Gå til innhold

Sandra Lyng haugen - Play my drum - Hva handler den om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du tenkt over dette?

Jeg hadde min mening, men den ble litt endret nylig (med forbehold om at jeg hørte rett). Noen som har en mening?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex.

Anonymkode: 64afe...9a0

Skrevet (endret)

Kom hit og 'spill på kroppen min', altså sex...

Endret av Zereta
Skrevet

Sex var forsåvidt min tolkning og, men hørte denne:

http://www.p4.no/story.aspx?id=636505

(Sandra lurer Tojii)

Sandra:"Jeg har jo sagt at den handler om rumpedasking"

Tojii: "Det er jo bare et metafor da, man skjønner jo ikke at....man sier jo ikke have anal sex with me"

Jeg hørte først denne på radio og tenkte "What!".

Etter å ha hørt det igjen håper jeg ikke, at sangen faktisk handler om analsex. Men play my drum hentyder tydeligvis til rumpedasking.

Skrevet

Tenk så mange muligheter frk. Haugen har og så velger hun å kjøre den vanlige kroppspakka som jenter ofte gjør for å bli sett. Hun er bakerst på min liste over oppegående nye artister i norge. Rettelse. Hun er ikke med i det hele tatt. Tragiske greier. 

Anonymkode: 068e3...7e9

• Liker 2
Skrevet

Men hun er jo så søt da.

Skrevet (endret)

Tenk så mange muligheter frk. Haugen har og så velger hun å kjøre den vanlige kroppspakka som jenter ofte gjør for å bli sett. Hun er bakerst på min liste over oppegående nye artister i norge. Rettelse. Hun er ikke med i det hele tatt. Tragiske greier. 

Anonymkode: 068e3...7e9

Er på en måte enig men nå er sex en ganske stor del av livet til de aller fleste mennesker - og andre levende vesener også. Det inkluderer alt fra kjærlig samleie til dyrisk og instinktiv sex... Så at hun lager en sang ut av det synes jeg at hun skal få lov til, spesielt da sangen er veldig fengende og fin.

Redigert: og for å kjapt svare på hva jeg tror sangen handler om, så vil jeg si at den handler om sex generelt, og med bruken av ordet drum kan det jo tenkes at det hinter til rytmen i sex (generelt) og at hele kroppen hennes er det instrumentet. Ikke bare "rumpedasking"/analsex.

Endret av PaperFlower
  • Liker 1
Skrevet

Redigert: og for å kjapt svare på hva jeg tror sangen handler om, så vil jeg si at den handler om sex generelt, og med bruken av ordet drum kan det jo tenkes at det hinter til rytmen i sex (generelt) og at hele kroppen hennes er det instrumentet. Ikke bare "rumpedasking"/analsex.

Rumpetanken hadde ikke jeg tenkt heller før jeg hørte innslaget på radioen. Jeg fikk ikke slike assosiasjoner da jeg bare hørte sangen. 

• Liker 1
Skrevet

Sex var forsåvidt min tolkning og, men hørte denne:

http://www.p4.no/story.aspx?id=636505

(Sandra lurer Tojii)

Sandra:"Jeg har jo sagt at den handler om rumpedasking"

Tojii: "Det er jo bare et metafor da, man skjønner jo ikke at....man sier jo ikke have anal sex with me"

Jeg hørte først denne på radio og tenkte "What!".

Etter å ha hørt det igjen håper jeg ikke, at sangen faktisk handler om analsex. Men play my drum hentyder tydeligvis til rumpedasking.

For homofile menn, så er vel analsex en vestlig del av et samleie....

Anonymkode: e90f3...38c

Skrevet

Mens oralsex er den østlige delen. 

Anonymkode: 7cfc8...dc8

• Liker 2
Skrevet

En skam å kalle henne en artist. Det samme med Tone.

Anonymkode: d4bf3...073

• Liker 3
Skrevet

nei faktisk ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...