Gå til innhold

Er hvit strømpebukse helt ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kjøpt meg en fin langermet hvit kjole jeg tenkte å bruke til hverdags. Er jo så mange fine hverdagskjoler i strikk og andre kule stoff i butikkene nå!

siden den hvite kjolen er litt gjennomsiktig føler jeg at jeg må ha hvit tykk strømpebukse til. Orker ikke at man skal se en mørk rumpe under 😂

Men finner ikke hvite tykke strømpebukser i butikken! Er det fordi det er helt ut? Er det ingen som bruker hvite strømpebukser lenger?

hilsen trendy for 10 år siden....

Anonymkode: d90d0...2c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De selger tykke hvite strømpebukser på Lindex. Sånn personlig syns jeg det skal mye til før voksne kler hvit strømpebukse, jeg forbinder det med pyntet småjente. Da bør i alle fall resten av antrekket være i en brytende farge og ikke samme fargetone. Hvorfor kjøper du deg ikke en underkjole/skjørt om du er redd det blir for gjennomsiktig? 

Anonymkode: d95cc...46d

• Liker 3
Skrevet

Ut er det vel nødvendigvis ikke, men jeg personlig synes ikke det er spesielt pent. Enig med anonym over! Man ser fort ut som en liten jentunge som skal i barnebursdag. Tror hvit langermet kjole med hvite strømper kan bli litt Sta Lucia også for å være helt ærlig! Så jeg hadde satset på underskjørt, evt en grå strømpebukse hvis det synes mindre.

• Liker 2
Skrevet

Altså, om kjolen er gjennomsiktig så er beige underkjole løysinga på det. Når det er sagt, så synest eg ribbestrikka ullstrømpebukser under sikkert kan vere fint? Dei fleste småjenter eg har sett i bursdagar har som oftast hatt glattstrikka strømpebukser, og slike litt grove trur eg kan bli fint. Om det er same farge. Elles ville eg nok satsa på grått, ja. 

Skrevet

Jeg pleier ofte å gå med tykk hvit ribbestrikket/kabelstrikket strømpebukse sammen med nikkers. 

Før så hadde Pierre Robert slike helt hvite ullstrømpebukser på matvarebutikken. Men det begynner å bli noen år siden jeg så det sist. 

Jeg er en forholdsvis høy mann. Så det er litt utfordrende å finne slike strømpebukser som er lange nok. 

Anonymkode: 7108e...091

Skrevet

Jeg pleier ofte å gå med tykk hvit ribbestrikket/kabelstrikket strømpebukse sammen med nikkers. 

Før så hadde Pierre Robert slike helt hvite ullstrømpebukser på matvarebutikken. Men det begynner å bli noen år siden jeg så det sist. 

Jeg er en forholdsvis høy mann. Så det er litt utfordrende å finne slike strømpebukser som er lange nok. 

Anonymkode: 7108e...091

De har også nettbutikk. Kanskje finner du de strømpebuksene der?

Anonymkode: 3a3b7...b9a

Skrevet

Bruk heller strømpebukser i en sterk farge. Blå, grønn, rød, lilla. 

Anonymkode: 5c870...b01

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...