Sheerlove Skrevet 24. november 2015 #1 Skrevet 24. november 2015 (endret) Hei! Jeg har noen få kviser her og der, ikke noe stort problem men de kommer noen ganger. Jeg har også rødheter i kinn og nese. Funker clarisonic? Har noen erfaring med det? Får det bare bort kviser eller rødbeter også?Takk for svar Endret 24. november 2015 av Sheerlove
AnonymBruker Skrevet 24. november 2015 #2 Skrevet 24. november 2015 Billig ansiktsrensebørste maskin fra Kina på Ebay funker for meg. Klarer å rense huden ordentlig for å unngå kviser med den. Tyder på at Clarisonic funker også Anonymkode: ae59b...9b8
Hvem er dette? Skrevet 25. november 2015 #3 Skrevet 25. november 2015 Jeg ELSKER clarisonic. Opplevde stor forskjell
AnonymBruker Skrevet 25. november 2015 #4 Skrevet 25. november 2015 Vet egentlig ikke om jeg har så mye å komme med...hadde i grunn fin og ren hud i utgangspunktet, men litt vel synlige porer. Tenkte det var verdt å prøve, få renset litt bedre og sånn. Etter to mnd ser jeg ingen forskjell. Så for de som allerede har ok hud (kanskje med en småkvise i blant), så er det bortkastede penger. Eneste rødheten jeg har skyldes sprengte blodkar, og da hjelper jo ikke sånt. Anonymkode: f62b6...561
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå