Gjest Anonymous Skrevet 2. oktober 2004 #1 Skrevet 2. oktober 2004 Jeg kjente at noe stakk innvendig i dagmorges, og prøvde å fiske ut P-ringen. Men det var ikke lett. Og da jeg fikk den ut, så var det ikke lenger en ring! Den hadde gått i stykker, og er nå fullstendig ubrukelig. For jeg tror ikke det er så lurt å tape den sammen igjen. Ser ut som om noen har klippet den rett over. Men hvorfor skjedde dette da? Jeg har ikke hatt den inne mer enn en ukes tid. Satte inn en ny da for å hoppe over mensen denne gangen. De er dyre de ringene. Bruker jo mange fler enn meningen er på denne måten. For nå nå jeg jo kaste denne her også. Jeg har i to dager behandlet mot mulig soppinfeksjon. Dvs krem og slike vaginale kapsler to kvelder, såkalt kombinasjons behandling. Men kan de stikkpillene ha forårsaket at p-ringen gikk i stykker? Jeg synes hele greia er ekkel. Og i dag får jeg ikke snakket med legen min heller. (Ikke det at jeg tror han kunne svart meg, for dette er liksom ikke standard spørsmål). Har noen opplevd lignende? Har noen tatt kur mot sopp og brukt p-ringen?
Gjest gjest1 Skrevet 2. oktober 2004 #2 Skrevet 2. oktober 2004 Det er ikke umulig at du har fått sopp pga ringen.. Bakterier liker fremmedlegemer i kroppen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå