AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #1 Skrevet 24. november 2015 Jeg har en chihuahua gutt på snart 6 år som i en langt tid har slikket seg veldig mye i rumpen. Det er ikke hver dag, men kanskje 2-3 ganger i uken. Når han først begynner så kan han sitte i opp til en halv time med ansiktet begravd i rumpen og holde på slikt. Prøver jeg å stoppe han blir han veldig tydelig irritert (dette er eneste gangen han noen gang viser noen tegn på irritasjon/sinne). Jeg har vært hos dyrlegen og sjekket om det er fylte analkjertler flere ganger, men de ser alltid normale ut når vi er der. Han får også jevnlig ormekur og slikt, så det er heller ikke på grunn av det at han gjør dette.Er det noen som har en idé om hvorfor han gjør dette? Han det være at han bare rett og slett synes det er godt? ps: Han er forresten kastrert Anonymkode: 30b48...9b0
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #2 Skrevet 24. november 2015 vel, en hund kan ikke ta en vaskeklut å vaske seg. så tipper tunge er fin til det. en av grunnene til at jeg ALDRI lar en hund slikke meg i ansiktet Anonymkode: b94fb...f21 1
Florence Skrevet 24. november 2015 #3 Skrevet 24. november 2015 (endret) Dette gjør han nok hver dag, du bare ser det ikke Endret 24. november 2015 av Florence
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå