldig godt hva du mener da - jeg tenker ofte at jeg bare kan få det overgjort. Samtidig, når jeg er så gammel som jeg er nå er det ingen som lenger spør mef om det. Det var verre da jeg var 17 / 18 - nå er det ikke noe problem... Anonymkode: dcbb4...118
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå